Gameplay-premiär för nya Outlast

Robot
Gameplay-premiär för nya Outlast

Co-op-skräcken når oss under 2022.

#outlast, #the-outlast-trials


Medlem

Hmm osäker på om COOP är rätt väg att gå, dessutom ser det väldigt "action" ut. Kanske blir kul iaf.

Medlem

Äntligen ett coop skräckspel! (ja, jag vet att det finns ett par och jag har troligtvis spelat rubbet!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Uff, jag började lira Outlast när det just hade kommit ut. Hade inte guts till att fortsätta så stängde typ av efter en halvtimme. Men nu har man blivit några år äldre så man kanske ska hoppa på det igen hehe. Outlast var ju grymt bra!

Medlem

Intressant med co-op i ett skräck spel. Kan nog bli kul om det blir såna situationer att man triggar varandra.

"Det är någonting där!!"
"Va, nej jag såg inget!"
"Jo jag lovar, gå och kolla!"
"Jag tänker fan inte gå dit!"

Avstängd

Coop i skräck är värdelöst.. Skräck är något man ser/spelar själv, sen kväll eller helst på natten eftersom kropp/hormoner osv reagerar bättre på det då. VR är optimalt

Medlem
Skrivet av Harmond:

Coop i skräck är värdelöst..

Va dillar du om? Det är ju sjukt roligt. När den andra ser något som man inte själv såg, eller tvärtom. När man smyger runt och spekulerar vad som ska dyka upp. När man börjar viska med varandra för att inte monstrena ska höra en...

Medlem

Synd att det blev Co-Op i nästa del i serien. Ville absolut ha singel-player likt de 2 förra liren. Båda de spelen var suveräna o jag tycker tom att OutLast 2 var ännu vassare. Frän story som tusan med ett slut där man tappar hakan.
Längtar till nästa riktiga OutLast titel som skippar multiplayer o fokuserar på ren o skär skräck i mörkaste mörker.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Nice med coop kommer definitivt testa bara för det. Skulle det bara varit mer av samma skulle det varit meh för min del

1
Skriv svar