Ruined King: A League of Legends Story får story-trailer

Robot
Ruined King: A League of Legends Story får story-trailer
Medlem

Förstår inte. De måste ha så satans mycket pengar. Kan dom inte försöka skapa ett riktigt AAA spel istället för detta? Eller är folk hypade för ruined king?

Medlem
Skrivet av aholman:

Förstår inte. De måste ha så satans mycket pengar. Kan dom inte försöka skapa ett riktigt AAA spel istället för detta? Eller är folk hypade för ruined king?

Kan man inte skapa ett AAA turbaserat RPG menar du? Rökt på?

Medlem
Skrivet av kaealy:

Kan man inte skapa ett AAA turbaserat RPG menar du? Rökt på?

Jo men detta är ju uppenbarligen inte ett AAA spel.

Medlem

Den grafiska stilen på trailern är utsökt,men hur sedan spelet är det är ju en annan fråga.
Testade lol och det var verkligen inget för mig,massa oförskämda ungar som uppförde sig som jerks.
Det är inte lätt att vara gammal och spela när folk inte kan uppföra sig.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

RmK
Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Den grafiska stilen på trailern är utsökt,men hur sedan spelet är det är ju en annan fråga.
Testade lol och det var verkligen inget för mig,massa oförskämda ungar som uppförde sig som jerks.
Det är inte lätt att vara gammal och spela när folk inte kan uppföra sig.

League of Legends har nog den oslagbart mest otrevliga communityn i något spel någonsin tyvärr.

On topic så tyckte jag inte detta sa någonting om spelet och även om trailern är snygg hade lika gärna kunnat tillhöra League of Legends.

Medlem

Men det här var väl inte en story trailer? Monster hunters trailers story framstår som matig i jämförelse

Medlem
Skrivet av aholman:

Jo men detta är ju uppenbarligen inte ett AAA spel.

... vet att jag kommer ångra detta, men varför inte då?

Medlem
Skrivet av kaealy:

... vet att jag kommer ångra detta, men varför inte då?

Dömer utifrån "Utvecklingen står Airship Syndicate för"
De har ju inte producerat AAA förut och de spelen de gjort är ju inga mästerverk heller

1
Skriv svar