Quiz – Vad kan du om Far Cry?

Medlem

Min första tia!

Gen
Medlem

Slant på första frågan...fan.

Medlem
Medlem
Helt ok

signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

- Hjärnsläpp på två frågor! Fy bubblan!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Fredrik Eriksson Första frågan, vafalls! Inte ska vi väl glömma Far Cry Instincts till Xbox?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Medlem

Fan, det här kunde man ju lätt. Kanske är en Far Cry nörd. 😎

Medlem

Nästan full pott trots att jag inte är ett jättestort fan av serien. Men jag verkar visst vara intresserad ändå.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Föll på fråga 9, har aldrig spelat Primal.

Medlem

Trots att jag aldrig spelat Far Cry.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Jaha ?

10/10 korrekta svar
Like an El Presidente!

Snittresultatet bland alla deltagare är 6,93/10.
Du klarade quizet på 33 sekunder.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ni borde göra så att quizen endast går att göra av medlemmarna och 1gång, ganska uppenbart att folk gör testen innan för att se rätt svar och sen logga in på göra dom å få alla rätt

Medlem
Skrivet av bleken:

Ni borde göra så att quizen endast går att göra av medlemmarna och 1gång, ganska uppenbart att folk gör testen innan för att se rätt svar och sen logga in på göra dom å få alla rätt

Jag tror de flesta ser FZs quiz som en kul grej och inte en tävling, så man förstör nog bara för sig själv om man gör så.

Samt att man i framtiden kanske vill gå tillbaka och köra en gammal quiz och då är det ju tråkigt om bara ett försök är tillåtet.

Medlem

Äntligen!! Aldrig ens fått 9 rätt på ett quiz förut.

Inaktiv

Nja, dåligt med tanke på att jag spelat alla utom ettan och tvåan.
Annars så måste Chorizo vara den mest överskattade korven någonsin. Tjock, smaklös och en evighet att värma.

Inaktiv
Inaktiv

Sådär typ. 44sek. Någon i tråden har tex fått 10/10 på senaste fem quiz på rekordtid. Moget.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Det enda Far Cry-spelet jag lirat igenom är ettan, så det får ses som imponerande! Enda missen var flygfät där jag gissade fel.

Skrivet av anon_176162:

Mitt resultat: 6/10.

Nja, dåligt med tanke på att jag spelat alla utom ettan och tvåan.
Annars så måste Chorizo vara den mest överskattade korven någonsin. Tjock, smaklös och en evighet att värma.

Vad är det för skitchorizo du har köpt då? Finns ju mängder av varianter, inklusive många bra sådana! Iberico chorizo är en personlig favorit.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Mitt resultat: 9/10.

Det enda Far Cry-spelet jag lirat igenom är ettan, så det får ses som imponerande! Enda missen var flygfät där jag gissade fel.

Vad är det för skitchorizo du har köpt då? Finns ju mängder av varianter, inklusive många bra sådana! Iberico chorizo är en personlig favorit.

Betydligt bättre än mig då

Hehe, har väl mest bara ätit den vanligs från Scan eller vad det nu är för bolag. Får utbilda mig inom Chorizo.

Medlem

Skrämmande.

Medlem
Skribent

Herre jävlar... Tror bara jag klarat tvåan.


signatur

I am the black wizards.

Fragtjuv

Sååå nära...fan


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Hehe.

Medlem

Vad högt ni slår!

Är det ingen som slår mitt par?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Blir nog att plocka upp 6an i en reaback i framtiden


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

123
Skriv svar