Första gameplay-videon från Greedfall-utvecklarnas Steelrising är här

Robot
Första gameplay-videon från Greedfall-utvecklarnas Steelrising är här

Gör uppror mot robotarna i denna historierevision från Spiders.

#Spiders, #Steelrising


Medlem

Har varit sugen Greedfall. Tyvärr så får man inte ps5 patchen om man laddat hem det via psplus, utan man måste köpa det trots att man har det så att säga.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

jag vart förvånad faktiskt på hur pass grymt greedfall var när jag köpte det, Hade inte förväntat mig en sådan pärla faktiskt.
Hoppas detta blir lika bra.
Är inte så insatt I vad för olika problem olika platformar har men på PC för mig funkade det dunder å snus!

Medlem

Hmm, gillad Greedfall! Så detta kan bli spännande!

Medlem

Kanske ska köra greedfall men ytterst tveksam

Medlem

Åh mer fransk dubbel-A!

Gillade faktiskt Greedfall, ett fattigmans Skyrim som ändå fängslade och underhöll i 60 timmar.

Lite segt i starten men ger man det ett par timmar så öppnar det upp sig


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Mjaaa... Jag har svårt för robotar, främst i spel när robotar inte känns som robotar. Jag gillade Horizon Zero Dawn, t ex, men jag kunde inte sluta önska att alla robotar som var dinosaurier, kunde ha fått vara dinosaurier.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Riktigt stela animationer.

Medlem

Alternativt 1700, ja man tackar!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Mjaaa... Jag har svårt för robotar, främst i spel när robotar inte känns som robotar. Jag gillade Horizon Zero Dawn, t ex, men jag kunde inte sluta önska att alla robotar som var dinosaurier, kunde ha fått vara dinosaurier.

Jag gissar att majoriteten är med dig och jag förstår poängen. Men personligen gladde jag mig åt robotar i HZD då jag ogillar att slakta djur (människor är inte minsta problem!) på löpande band. Har något svårt för det i spel som tex Far Cry.

Skrivet av tjorb:

Riktigt stela animationer.

Det var det första jag tänkte när jag såg trailern, men det är ju trots allt robotar så det är säkert medvetet.

1
Skriv svar