Quiz – Vad kan du om World of Warcraft?

Robot
Quiz – Vad kan du om World of Warcraft?

Är det 2019? 2005? Ur led är spelvärlden när World of Warcraft Classic är här.

#fz, #quiz


Medlem

9/10 Korrekta svar!
Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

jag missade vilken expansion ni hade gett full poäng.

Annars alla rätt!

Gen
Medlem

6/10, slarvigt! Men FZ frågorna minns jag inte pga att det var evigheter sedan.

Medlem

10/10 Korrekta svar!
Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

Ezpz

Medlem

Jag är nöjd med mina 6/10, jag testade hos en kompis runt 06 men fastnade aldrig. I efterhand har jag velat uppleva det alla andra pratar om.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Avstängd
Skrivet av lolBEEF:

10/10 Korrekta svar!
Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

Ezpz

Jag också! (iaf andra gången...)

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Helt okej, men kanske dags att levla kunskaperna i WoW Classic? Ding?

Jag lyckades gissa mig till 6 av 10 rätt. Var väl helt säker på två eller tre av frågorna.

Inaktiv

Kunde alla frågor som handlade om WoW.
Frågorna om FZ hade jag inte en suck om

Medlem

7/10 och inte spelat en sekund WoW. Guldstjärna till mig 😁

Ambassadör
Xbox

4/10...


signatur

Jump in.

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Inte spelat WoW sedan TBC. Imponerad över allt menlöst jag snappat upp


signatur

I drank what?

Medlem

9/10

Kändes helt osannlikt att Cataclysm hade fått full pott, men ack vad fel jag hade!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

Köa? Aldrig.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

8/10 Korrekta svar!

Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

Köa? Aldrig.

Jag är väldigt intresserad av hur du handlar samtliga av dina varor, eller ens kör bil


signatur

I drank what?

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Skrivet av Mirage:

Jag är väldigt intresserad av hur du handlar samtliga av dina varor, eller ens kör bil

Kanske beställer allt från nätet och kör hemleverans på matvaror?

Medlem

8/10 Korrekta svar!
...och det är 8-9 år sen sist...

Medlem

Jag vet att WoW splittrade en hel spelvärld. Dom som blev fanns och dom som för evigt blev snuvade på warcraft 4. +att starcraft 2 tog så lång tid på sig så när det kom var det inte intressant längre. En av anledningarna till att jag slutade spela på PC var just WoW. PCn hade Wii effekten spelen tog för lång tid på sig att komma för att man skulle orka vänta.

Medlem
Skrivet av Commander_Eggi:

9/10 Korrekta svar!
Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

jag missade vilken expansion ni hade gett full poäng.

Annars alla rätt!

Samma här.

Medlem
Medlem

4/10 Korrekta svar!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av 4liv3:

9/10

Kändes helt osannlikt att Cataclysm hade fått full pott, men ack vad fel jag hade!

Haha jag snubblade på samma Kändes ju konstigt när både TBC och Lich King fanns bland alternativen

Medlem
Skrivet av Westrr:

8/10 Korrekta svar!

Kanske beställer allt från nätet och kör hemleverans på matvaror?

hur tar du dig till jobbet utan att undvika bilköer/köer till publika transportmedel, osv osv. Jag vill veta din hemlighet! Obs! Att stanna vid rödljuse med minst en bil/cyklist/person framför dig är tekniskt sett en kö!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Jockee86:

Haha jag snubblade på samma Kändes ju konstigt när både TBC och Lich King fanns bland alternativen

Håller med, tycker typ det är den sämsta. Dock har jag inte spelat BoA.

Medlem
Skrivet av Commander_Eggi:

9/10 Korrekta svar!
Lysande! Du kan kliva tillbaka in i kön med gott samvete.

jag missade vilken expansion ni hade gett full poäng.

Annars alla rätt!

Samma här

Medlem

"Fuskade" på fråga 7 och kollade upp era betygsättningar - och blev helt chockad! Den klart bästa expansionen (WotLK) fick 3/5 medan den absolut sämsta (Cataclysm) fick 5/5.

Mina starkaste minnen är utan tvekan från WotLK. Det beror inte bara på miljöerna, berättelsen och musiken, utan också på att jag blev guildledare för första gången. Vilka minnen <3

Medlem

Hur fulla var redaktion när ni gav Cataclysm 5/5?

Medlem

Blir en trisslott idag då jag fick 7 utan att ens ha spelat det överhuvudtaget

Medlem

Att ni ger World Of Warcraft en 4 (eller 2 om man ska vara petig) är väll rimligt! Efter att ha lyssnar på ert avsnitt om betyg i podden Fulkultur så försår man att ni är snåla med 5:or och så ska det vara!
Men vafan, hur kan ni ge Cataclysm 5? Vad är nästa skräll? Fick Warlords Of Draenor en 4a?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

"Fuskade" på fråga 7 och kollade upp era betygsättningar - och blev helt chockad! Den klart bästa expansionen (WotLK) fick 3/5 medan den absolut sämsta (Cataclysm) fick 5/5.

Mina starkaste minnen är utan tvekan från WotLK. Det beror inte bara på miljöerna, berättelsen och musiken, utan också på att jag blev guildledare för första gången. Vilka minnen <3

Höll på att ramla av stolen precis efter att jag självsäkert hade tryckt i att WotLK fick en 5:a och det visade sig vara Cata… Dock håller jag med dig angående att WotLK var den bästa expansionen. (Ska tilläggas att jag bara spelade halva cata och ingen av de efterföljande"


signatur

Submission is for the weak

Medlem

8/10... Hur i hela friden kunde Cataclysm få en femma?

Skulle varit mer frågor om WoW i ett Wow quiz än om FZ

12
Skriv svar