Gratislira Modern Warfare 2 i helgen

Medlem
Skrivet av oskis_0:

Jag kan inte pre-loada. Kan nån säja mig varför.

För att någon högre kraft där ute vill spara dig från lidande.

Medlem

Kolla i: "Din dator:\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2". Den hade tagit hem åt mig fast jag trodde att det aldrig hoppade igång


signatur

Jäh!

Medlem

Nej. Inte ens gratis kommer jag att spela detta.

Inaktiv

Åh säger bara det; ta chansen ni som inte har det, MW2 är för jävla roligt multiplayer, speciellt om man får jobba upp sin rank, låsa upp vapnen och allt sånt det är halva spelet

Nu 45 000 kills efter start har jag börjat bli lite less på det, men det tog sin tid! Kul spela det då och då fortfarande helt klart

Medlem

för er som inte kan pre-loada:

ifall ni menar att det inte finns i er spellista så går ni in på butik så ska mw2 vara under "spotlight" och där väljer ni "pre-load call of duty modern warfare 2 now"

jag pre-loadar nu iallafall för att testa det och lira med mina kompisar som säger att det är så sjukt mycket bättre än bad company 2 vilket jag inte tror ett skit på. bad company 2 är underbart enligt mig men detta känns värt att testa nu när det är gratis


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Inaktiv

Nu kommer alla som vill fuska ta chansen.

Men det är självklart bra med en gratis månad.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av CampKing:

Det är ju -7 tim mot oss eller? Så när blir det här i svärje då?

HAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jaja När alla nu har gnällt klart (Inte ens i närheten av klart förstås) kan jag varmt rekommendera detta lir.

även om det blir lite långa laddnings tider och lite krångel så var det jäkligt kul

Håller med! Spelet är riktigt roligt om man vill slå ihjäl ett par timmar med adrenalin pumpande action. Dock drar hela skiten med IWnet ner det ganska mycket.

Asså seriöst, kan nån berätta vad som är roligt med spelet? Man tröttnar ju helt ärligt efter kanske någon veckas spelade eftersom det är samma sak hela tiden. Jieses...:down:


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Nu kommer alla som vill fuska ta chansen.

Men det är självklart bra med en gratis månad.

Visste inte det var helg hela månaden.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av CampKing:

Det är ju -7 tim mot oss eller? Så när blir det här i svärje då?

HAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

Ehh? Mupp eller bara trög?
Nån annan kanske vet?


signatur

Jäh!

MrX
Medlem
Skrivet av Eottt:

Asså seriöst, kan nån berätta vad som är roligt med spelet? Man tröttnar ju helt ärligt efter kanske någon veckas spelade eftersom det är samma sak hela tiden. Jieses...:down:

Då är detta perfekt då man bara kan spela över helgen och då aldrig tröttna på det = )
Hyra spelet över en helg gratis är inte dåligt alls ^_^

Och det du säger om att det är samma sak hela tiden stämmer in på alla spel, lite svårt att komma ifrån det.

Jag tycker spelet i sig är väldigt roligt och vill gärna spela mer av det.
Problemet är att man blir så trött och besviken på allt fuskande så att man inte orkar mera.

Jag som ville sätta upp min egen server när det släpptes =*(*** och då hade allt fusk inte gjort så mycket då man hade kunnat banna dem.

Och om ni vill se lite av spelets speltyp S&D så kan ni se mig spöa skiten ur ett gäng tyskar som tror jag fuskar och lämnar efter halva matchen = )
[http://www.youtube.com/watch?v=j9DUYqQWe3s&fmt=22]

Använder akimbo G18 som alla tycker är OP, men kul var det. Använde dem och springa som bara den, påminner mig om Quake spelen som vi alla älskar ^_^

Edit:
Och nu när jag ändå länkat till mitt ena klipp så kan ni få mina andra två också ^_^
5 HS efter varandra på kort tid:
[http://www.youtube.com/watch?v=d4CieXx2S6Q]

Jag vet inte hur jag lyckades se snubben men det gjorde jag
[http://www.youtube.com/watch?v=Z7YTEGv13Sw]
Allt inspelat med Fraps.

Medlem

Detta spelet är både himmel och helvete på samma gång, vissa dagar har man tur och slipper fuskare och lamers, andra dagar... men man kommer tillbaka gång efter gång. Bäst är det om man har nån att lira med, alltid kul att använda Riot Shield om en polare täcker.

Ni som kommer in här och säger att ni vägrar testa nåt som är gratis - väx upp era små troll.

Medlem

Wallhack heaven


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

skitspel


signatur

a"C"RED -

märks att dom blivit rädda för bc2

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Hopp, för er som kommer testa spelet så säger jag bara att det KRYLLAR av noobtubers och Dual G18 fags överallt ( G18 är 2 dual guns som bara matar på kulor och är typ omöjligt att överleva i närstrid ) Så jag ragar sönder iaf när jag kör MW2, vene hur det kommer bli för er dock

Tackar för tipsen! Skall omedelbart köra Tube och Dual G18 !

