CD Projekt om försämringen The Witcher 3-grafiken: "Det känns inte bra"

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Det jag menar är trasigt är att sony och MS betalar för produktionen och ställer sedan krav som skadar konsumenten i syfte att själv dra in cash.

Om nu MS och Sony betalar för produktionen finns det nog en anledning till det. Om produktionen är beroende av pengar från MS och Sony så existerar spelet på grund av detta. Det skadar med andra ord inte konsumenten utan gör att konsumenten överhuvudtaget kommer kunna köpa spelet i fråga. Tror du seriöst att MS och Sony bara håller på med välgörenhet och inte förväntar sig något i gengäld om de betalar för en produktion?

Skrivet av chrisragnar:

Vem vet, kanske om man inte körde såna hårda PR kampanjer kanske man skulle gå mer vinst med ett PC exklusivt.

Marknaden vet. Om det skulle vara lukrativt med PC-exklusiva spel utan PR-kampanjer skulle dessa ta över marknaden, så enkelt funkar marknaden. Nu är det dock så att det är konsolspel som tar över marknaden, vad det kan bero på kan du ju fundera på

Skrivet av chrisragnar:

Att det inte finns en marknad för PC spel kan jag väl bara kontra med att star citizen snart är uppe i 100 miljoner dollar.

Jag har aldrig sagt att det inte finns någon marknad alls, det finns några fåtal spel som säljer väldigt bra på PC, de är dock många färre än konsolspelen, och de spel som släpps samtidigt på både PC och konsol brukar nära på alltid sälja betydligt bättre på konsol.

Skrivet av chrisragnar:

Min bild av det hela är att konsolerna säljer bra för det är bekvämt, och den generella massan människor har dålig smak/låga krav på sin underhållning, och bor på platser där high end PC spelande inte är praktiskt eller tillgängligt.

Ja, visst har det med bekvämlighet att göra. Självklart ska det vara bekvämt att spela, om du tycker något annat har du bara dålig smak och låga krav och bor på en plats där bekvämt spelande inte är praktiskt eller tillgängligt...

Om man har passerat 30, har familj och jobb att ta hand om vill man bara sätta sig ner i soffan och spela. Så enkelt är det. När jag var yngre så föredrog jag också PC-spel, jag köpte mitt första konsol långt efter jag fyllde 30, innan dess spelade jag allt på PC, men sedan tröttnade jag på att tweaka med strulande drivrutiner, fixa med inställningar som är bäst optimerade för just min dator, felsöka blåskärmar och ominstallera windows en gång i kvarten på grund av att registret börjar bli fyllt till bredden osv osv. Jag har aldrig tidigare spelat så mycket som sedan jag skaffade mitt första konsol för ca 10 år sedan, trots att jag förr hade betydligt mer fritid (men då gick tiden till tweakning, överklockning, strul och annat meningslöst)

Skrivet av chrisragnar:

Din bild av PC-spelare känns väldigt sne och åldrad btw.

Det räcker med att läsa kommentarerna här på FZ för att se att min bild inte är ålderdomlig. Jag jobbar dessutom själv i spelbranschen och ser detta gnäll dagligen, och jag kan lova dig en sak, om det är något som kommer ta död på spelbranschen så är det inte att företagen börjar satsa mer och mer på konsol, utan det som kommer ta död på spelbranschen är möjligtvis den lilla klick högljudda spelare som gör att det inte känns så tacksamt att jobba i den här branschen... Jag vet själv ett flertal spelutvecklare som lämnat branschen på grund av att de är så trötta på den här otacksamma och gnälliga attityden som man får stå ut med när man bara försöker göra bra spel...

Medlem

Gnäll gnäll gnäll.

Medlem

Ny patch ute som visst gör att spelet flyter lite bättre + många buggfixar : )
Edit: bara ute till PC än dock.

Ambassadör
Xbox

RIP CDPR.


signatur

Jump in.

k3m
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

RIP CDPR.

Men dra du! Många av oss blir bara glada av att slippa dig och dina jämlikar

Medlem

grafiken är inte det värsta utan styrningen

eld
Medlem

Ingen storpatch påväg:

Medlem

Tänk den dagen vi inte behöver bli ner hållen av konsolerna och PC masterrace får dom spelen våra PC's klarar av ^^

Inaktiv
Skrivet av Cpt_JackHammer:

Suttit o spelat det för fullt i 2 dagar nu (3 om man räknar in denna natt ^^) (känner mig lite sjuk så blev inget jobb idag errrr haha)

Ivf, Sitter med ett 780 3gb o en i5. 760 @ 3.6ghz o spelar med d mesta på HIGH förutom shadows som är på Medium o Harworks OFF. (Givetvis, dhu). Har fan till och med texturer o details på ultra o spelar stabilt i fps på 45-59.

