CD Projekt Red kommer justera antalet dildos i Cyberpunk 2077

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vore ganska komiskt om det är alla dildos som är orsaken till prestandaproblemen

En underjordisk bunker som förföljer spelaren spawnar kontinuerligt tusentals dildos.

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Ännu ett bevis på att spelet är ett ofärdigt fiasko.

Ta inte i så du spricker


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av loerk:

En underjordisk bunker som förföljer spelaren spawnar kontinuerligt tusentals dildos.

Det här börjar låta som en plotline i Mr Garrison's book...

FM-guru
F.d. Sisyr

Vad i hela... Jag har inte ens lagt märke till detta förutom när en quest tog mig till en sex shop, men då var det ju mindre konstigt...

Medlem

Som flera andra skrivit så har jag inte sett en enda dildo på ca 11 timmars spelande. Men väldigt många askfat. Kan lootvariationen vara trasig i spelet där vissa får alla dildos och vissa får andra grejer?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vore ganska komiskt om det är alla dildos som är orsaken till prestandaproblemen

Det brukar annars vara det omvända, att prestandaproblem är orsaken till dildoar.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Det brukar annars vara det omvända, att prestandaproblem är orsaken till dildoar.

Well played Sir!

Medlem

Det är väl ett gäng fallos dyrkare som styr CD Projekt så är väl därför de tycker dildos är så viktigt att ha med överallt haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

It's not a lake, it's an ocean

Lite som när Phil Harrison (då Sony) skulle skryta om tekniken i PS3 genom att visa hur många badankor som maskinen mäktade med.

LOD stod för "Lots of ducks" då. "Lots of dildos" vore ju ett utmärkt sätt att visa prestandan i Cyberpunk.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Det brukar annars vara det omvända, att prestandaproblem är orsaken till dildoar.

Ba dum tss.

Medlem

Som om inte alla buggarna var störigt nog så ger de oss en anledning till att INTE vilja spela det. Jag tror majoriteten av oss var fixerade vid dildos och köpte spelet enbart pgr av detta.
För jävligt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag har faktiskt inte lagt märke till en enda dildo efter 20h

Samma lika, fast kanske beror på att jag bara sprungit runt och gjort sidouppdrag? Eller så registrerar jag helt enkelt inte grejerna som en grej.

Medlem

Har inte ens sett någa dildos vad jag minns. Förutom i typ sexshoppar och på det där no tell motel.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

Det är #framtiden, så kanske män har roligt med dem också?

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

en jag känner som är många år inom branschen och frågade lite vad som säljs mest.
Män köper betydligt fler dildos än lösvaginor, så det är nog inte bara kvinnorna som har kul


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

Vet inte om någon redan svarat på detta, men det finns Fleshlights med mun istället för vagina.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Äsch, är det någon som på riktigt stör sig på detta?
Hela världen är ju väldigt mycket mer öppen sexuellt, så det är ju rätt rimligt att även mängden dildos är hög.
Men aja, vad vet jag. Älskar spelet, njuter av varje sekund förutom när fordonsfysiken muppar. <3


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ständigt det där jävla Kotaku.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

Har iaf set en. Dildos har jag sett flera men inte jätte många, å andra sidan går jag inte direkt och letar efter dem heller

Avstängd
Skrivet av Molotov:

en jag känner som är många år inom branschen och frågade lite vad som säljs mest.
Män köper betydligt fler dildos än lösvaginor, så det är nog inte bara kvinnorna som har kul

Så kan det vara. Har själv köpt en hel del men det är åt mina partners. De är alltid lite blyga med det där så man får ta initiativ själv.

Medlem

Kolla bara vad författaren till ursprungsartikeln fokuserar på så ser ni att hen inte spelar spel för att de är kul, hen spelar för att leta fel som matchar den där helt värdelösa skitsidans agenda.

https://kotaku.com/author/nathangrayson

100% dum i huvudet.

eld
Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Ständigt det där jävla Kotaku.

Skrivet av Rockefellerz:

Kolla bara vad författaren till ursprungsartikeln fokuserar på så ser ni att hen inte spelar spel för att de är kul, hen spelar för att leta fel som matchar den där helt värdelösa skitsidans agenda.

https://kotaku.com/author/nathangrayson

100% dum i huvudet.

Känns som du kommer in här med en agenda, men jag tror inte Kotaku är emot dildos, så du kan sova lugnt!

Medlem
Skrivet av eld:

Känns som du kommer in här med en agenda, men jag tror inte Kotaku är emot dildos, så du kan sova lugnt!

Har du läst ursprungsartikeln? Det här är vad Nathan tjänar pengar på, att böla ut om allt som någon någonsin kan bli offended av. Studios dansar efter hans pipa för han har utsett sig till en normkontrollant.

Inaktiv

Inget spel för Greta. All plast som ligger och skräpar

Medlem

Han är även jätteupprörd över att de nakenscener som finns i spelet är populära på Twitch, vilket jag till viss del kan köpa, men att Twitch till bredden är fyllt av tjejer som använder sin streamingtid för att göra PR för sina only fans -sidor är inga problem alls.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

Du får helt enkelt vidga dina vyer. Det lär vara mer än bara kvinnor som kan få det roliga med hjälp av dildos.

eld
Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Han är även jätteupprörd över att de nakenscener som finns i spelet är populära på Twitch, vilket jag till viss del kan köpa, men att Twitch till bredden är fyllt av tjejer som använder sin streamingtid för att göra PR för sina only fans -sidor är inga problem alls.

Han pekar ut att twitch gav fripass till cyberpunk men fortfarande bannar folk om de spelar indiespel eller liknade med sexuellt innehåll, oavsett vilken typ av spel det handlar om.

Du missade poängen där.

Medlem
Skrivet av eld:

Han pekar ut att twitch gav fripass till cyberpunk men fortfarande bannar folk om de spelar indiespel eller liknade med sexuellt innehåll, oavsett vilken typ av spel det handlar om, även seriösa spel.

Du missade poängen där.

Jag syftar inte bara på den artikeln som avhandlar ämnet. Hursom är det lätt att sitta och snacka om sånt när Twitch styrelse är full av folk som har exakt samma trasiga jävla agenda som han. De låter tutt-tjejerna fortsätta med sitt content medan vanliga streamers blir bannade för att spela spel med animerat likadant innehåll.

eld
Medlem
Skrivet av anon_176162:

Inget spel för Greta. All plast som ligger och skräpar

Massa gummi spridda över night city skulle nog vara det minsta hon hade stressat över med spelet:

eld
Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Jag syftar inte bara på den artikeln som avhandlar ämnet. Hursom är det lätt att sitta och snacka om sånt när Twitch styrelse är full av folk som har exakt samma trasiga jävla agenda som han. De låter tutt-tjejerna fortsätta med sitt content medan vanliga streamers blir bannade för att spela spel med animerat likadant innehåll.

Nu spårar det lite, men att vara arg över tjejer på twitch känns som världens sämsta kulle att dö på.

123
Skriv svar