Här är de första betygen på svenska Mad Max

Medlem

Gillade verkligen den nya filmen och spelet är underbart.
Tom Hardy är en fantastisk skådis med, otroligt mångfacetterad.
Väl investerade 160 spänn för Pre-ordern av spelet.
Ett av årets bästa spel helt enkelt.
Bren Foster som voice-actor gör inget även om han är aningen släpig i sitt tal.
Fast Aussies kanske är det normalt med

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Apministern:

Hur i helvete kan man inte gilla den senaste Mad Max!?

För att det var en hög avföring som aldrig skulle sett dagens ljus om folk tog lite ansvar för vad de lägger sina pengar på.
Som Bill Hicks sa:

You're, you're just confused, you don't get, you've forgotten how to judge correctly. Take a deep breath huuh, look at it again.

"Oh it's a Piece-of-Shit!"

Synd att du har fel bara


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Dres81:

Tycker spelet är grymt bra. Optimerat som bara den. Kör 1440p och har sli allt på max och det är 144fps ca konstant. Det enda jag stör mig på är Max röst han låter likadan som i den dåliga nya Mad Max filmen. Hade fungerat bra med rösten från Max Payne spelen den rösten är bra. Har dock bara spelat 2 timmar idag men är supernöjd. Bra jobbat (trodde först det skulle bli dåligt men ack så fel jag hade) 9 av 10 får den fullpoängare hade den fått om rösten hade ändrats men jag biter ihop:)

Så du menar att röstskådisen låter som skådisen i filmen, och att de båda utspelar sig i samma universum och det ska vara samma person?

I'M SHOCKED.

Han menar nog snarare att han inte gillade Tom Hardys röst i Mad Max, och att det därför är ett minus att han upplever röstskådisens insats i spelet som snarlik.

EDIT: Han hade visst redan påpekat det.

Hehe tack ja jag hade ju det. Tom Hardys röst är inte okej för den typ av filmhjälte. Skulle varit orginalet Mel gibson. Spelet är för övrigt toppen. Men Metal Gear Solid kom ut samma dag fast på kvällen Men varvar av. Metal Gear Solid är grym dock. Men gillar verkligen Mad Max:)

Medlem

gillar mest gillade kommentaren. skön kille


signatur

//monster

12
Skriv svar