Blizzard sparkar ut fuskare

Robot
Medlem
Blizzard sparkar ut fuskare

Mer sådant här. Det ökar tilliten.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Håller med saru, rätt åt fuskarna.

Medlem

helt rätt, bort med idioterna.

Medlem

be gone fools!

Medlem

Diablo rage! He will slay all cheaters!

Medlem

Blizzard <3


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nu spelar jag inte något av deras spel online längre, men skönt för de som gör det.
Ytterligare ett plus för Blizzards plånbok om de permanent avstängda fuskarna måste köpa en ny kopia ;D

Medlem

Schysst att banna folk för att de använder sig av Banlist och autorefresh för att täppa till hålen i BNet.

Medlem

Hmm, ännu ett försök till pr-trick?

Liknande saker har man gjort på diverse MMO-spel text star wars galaxies. Problemet är dock att man i de flesta fall tagit oaktiva spelare som fuskat en gång i tiden och stängt av dem i någon vecka eller så samt att man ljugit en del om andra. Jag tror det när jag får se det...

Medlem

Härligt blizzard!

Medlem
Inaktiv
Skrivet av nekered:

Hmm, ännu ett försök till pr-trick?

Liknande saker har man gjort på diverse MMO-spel text star wars galaxies. Problemet är dock att man i de flesta fall tagit oaktiva spelare som fuskat en gång i tiden och stängt av dem i någon vecka eller så samt att man ljugit en del om andra. Jag tror det när jag får se det...

Hur ska du se det då?

Inaktiv

Om ändå IW kunde ränsa Mw2. Alla cheatar ta mig fan!

Jag håller med Paladia... autorefresh, channelbots etc är fan ett måste...

Medlem

Amatörer. De bannar inte för Banlist / autorefresher eller dylikt. Det som blir bannat är GHost. Det suger hårt och förstör Bnet.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Nu kommer blizzard tjäna ännu mera pengar.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Nu kommer blizzard tjäna ännu mera pengar.

Och hur tänkte du nu? Om Blizz kickar kunder för att fuska så ökar knappast deras intäkter. Skapar mer fötroende men knappast mer pengar.

Spelar ingen roll om det är första gången, fuska och du förtjänar att bli bannad.

Medlem

Fuskare är tamefan de värsta jag vet, vore jag på lan hade pannbenet rykt på någon om jag mött ett lag som visat sig fuska.

Inaktiv
Skrivet av Desmin:
Skrivet av showerguy:

Nu kommer blizzard tjäna ännu mera pengar.

Och hur tänkte du nu? Om Blizz kickar kunder för att fuska så ökar knappast deras intäkter. Skapar mer fötroende men knappast mer pengar.

Spelar ingen roll om det är första gången, fuska och du förtjänar att bli bannad.

Precis och folket som blivit bannade kommer köpa nya spel. Samma sak med Steam. Varför tror du att Counter-Strike 1.6 och Counter-Strike Source ligger på top20 varje gång? För att folk blir Vac-bannade och köper nya spel.

Alla fuskare förtjänar långt straff.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Desmin:
Skrivet av showerguy:

Nu kommer blizzard tjäna ännu mera pengar.

Och hur tänkte du nu? Om Blizz kickar kunder för att fuska så ökar knappast deras intäkter. Skapar mer fötroende men knappast mer pengar.

Spelar ingen roll om det är första gången, fuska och du förtjänar att bli bannad.

Precis och folket som blivit bannade kommer köpa nya spel. Samma sak med Steam. Varför tror du att Counter-Strike 1.6 och Counter-Strike Source ligger på top20 varje gång? För att folk blir Vac-bannade och köper nya spel.

Alla fuskare förtjänar långt straff.

då svider det iaf för vissa.

Oj då, det är nog bra...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av InsanityVonMike:

Jag håller med Paladia... autorefresh, channelbots etc är fan ett måste...

Blizzard bannar knappast dom som kör med autorefresh.

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av nekered:

Hmm, ännu ett försök till pr-trick?

Liknande saker har man gjort på diverse MMO-spel text star wars galaxies. Problemet är dock att man i de flesta fall tagit oaktiva spelare som fuskat en gång i tiden och stängt av dem i någon vecka eller så samt att man ljugit en del om andra. Jag tror det när jag får se det...

Hur ska du se det då?

Inte mitt problem, Blizzards problem...

1
Skriv svar