Färsk gameplay-teaser från Battlefield 3

Robot
Färsk gameplay-teaser från Battlefield 3

Missa inte när sergeant Blackburn och kompani drar in i Teheran för att slutföra "Operation Guillotine".

#nyhetstips, #battlefield-3


Inaktiv
Färsk gameplay-teaser från Battlefield 3

*Drooool*

Medlem

SWEET. Helt galet vad man längtar efter detta! Kommer bli bästa spelet på väldigt länge no doubt!

Inaktiv

Måste bara tillägga att dom första explosionerna är ju så snygga att dom bara är att dö för

Medlem

Sjukt!!! Riktiga män spelar bf.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jag ogillar kvällsbanor. Hatade verkligen den som fanns i BC2. Ok då det var dagtid..
Hoppas verkligen att man kan välja om man vill spela mappen på kvällen eller dagen.

Medlem

Ljudet från mortarn ... gör att jag ... jaaa ... ni vet... helt sjukt vilket brutalt ljud!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Jag brydde mig inte speciellt mycket om BF3 singleplayer i början. Men efter att ha sett högklassiga trailers från DICE så blir man bara mer övertygad om att detta kommer bli sjuk jävla bra. Bild och ljud i harmoni - bara det gör det värt att spela spelet även om gameplayet skulle suga (inga indikationer på det än, så än så länge är spelet WIN). Slarvsylta av konkurrenterna på alla plan alltså.

Medlem

Grafiken och ljudet.. herregud! Känner mig sugen på att köpa ett par hifi hörlurar för att få höra detta på högsta möjliga kvalité! Fick gåshud alltså!

Medlem

Ljudet! För fan, de ligger ljusår före konkurrenterna.

Medlem

Upprepning sedan Bad Company 2! EA mjölkar! Byt motor!

Skojar bara, det ser grymt kul ut. Ser fram emot det här.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

OMG! Explotionen vid 0.15 är ju rena runkmaterialet.

Skrivet av Blazing_Angel:

OMG! Explotionen vid 0.15 är ju rena runkmaterialet.

Haha, nu får ni väl ta och ge er.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Upprepning sedan Modern Warfare 2! Activision mjölkar! Byt motor!

Skojar inte, det ser grymt tråkigt ut. Ser inte fram emot det här.

Fixade till det för dig, fast den ska va postad i MW3 trådar xD

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Blazing_Angel:

OMG! Explotionen vid 0.15 är ju rena runkmaterialet.

Haha, nu får ni väl ta och ge er.

Symphorophilia


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alltså ljudet bara, det är så otroligt snyggt utfört. Det finns inte ens något spel i samma liga, det ligger på ett helt eget plan. Dice lägger ribban för hur en spelkänsla år 2011 borde vara! Grafik, ljud, animationer, allt.

Om dom bara kan pricka allt runt omkring nu också så kan vi ha en utav det tyngsta titlarna på mycket länge. Detta får mig att tänka på varför i helvete jag inte har förbokat BF3 ännu.

Medlem

Ja men vad dom ska retas då!

Skrivet av Ankh:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Blazing_Angel:

OMG! Explotionen vid 0.15 är ju rena runkmaterialet.

Haha, nu får ni väl ta och ge er.

Symphorophilia

Tror iof att det är mer grafikofilli


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Saknar alfan! Den var rolig

Medlem

Videon var awesome.


signatur

Retro.

Medlem

Asså man blir typ hård av dessa klipp, slog mig precis en sak,, tänk om gameplayet suger,, (jag hoppas verkligen itne det) fatta besviken efter dessa videos...

Medlem
Skrivet av Sulukai:

Asså man blir typ hård av dessa klipp, slog mig precis en sak,, tänk om gameplayet suger,, (jag hoppas verkligen itne det) fatta besviken efter dessa videos...

Alphan var bra. Mycket, MYCKET bättre än vad Bad Company 2 var enligt mig, på alla punkter, och då känner jag inte att jag överdriver det minsta. Har svårt att orka spela BC2 nu när jag fått provsmaka...

Skulle säkert kunna dra jämförelser med BF2 också men tycker det känns lite väl gammalt att jämföra med nu. Saker och ting går frammåt.

Medlem

Jag saknar ord...

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Sulukai:

Asså man blir typ hård av dessa klipp, slog mig precis en sak,, tänk om gameplayet suger,, (jag hoppas verkligen itne det) fatta besviken efter dessa videos...

Alphan var bra. Mycket, MYCKET bättre än vad Bad Company 2 var enligt mig, på alla punkter, och då känner jag inte att jag överdriver det minsta. Har svårt att orka spela BC2 nu när jag fått provsmaka...

Skulle säkert kunna dra jämförelser med BF2 också men tycker det känns lite väl gammalt att jämföra med nu. Saker och ting går frammåt.

Hehe, samma för mig. Känner ingen lust att spela BC2 längre


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Enda irriterande är väl att det ser ut som att man inte kan ställa om vapnen till patronvis eld.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Enda irriterande är väl att det ser ut som att man inte kan ställa om vapnen till patronvis eld.

Jo, det kan man!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Blazing_Angel:

OMG! Explotionen vid 0.15 är ju rena runkmaterialet.

Haha, nu får ni väl ta och ge er.

Symphorophilia

Tror iof att det är mer grafikofilli

Iofs, vet inte riktigt vad en explotion är...dock vet jag vad en explosion är


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

OMG! Explotionen vid 0.15 är ju rena runkmaterialet.

+1 Fyfan va fett!

123
Skriv svar