Vad gör ni nu?

Medlem

Just kommit hem efter att jag handlat mat för helgen. Slagit på ett avsnitt Punisher på netflix och ska köra lite mer FS22

Medlem

Kodar lite .NET på Linux, coolt att se prylarna rulla på en annan plattform. Trodde jag skulle bli tvungen att anlita någon Linux utvecklare, men slipper det.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Kodar lite .NET på Linux, coolt att se prylarna rulla på en annan plattform. Trodde jag skulle bli tvungen att anlita någon Linux utvecklare, men slipper det.

.Net core antar jag?

Medlem
Skrivet av Vojvoda:

.Net core antar jag?

.NET 5.0, tror de droppade namnet Core efter 3.1. Ska flytta över till .NET 6.0 när jag går över till VS 2022 (2019 nu). Har en stor codebase som sträcker sig från Visual Studio 4.0 till .NET Framework 4.7.2, så jag föredrar Visual Studio framför allt annat.

Medlem

Ska iväg till butiken och inhandla årets julskinka och lite annat. Mmm grisigt gott.

Medlem

Försöker envist hitta bf-essensen i 2042.
#Masochist

Medlem

Äter pyttipanna med rödbetor och ketchup kombinerat med kall mjölk.

Efter det blir det städning i lägenheten sedan lite spelande. Pendlar mellan Guardiands of the Galaxy, Tales of Arise, Child of light och Ass Valhalla.... beslutsångest.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har köpt och laddat ner diablo 2 resurrected för att jag vill verkligen spela detta, mitt första rpg spel men vill "fastna" i något liksom, har dock än bara valt karaktär, hoppas det inte är invecklat.

Medlem

Har nu under helgen kokat ett för jävla fint långkok, högrev, morötter med en massa öl i. Sitter nog fint i matlådan sista veckan innan jul


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Ska iväg till butiken och inhandla årets julskinka och lite annat. Mmm grisigt gott.

Så sent? Åk 1 vecka i förväg så slipper du all trängsel


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av greb1989:

Underbar morgon! Bråkat med sambon och nu ska vi i tystnad åka och köpa en julgransfot, julstämning deluxe här!

Hoppas julgransfoten blev en förenande faktor


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Hoppas julgransfoten blev en förenande faktor

Haha, nja...Lite bättre blev det allt för att sedan åka rätt ner i botten igen då granhelvetet skulle tas in...Efter detta blev det dock en riktigt bra dag!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Blev du nöjd?

Jodå det blev efter förväntningarna, jag hade kul med det ett par dagar för att sedan gå tillbaka o spela Diablo 2 Resurrected igen.

Medlem

Tar antibiotika för ett sår i min rygg. spelar victoria 2 och kollar på third watch med vlc. hoppas alla mår bra, väntar på nästa spel från epic games store.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Julpyntar. Sedan hade jag lite extra vaccin som jag tänkte försöka dricka sedan


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Väntar på min flickvän (kommer snart) för ett knull.

Har Fragbite hittat till FZ nu? Imponerande nivå...

On topic? Har precis satt igång bastun och lagt öl på kylning. Nu börjar julen!

Medlem

Spelar huntdown medans frugan gör revben i ugn. Sen dra och köpa pizza för sedan dricka julbira och se på bingolotto.

Medlem

På G att spendera 1-2 timmar till att skura golv och trappa till övervåning, allt för en renare julafton


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Uppdaterar DCS Open Beta och kör mitt trogna Farming Simulator 22

Medlem

Ligger i sängen och lyssnar på tuppen som av någon jävla anledning fått för sig att det är morgon och håller på och galer. Förbenat med värme i hönshuset då den också avger ljus.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Spelar No Mans Sky på PS5. Har inte spelat sedan release typ, jäklar vad spelet har utvecklats. Byggandet är fantastiskt. Bara några timmar in så ska bli kul att upptäcka mer. Nu känns spelet så som det borde gjort från början. Spännande och kittlande vid tanken på att utforska.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sitter på en buss till Bangkok, framme om 30 min.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Sitter på en buss till Bangkok, framme om 30 min.

Bläää.. är inte Thailand stängt? Hoppas du åker hemåt, thaifolket är förjäkliga.

Sitter på kemoterapin.. Sista gången för i år...

Medlem
Skrivet av Kellini:

Bläää.. är inte Thailand stängt? Hoppas du åker hemåt, thaifolket är förjäkliga.

Bitter much eller?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Bitter much eller?

Nej är helt ärlig, snarare varit för mycket i Thailand 😁

Medlem

Har börjat spela World of Warcraft igen. Det är lite av en vintertradition jag har; spelet är på något sätt mycket mysigare när det är snöigt och kallt utomhus, och man själv sitter i pyjamas och sängtäcke med en kopp varm choklad och nöter dungeons.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Jag spelar Witcher 3!!
Men det går inte bra, har Demons Souls kontroll upplägg i mina fingrar så jag tycker på fel knappar hela tiden i fighter 🤷🏼


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Väntar på vänner som kommer över för lite gemensam pulkåkning med ungarna och gött kvällshäng.

Medlem

Ska ta mig ett varmt bad med lite mysig musik, det var fan längesen 😁

Skriv svar