Vad spelade ni mest detta år?

Medlem

Jag skulle nog säga

Satisfactory
Anno 1800
Borderlands 3

Medlem

AC Odyssey pga DLC, Days Gone


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

league of legends, helt klart.

Dragon Quest XI med 95 timmar.
Civilization VI kan säkert vara en utmanare, men jag vet inte vad jag lagt exakt för tid på det spelet i år. La även 140 timmar på Assassins Creed Odyssey men det började jag spela i december förra året.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Har inte haft någon långkörare i år. Men förmodligen har BattleTech tagit mer tid än något annat spel, omkring 100h där nu.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kerbal space program, 500 timmar säkert.

Inaktiv

Det är troligtvis Super Mario Maker 2. Kan också vara GTA 4 som jag lagt ner lite tid på, försöker spela alla uppdragen mellan GTA 4, The Lost and Damned och The Ballad of Gay Tony i rätt ordning så att när jag kommer till ett uppdrag som är med i fler spel så spelar jag det uppdraget i alla spel som det är med i. Exempel så började jag inte spela TBoGT före bankrånet.

Backloggens befriare
Skrivet av keffkebab:

Ooh, svårt att avgöra.. Heroes of Might and Magic III eller Gears 5 skulle jag tippa. Det är nog relativt tight dem emellan, men kanske mest i HoMaM3 ändå, nästan 400h. Skulle gissa att Gears 5 klockar inte lite lägre.

Neeeej, helt fel.. Diablo 2 så klart.. Vill inte veta hur många timmar, och har ingen aning. Tur att man nu sitter på ett 2080 och lirar D2... #sakermanintetroddeför20årsedan


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Pokémon Sword 80 h.
Hollow Knight 60 h.
Dead Cells 50 h.
Sekiro 40 h.

Första året på länge som inte toppas av ett Soulsborne. Hoppas att 2020 återställer ordningen. Antingen med den beryktade Demon’s Souls remaken eller Elden Ring.

Medlem

Pillars of eternity 2.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Satisfactory 90 h
Factorio 80 h
Dying Light 60 h
God of war 30 h
Shadow of the tomb raider 20 h
They are billions 20
Spiderman 15 h
Battletech 15 h

Skriv svar