Playing to WIN!

Inaktiv

Välkommen! Till ett gäng Noobtubers, Campers, G18 Fags, Rushers, whiners, Cheaters och noobs. Jävla trevligt spel. jag svär på allt 1/2 matcher jag spelar är det alltid någon jävel som fuskar!!! WH, Aimbot whatnot. Så jävla trött är på skiten...

Medlem

Är de desperata eller? Hur gammalt är spelet, 6 månader? Och de låter redan folk gratistesta. Patetiskt. Sen att spelet är patetiskt dåligt hjälper ju inte direkt..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

här skall det sprängas och hitta bug

Inaktiv

det står när jag ska köra det du har laddat hem en låst kopia så köp det nu och spela direkt

Medlem
Skrivet av kaka99:

det står när jag ska köra det du har laddat hem en låst kopia så köp det nu och spela direkt

det är för att du har kört pre-load, spelet är låst till 4pm pdt, vilket borde va 23 ikväll om jag inte har kollat på helt fel ställe....

Medlem

Skriver som StrongBad: Ett av de bästa MP-spelen på många år. Har haft JÄVLIGT mycket roligt med detta spelet de senaste veckorna. Har även Battlefield: Bad Company 2 och ja, det är ett bra spel men ändå inte RIKTIGT lika roligt som Modern Warfare 2.

OBS! Detta är MIN åsikt! Deal with it.

dzl
Medlem
Skrivet av Jozo:

Härligt för alla nykomlingar att stöta på fuskare i mängder, host-connectionfail, G18-akimbos, Commando-"pros" och så vidare...

Fuskare i mängder; Ja betydligt fler än man skulle önska.

Host-connectionfail; Trots match making-system har jag nästan alltid flyt i spelet, och träffar det jag siktar på, till skillnad från BC2.

G18-akimbo; planera din väg frammåt och se till att ha kroppsskydd så ofta som möjligt.

Commando-pros; Ninja Pro, enough said.

Medlem

Har inte kunnat preloada sen nyheten kom. Ingenting under i steam-mappen heller. Händer helt enkelt ingenting när man klickar på Pre-Load. Någon annan som fortfarande har samma problem?

Skrivet av Eottt:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jaja När alla nu har gnällt klart (Inte ens i närheten av klart förstås) kan jag varmt rekommendera detta lir.

även om det blir lite långa laddnings tider och lite krångel så var det jäkligt kul

Håller med! Spelet är riktigt roligt om man vill slå ihjäl ett par timmar med adrenalin pumpande action. Dock drar hela skiten med IWnet ner det ganska mycket.

Asså seriöst, kan nån berätta vad som är roligt med spelet? Man tröttnar ju helt ärligt efter kanske någon veckas spelade eftersom det är samma sak hela tiden. Jieses...:down:

Tröttnade du på Cod 4?
Jag antar: Nej Eftersom du klagar.

Frågan man ställer sig då vad det är för stor skillnad på själva gameplayet som gör att man tröttnar bara för att det inte finns dedikerade servrar...^^


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Kestrel:

Har inte kunnat preloada sen nyheten kom. Ingenting under i steam-mappen heller. Händer helt enkelt ingenting när man klickar på Pre-Load. Någon annan som fortfarande har samma problem?

EDIT: Att gå tillbaka till gamla UI:n (alltså inte beta versionen) hjälpte!

Jag har exakt samma problem...verkar som Valve är införstådda med detta och håller på att lösa det enligt andra forum på nätet. Några säger det hälper att starta Steam i admin-läge, funkar inte för mig.

Vissa säger att Steam-beta klienten orsakar bekymren och att kan kan ladda in den gamla UI:n och på så vis få det att funka. Funkar inte för mig heller...

Medlem

Klockan 1 i natt enligt denna länk: http://www.wolframalpha.com/input/?i=4pm+pdt


signatur

Jäh!

Medlem

För dom som inte kunnat Pre-loada spelar det inte sån stor roll pga dom som gjorde det (jag) blev tvugna att ladda hem ännu mer då dom la pre-loaden på 70% av dom 100% du behöver till spelet.

Dom som hade pre-loadat och tänkte ivrigt testa det @ 01.00 som fick meddelandet couldn't run blabla är pga ni måste starta om steam och fortsätta ladda!

Tack o hej.

Medlem

Betala mig så kanske jag kan spela lite.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Imponerande hur spelet kan käka upp nästan allt mitt 4gig ram. Hur i jösse namn är det möjligt?

Annars var det sig likt spelet. Har det till 360 och det är samma problem med serverar och allt vad det strulet innebär. Lost connection, packet overflow osv. osv. osv. osv. i all oändlighet
Just ja, en massa otrevliga polacker i vanlig ordning.


signatur

Jäh!

123
Skriv svar