8 minuters gameplay från A Plague Tale: Innocence

Robot
8 minuters gameplay från A Plague Tale: Innocence

Två syskons kamp i ett pestdrabbat, medeltida Frankrike.

#A-plague-tale-innocence, #Asobo-studios


Medlem

Det ser snyggt ut och spännande menn för mycket stealth för min smak och tålamod

Skribent
Skrivet av AndyZedd:

Det ser snyggt ut och spännande menn för mycket stealth för min smak och tålamod

Ja det är nog mitt primära orosmoln, att allt går ut på att smyga från skydd till skydd och däremellan tända lite facklor. Förhoppningsvis bjuder det färdiga spelet på tillräckligt med variation för att förbli intressant ända till slutet.

Medlem

Gillade smygandet i Dishonored. (både ettan och tvåan) Tyckte att det blev lite för mycket i Styx Master of Shadows. (Det enda Styx spel jag har spelat.)

Hoppas att detta ligger närmare Dishonored än Styx.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja det är nog mitt primära orosmoln, att allt går ut på att smyga från skydd till skydd och däremellan tända lite facklor. Förhoppningsvis bjuder det färdiga spelet på tillräckligt med variation för att förbli intressant ända till slutet.

Mitt med. Antingen måste story berättandet vara utöver det vanliga eller måste de finna sätt att variera gameplay på, som dock kan vara svårt när spelet utvecklats av ett mindre indie team.

Medlem

Spännande att se hur de får ihop det här. Jag hoppas på ett lagom varierat, inte så långt spel med bra story. Spelet påminner mig en hel del om Hellblade. Inte sett till gameplay, men förutsättningar. En liten titel, ganska enformigt gameplay, men Hellblade överraskade med en av de bäst berättade historierna på länge. Hoppas det här kan göra något liknande.

Skribent
Skrivet av Bennii:

Spännande att se hur de får ihop det här. Jag hoppas på ett lagom varierat, inte så långt spel med bra story. Spelet påminner mig en hel del om Hellblade. Inte sett till gameplay, men förutsättningar. En liten titel, ganska enformigt gameplay, men Hellblade överraskade med en av de bäst berättade historierna på länge. Hoppas det här kan göra något liknande.

Absolut, det känns som att båda hamnar i det lovande AA-segmentet. Korta men tajta spelupplevelser som upplevs som påkostade.

Animationerna var bra tyckte jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser riktigt intressant ut och jag älskar stealth pärlor. Spännande spel och jag hoppas utvecklaren lyckas ro det i hamn. Det blir ett Steam köp i så fall. Det släpps samtidigt som Rage 2 vilket jag kommer handla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar