PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Avstängd
Skrivet av anon_327736:

Ni som har ps5 passa på att köpa returnal till ett bra pris !

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/playstation-5-s...

Edit: de verkar ha höjt priset till 749 igen

Jag kollade på trailer till det men verkar lite B enligt mitt tycke.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Följ länken i Elgigantens Instagram för att anmäla sig till utlottningen. Hoppas att man får en den här gången.👏
Dom stänger utlottningen 27 april kl 12:00. Hoppas många här får. 🤞

Nån som kan posta länken här? Den gamla fungerar inte längre för mig.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Nån som kan posta länken här? Den gamla fungerar inte längre för mig.

https://linktr.ee/ElgigantenGaming

Medlem

bokade precis en series x på inet. Är det någon som har bokat där och fått någon xbox i år?

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

Ja jag hade nog inte ens vetat om hälften av dessa utlottningar om det inte vore för denna tråden så att vi hjälps åt uppskattas<3

Står att om man ger bort en kod riskeras köpet att misslyckas även efter köp. Ska jag prova ändå? Digital eller standard?

Medlem

Det bästa sättet att hjälpa andra är att avstå att vara med i lotteriet om man redan fått en konsol till sig själv.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Hur går det med Media-Markts Ps5 + plus kontroll order? Är det någon av er som fått den skickat?

Medlem
Skrivet av Ynos:

Hur går det med Media-Markts Ps5 + plus kontroll order? Är det någon av er som fått den skickat?

Står bara leverans påbörjad men inget mail än om att den är skickad.

Medlem
Skrivet av Ynos:

Hur går det med Media-Markts Ps5 + plus kontroll order? Är det någon av er som fått den skickat?

Trodde man skulle ha den till på onsdag, men känslan är att man kanske har den på fredag med lite tur.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Står bara leverans påbörjad men inget mail än om att den är skickad.

Hmm samma här, det står "leverans påbörjad" sedan fredag. Frågan är varför dom inte har skickat den än?

Medlem
Skrivet av Ynos:

Hmm samma här, det står "leverans påbörjad" sedan fredag. Frågan är varför dom inte har skickat den än?

Tror dom fick in många denna gång. Så det är nog många att skicka ut. Hoppas på onsdag, med lite tur.

Medlem
Skrivet av Ynos:

Hmm samma här, det står "leverans påbörjad" sedan fredag. Frågan är varför dom inte har skickat den än?

Vart står det någonstans för er? För mig står det att jag ännu inte har beställt något, även fast jag fått orderbekräftelse.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Tror dom fick in många denna gång. Så det är nog många att skicka ut. Hoppas på onsdag, med lite tur.

Hoppas du har rätt.

Medlem
Skrivet av Gl4s:

Vart står det någonstans för er? För mig står det att jag ännu inte har beställt något, även fast jag fått orderbekräftelse.

Tryck på "Visa köp från" och välj sedan "Senaste 6 månaderna".

Medlem
Hej

Fick också chans att köpa en via MM i fredags, lade en beställning efter många försök och strul. Fick ett bekräftelsemejl men noterade att priset aldrig korrigerades. Så jag ringde kundtjänst i fredags för att dubbelkolla med dem att beställningen ändå gått fram. Hon sa att ”ja har du fått en bekräftelse så ska allt vara bra”. Men så idag fick jag mail att min beställning annulerats! Så jag ringde kundtjänst igen och en snubbe sa att det hade blivit något fel men att jag inte ska oroa mig för de fixar det och kommer återkomma via Mail imorgon. Jag blir ändå nervös. 😂 någon mer som fått annuleringsmail?

Medlem
DUSTIN

OM någon är intresserad av dustin.
Gjorde beställning den 13 november och såg på hemsidan att detta stod Beräknad till vårt lager 2021-05-31.
Så verkar hända saker där.

Medlem

Kunde inte hålla mig utan bad om uppdatering från Komplett (senast frågade jag i februari), och fick ett mycket snabbt svar:
"3:e maj är dessvärre fortfarande ett osäkert datum som kan ändras när som helst, så håll utkik vid mina sidor under veckan och kolla om det blir någon uppdatering. Här har vi även en FAQ på PS5 https://www.komplett.se/kundservice/frakt-och-leverans/faq-le... "

Det gjorde mig ändå hoppfull, då länken ledde till följande text om leveransdatum under mina sidor:
"För alla beställningar som inte täcks av våra nästkommande, bekräftade, leveranser så kommer vi därför att visa 31 december som preliminärt leveransdatum. Detta är ett fiktivt leveransdatum och det innebär inte att du får din Playstation 5 i slutet av året, vi hoppas ha levererat alla förbokade konsoler långt innan dess.
Vi får löpande leveranser till oss och så snart vi har ett bekräftat, säkert, leveransdatum så kommer vi att uppdatera just din beställning med ett bekräftat datum.

Bästa och snabbaste sättet du kan få info om när just din beställning kan komma att skickas, ser du på din order under “min sida”. “förväntas i lager: [datum]

” "

Medlem
Skrivet av Ynos:

Tryck på "Visa köp från" och välj sedan "Senaste 6 månaderna".

Hmm, ingen leverans påbörjad på min trots order i fredags.

Medlem
Skrivet av Gl4s:

Hmm, ingen leverans påbörjad på min trots order i fredags.

Kollar du på datorn eller telefonen?

Medlem

Någon som har en update kring läget om XSX? Enda jag sett är att Elgiganten får in de 25 maj (men datumet har pendlat lite) men finns det något på annan håll?

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Kollar du på datorn eller telefonen?

Telefonen.

Medlem
Skrivet av Gl4s:

Telefonen.

Ser inte heller då. Kolla på datorn så ser du.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Ser inte heller då. Kolla på datorn så ser du.

Ok, tack!

Medlem

Ps5 standard , är det någon som har en kod över?
Har försökt ett bra tag men lyckas inte få tag i en för att beställa :/

Medlem
Skrivet av Jg90:

Ps5 standard , är det någon som har en kod över?
Har försökt ett bra tag men lyckas inte få tag i en för att beställa :/

Använd länken och försök vinna en kod via Elgigantens utlottning till att få köpa en PS5. Du kan göra en anmälan fram till 12.00 imorgon den 27 april.

Medlem

Helt sjukt att enda hoppet att få en PS5 eller XSX till normalt pris är ett lotteri

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Ni som har ps5 passa på att köpa returnal till ett bra pris !

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/playstation-5-s...

Edit: de verkar ha höjt priset till 749 igen

Vad sålde de för? Jag har dock redan bokat/beställt för någon vecka sedan för 749kr, ändå billigtare än andra ställen eller digitalt.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vad sålde de för? Jag har dock redan bokat/beställt för någon vecka sedan för 749kr, ändå billigtare än andra ställen eller digitalt.

499

Avstängd
Skrivet av Jaxz:

Helt sjukt att enda hoppet att få en PS5 eller XSX till normalt pris är ett lotteri

Frågan är varför ni inte bokade för något år sedan på valfri sajt. Ni hade haft den nu då.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Frågan är varför ni inte bokade för något år sedan på valfri sajt. Ni hade haft den nu då.

Eliminerar inte problemet

Skriv svar