Vad gör ni nu?

Medlem

Sitter o funderar på vad man ska se på Netflix eller liknande. Sugen på nåt spännande sci fi aktigt. Tänk x-files om nån har tips


signatur

|Playstation 5|Metspö|

C64
Medlem

Dricker bira förstås

Medlem

Inget speciellt

C64
Medlem

Spelar Wreckfest det blir bara bättre o bättre ju man spelar det

Medlem
C64
Medlem

Nagasaki räcte med en bomb ?? pearl harbour blev massaker med bomber och harakiri

Medlem
Skrivet av C64:

Nagasaki räcte med en bomb ?? pearl harbour blev massaker med bomber och harakiri

Gått på groggen eller?

Medlem
Skrivet av N_micke:

Sitter o funderar på vad man ska se på Netflix eller liknande. Sugen på nåt spännande sci fi aktigt. Tänk x-files om nån har tips

Har du sett Travelers? Sci fi-serie på Netflix. Skönt mystisk och intressant handling. Kan rekommendera ifall du inte sett den ännu.

Medlem

spelar lite world of tanks på fyllan

Medlem

Klockan är 05:10 på lördagmorgon, och sitter och ströläser 10-15 minuter innan det är dags att gå iväg till jobbet inom omsorgen.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem
Skrivet av Nemo:

Har du sett Travelers? Sci fi-serie på Netflix. Skönt mystisk och intressant handling. Kan rekommendera ifall du inte sett den ännu.

Inte sett tror jag!

Fick bli att skaffa Viaplay och börja om på X-Files istället den kvällen Fantastisk serie.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Avstängd

Dricker öl och runkar till Lena Philipsson


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem
Skrivet av SamikS:

spelar lite world of tanks på fyllan

Du spelar typ TANKad? 😁😁

Medlem

Spelar Far Cry New Dawn för första gången. Jag försöker verkligen att tycka om det, men det går bara sisådär. Tur att det var billigt. Har jag tur är det bara en fråga om humör och inställning.

Alltid uppskattat med foto-läge dock.

Medlem
Skrivet av 20LEGEND:

Dricker öl och runkar till Lena Philipsson

TMI!

Medlem

Lyssnar på Mike Tyson Podcast

Moderator | Testpilot

Sitter uppe sent på natten / tidig morgon och hoppades på att få se Suicide Squad-gameplay. Inte fan fick vi något sådant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Klar med en förmiddag av häng med systerdöttrarna och deras gäng av tween-vänner följt av en kväll med öl och gibb.

Nu färdigstekt 1kg Taco-nötfärs och det är snart dags att trycka kroppen full av tacos!

Kommer njuta av detta framför S2 av Umbrella!

Life is gooooood!

Medlem

Första dagen tillbaks på jobbet efter 4 veckor semester.
Åter in i hamsterhjulet.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Lirar The Last of Us 2...

En liten sekvens från mitt första handgripliga möte med de infekterade... Åhh, älskar det här spelet redan.

Medlem

Påväg hem från jobb. Mat och youtube sen sova.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jobbar. Sitter i ett möte och lyssnar på problem och pågående lösningar.


signatur

I drank what?

Medlem

Sitter i bilen i en automatisk biltvätt.

Edit: jag blev fascinerad av tvättmaskinen i biltvätten med de gigantiska borstarna, sprutorna, osv. Kul uppfinning liksom. Undrade sedan om det finns biltvättspel.

Jajamen, så klart det gör. Fast man tvättar själv förstås, det skulle väl inte bli mycket till spel annars... 😄

Medlem
Skrivet av N_micke:

Sitter o funderar på vad man ska se på Netflix eller liknande. Sugen på nåt spännande sci fi aktigt. Tänk x-files om nån har tips

Project blue book

Inte superbra men okej!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Varvar ner efter en lång vecka. Blir förmodligen snart lite mat och sedan spela Hitman (tack Epic!). Aldrig spelat något Hitman tidigare så ska bli spännande. Körde introduktionen häromdan och fick mycket bra vibbar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av Jiminy:

Vaaaad? Trodde ni ville veta vad jag gjorde?! 😎


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem

Jobbar bort mig själv från mitt jobb

Medlem

Funderar🤔 snälla hjälp mig
Hur många spel rymmer hårddisken på ps5 digital? Eller är det en slags molntjänst?

C64
Medlem

Öl öL Wreckfest

Medlem

Kollade NigtCityWire3 precis😎 så sugen men vet inte om man bör vänta på next gen?
Pratade oxå me en på Mediamarkt som sa att deras pris på 4995 är preliminärt o att man förmodligen får tillbaks lite då man förbokat då det lär bli lite billigare🤗

Skriv svar