Istället för Tauntauns - Dödstjärnan på väg till Star Wars Battlefront

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Förlåt, har jag förstått detta rätt:

Det är EN karta per DLC bara?

Då får man hoppas det finns mer i DLCet...annars är det mycket klent.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk
Skrivet av Landelusen:

Förlåt, har jag förstått detta rätt:

Det är EN karta per DLC bara?

Har för mig det är en karta, men flera modes på den så det marknadsförs som typ 3 nya kartor eller liknande.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Landelusen:

Förlåt, har jag förstått detta rätt:

Det är EN karta per DLC bara?

Då får man hoppas det finns mer i DLCet...annars är det mycket klent.

De kommer nog släppa nya heroes också som jag fattat (totalt 4st, 2 för varje sida).

Men största problemet just nu är ju att det är för få kartor och för lite att göra på respektive karta. Inga rymdfajter, väldigt lite fordonsstrider överlag, rebels har ju inga som helst markfordon. 90-95% av det man gör är till fots.

Det blir väldigt snabbt, väldigt enformigt....spelet funkar rent gameplaymässigt och visuellt så bra, det är så sjukt synd

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Landelusen:

Förlåt, har jag förstått detta rätt:

Det är EN karta per DLC bara?

Då får man hoppas det finns mer i DLCet...annars är det mycket klent.

De kommer nog släppa nya heroes också som jag fattat (totalt 4st, 2 för varje sida).

Men största problemet just nu är ju att det är för få kartor och för lite att göra på respektive karta. Inga rymdfajter, väldigt lite fordonsstrider överlag, rebels har ju inga som helst markfordon. 90-95% av det man gör är till fots.

Det blir väldigt snabbt, väldigt enformigt....spelet funkar rent gameplaymässigt och visuellt så bra, det är så sjukt synd

Heroes är anledningen till att jag avboka huvudspelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Season Pass ser verkligen fattigt ut som det presenterades nu. Är det verkligen totalt 16 nya kartor som utlovades tidigare med Season Pass?

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Season Pass ser verkligen fattigt ut som det presenterades nu. Är det verkligen totalt 16 nya kartor som utlovades tidigare med Season Pass?

Det står under season pass följande:
"16 ytterligare multiplayerkartor på nya platser"
Det står inte 16 nya platser. Så det kan i praktiken vara fyra kartor som omarbetas för fyra olika spellägen.

Allt jag vill ha är Hero assault som i battlefront 2

Medlem
Skrivet av B0urne:

Nu lackar PC Spelarna ur igen.
Har man råd att köpa ett spec. designat keyboard för 1k+ då borde man inte gnälla över DLC.

Nej Extramaterial och extra kartor ska inte vara gratis, nej de ska inte ingå i grundspelet.
Så nu är era argument slut.

Skrivet av B0urne:

Nu lackar PC Spelarna ur igen.
Har man råd att köpa ett spec. designat keyboard för 1k+ då borde man inte gnälla över DLC.

Nej Extramaterial och extra kartor ska inte vara gratis, nej de ska inte ingå i grundspelet.
Så nu är era argument slut.

Du har ett väldigt oraffinerat sätt att kommunicera. Det skulle vara bra för dig om du gör en ansträngning för att förbättra dig inom det området. Det kan glädja dig att veta att det kommer gå fort eftersom det krävs få XP att höja en skill när den är på en låg nivå.

Medlem
Skrivet av B0urne:

Nej Extramaterial och extra kartor ska inte vara gratis, nej de ska inte ingå i grundspelet.
Så nu är era argument slut.

Du har ett infantilt sätt att diskutera på.
Att säga "nej, jag tycker tvärtom" och se detta som ett motargument som överbevisar motpartens alla argument är enfaldigt. Varför gör du så?

12
Skriv svar