Sniper Elite 5 har avtäckts – släpps nästa år

Robot
Sniper Elite 5 har avtäckts – släpps nästa år

Karl Fairburne är tillbaka för att skjuta prick med nazister som måltavlor.

#Rebellion, #Sniper-elite-5, #nyhetstips


Medlem

Ja tack! Spelar fyran till och från och det är grymt kul.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Alltid kul med lite fler AA-spel bland översvämningen av indiespel

Medlem

Äntligen! Som jag har väntat. 4an är riktigt bra. Detta verkar komma till Steam och EPiC samtidigt vid sidan av konsol. Så ingen exklusivitet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag har aldrig spelat tidigare Sniper elite men spelat Sniper elite Vr som släpptes tiidgare iår.
Der spelet är hyffsat men riktigt janky och buggar med ljudet så man blir galen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör

Fyran är svinkul, och det här ser ju väldigt likt ut. Lite för likt - samma ljudeffekter, va?


signatur
Medlem

Å ena sidan vill jag hypa och tagga till. Gillat föregångarna och spelat dem fram och tillbaka. Faktiskt likadant med Zombie Army.

Sen kom senaste utgåvan av Zombie Army som är så dåligt att det blöder i ögonen. Det finns verkligen ingenting positivt att säga om det. Alls faktiskt. Det är inte snyggare, Större, Bättre. Ballare. Mer. Det är bara... Rakt igenom dåligt. Allt. Bokstavligen allt.

Så när en ny utgåva utannonseras av Sniper Elite blir jag orolig. Chansen finns att samma människor som skapade ett konsollspel helt utan känsla, usel story och totalt fail (seriöst, man måste vara blind, döv och stum för att uppskatta sista utgåvan av Zombie Army) kommer göra Sniper Elite.

Man hoppas. Men det gnager!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fyran är svinkul, och det här ser ju väldigt likt ut. Lite för likt - samma ljudeffekter, va?

Samma här, älskar serien. Men detta ser precis ut som fyran, förutom lite bättre x-ray kill soch x-ray på melee kills. Lite besviken på filmen, jag förväntade mig mer. Kommer dock fortfarande vara apkul, troligtvis.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag har aldrig spelat tidigare Sniper elite men spelat Sniper elite Vr som släpptes tiidgare iår.
Der spelet är hyffsat men riktigt janky och buggar med ljudet så man blir galen.

Har inte spelat VR versionen, men SE4 är skitkul och underhållande. Jag gillar normalt inte shooters, men stealth aspekten är ganska bra. Jämför inte VR varianten med icke VR spelen, de är inte buggiga och flyter på. Har läst om någon enstaka person som råkat ut för en bugg, men själv har jag aldrig sett någon. Miljön är också ganska nice, gillar uppdrag 2 i den Italienska byn.

Skrivet av Kane:

Så när en ny utgåva utannonseras av Sniper Elite blir jag orolig. Chansen finns att samma människor som skapade ett konsollspel helt utan känsla, usel story och totalt fail (seriöst, man måste vara blind, döv och stum för att uppskatta sista utgåvan av Zombie Army) kommer göra Sniper Elite.

Bara att vänta och se, suger spelet så köp inte. Spel är i regel mer buggiga än färdiga när de släpps idag och om du väntar några månader så slipper du alla problem.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Har inte spelat VR versionen, men SE4 är skitkul och underhållande. Jag gillar normalt inte shooters, men stealth aspekten är ganska bra. Jämför inte VR varianten med icke VR spelen, de är inte buggiga och flyter på. Har läst om någon enstaka person som råkat ut för en bugg, men själv har jag aldrig sett någon. Miljön är också ganska nice, gillar uppdrag 2 i den Italienska byn.

Bara att vänta och se, suger spelet så köp inte. Spel är i regel mer buggiga än färdiga när de släpps idag och om du väntar några månader så slipper du alla problem.

Det var anledningen jag köpte VR-versionen, mycket gott man hört om tidigare spel.
Jag tror VR versionen är först gjord för PSVR och sen portats över därav allt är som det är. Sen är väll utvecklarna gröna på det området.

Får prova det här spelet sen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Har alltid tyckt grafiken i SE spelen ser lite B ut. Men folk verkar ju gilla SE4? Alltså värt att spela?

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Har alltid tyckt grafiken i SE spelen ser lite B ut. Men folk verkar ju gilla SE4? Alltså värt att spela?

Det hände massor i klivet mellan Sniper Elite 3 och Sniper Elite 4. Grafiken skarpare men framförallt kontrollen blev betydligt smidigare och följsammare. Stealth mekaniken är riktigt avancerad i 4an även. Hade förbaskat skoj med SE4 till Steam och season pass med 3 expansioner var ett måste att äga med kanon bra material.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Sålänge det finns splitscreen co-op. Inga spel har det längre. Halo infinite lär inte heller få det när co-op släpps.
Edit: Skriver detta för jag har för mig sniper elite 4 har det.

Redaktör
Skrivet av Najkan:

Sålänge det finns splitscreen co-op. Inga spel har det längre. Halo infinite lär inte heller få det när co-op släpps.
Edit: Skriver detta för jag har för mig sniper elite 4 har det.

Japp, kampanjen kan köras i co-op. Är skitkul.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Japp, kampanjen kan köras i co-op. Är skitkul.

Aah,grymt. Drömmer om något liknande i Hitman.

Medlem

3:an och 4:an är riktigt kul spel och går att spela på väldigt olika svårighetsnivåer. Går också att nörda in sig rejält i detaljer om vapnens olika egenskaper.

Medlem

Nja, har testat alla 4 spelen. Gillade 1an pga att det var lite ovanligt att man bara var en sniper och att det var fränt att vinden hade betydelse. Föredrar när såna här spel är verklighetstrogna och inte nån arkad shooter. I det här fallet tycker jag att det är lite för mycket action. Men min pappa (60+) tycker spelen är skit roliga. Smaken är som baken så att säga.

Skrivet av CARTMAN:

Det hände massor i klivet mellan Sniper Elite 3 och Sniper Elite 4. Grafiken skarpare men framförallt kontrollen blev betydligt smidigare och följsammare. Stealth mekaniken är riktigt avancerad i 4an även. Hade förbaskat skoj med SE4 till Steam och season pass med 3 expansioner var ett måste att äga med kanon bra material.

Blir o testa! Har bara en Switch för tillfället men även den versionen ser ju OK ut.

Update: Köpte SE4 på Switch! Sjukt roligt. Lite vobbligt att köra med Switch kontrollen men för övrigt riktigt kul.

1
Skriv svar