Dock så hoppas jag dom optimerar det bättre för just nu är det fan skrattretande dåligt, rider över en öppen äng i ca 57+ fps, vrider kameran 3cm åt höger och allt börjar hacka o fps,en stört dyker ner till 40+ ... rly? Testade att rida genom en mindre stad i full galopp, landade på strax över 33fps. Aldrig under dock, men eftersom devsen som gjort detta inte fått fingrarna ur daimkrysset o optimerat detta överhuvud taget så kändes det som det va 20fps ist.

Fast hur vet du att det är dåligt optimerat och inte bara din burk som inte klarar av att driva spelet i en hög FPS med de grafikinställningarna du valt?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av k3m:
Skrivet av Mortaigne:

RIP CDPR.

Men dra du! Många av oss blir bara glada av att slippa dig och dina jämlikar

Va? Ok...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av Cpt_JackHammer:

Suttit o spelat det för fullt i 2 dagar nu (3 om man räknar in denna natt ^^) (känner mig lite sjuk så blev inget jobb idag errrr haha)

Ivf, Sitter med ett 780 3gb o en i5. 760 @ 3.6ghz o spelar med d mesta på HIGH förutom shadows som är på Medium o Harworks OFF. (Givetvis, dhu). Har fan till och med texturer o details på ultra o spelar stabilt i fps på 45-59.

Dock så hoppas jag dom optimerar det bättre för just nu är det fan skrattretande dåligt, rider över en öppen äng i ca 57+ fps, vrider kameran 3cm åt höger och allt börjar hacka o fps,en stört dyker ner till 40+ ... rly? Testade att rida genom en mindre stad i full galopp, landade på strax över 33fps. Aldrig under dock, men eftersom devsen som gjort detta inte fått fingrarna ur daimkrysset o optimerat detta överhuvud taget så kändes det som det va 20fps ist.

Fast hur vet du att det är dåligt optimerat och inte bara din burk som inte klarar av att driva spelet i en hög FPS med de grafikinställningarna du valt?

Exakt. Jag har en snäppet bättre dator och jag har kollat samtliga inställningar för att jämföra performance. Det enda som verkar dåligt optimerat är Nvidia Hairworks. I övrigt flyter spelet extremt bra. Till exempel är skillnaden i FPS på min dator mellan SSAO och HBAO+ bara 3-4 fps överlag, och det gör en rätt stor skillnad grafiskt.

För övrigt så är jag glad över att alla gnällspikar som gråter som spädbarn i den här tråden om allt det här inte faktiskt har någonting att säga till om. Jag personligen njuter hellre av vad som möjligtvis är årtiondets bästa rollspel än att inte ha spelet alls. Vilket ni uppenbarligen inte vill. Ni tycker uttryckligen att spelet inte förtjänar att existera för att grafiken blev nedgraderad. Detta är uppenbart med tanke på hur ni fortfarande gråter och gråter och gråter trots att det är extremt uppenbart från artikeln att det var ett beslut de var *tvungna* att ta för att finansiera utvecklingen.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Azureye:

Jag har då aldrig spelat ett Elder Scrolls-spel utan att leka ordentligt med ini-filerna och installerat moddar. Går att göra underverk om man bara får tillåtelse av utvecklarna.

Vilket vi också får

Precis det jag menade. Oblivion var så hypat med grafiken på E3, men när spelet släpptes var det avsevärt nedskalat grafikmässigt. Men med lite tweaking så kunde man få nytta av sin monsterburk man hade köpt när spelet släpptes.

Man får nog räkna med att tweaka om man vill köra på dator. Ingen dator är den andra lik. Men det är också charmen och varför man inte är konsolkramare. (Förutom när det gäller FIFA/NHL, då slår jag på PS4:an)


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Gamer-Tompa:

Såååå watch dog all over again?

Märkligt hur långt vissa går för att försvara en downgrade..

Sluta överdriva. CDPR gjorde fel. Men som sagt, jag är inte säker på att det var avsiktligt. Att de sen var passiva med infon var och fortfarande är beror nog på rädsla för missförstånd hos spelarna. Vilket är förståeligt. Jag menar se bara på dig. Spelet är snyggt jävligt snyggt, och snyggare får vi det på PC snart Så var realistiska för guds skull.

Jag var inte sarkastisk. Det var en fråga.
Och jag tycker inte om att människor försvarar företag där de uppenbarligen tagit en genväg. PC versionen skulle givetvis ha släppts senare. Ungefär som med GTA 5.

Som sagt, hoppas ni får kul ändå. Önskar er många goda timmar.

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av john92:
Skrivet av Sanazin:

För alla som gnäller helvilt på varför PC inte had kunnat behålla grafiken från 2013 så rekommenderar jag er att läsa artikeln på engelska där det är betydligt mer utförligt förklarat.
Kan minnas att CDPR nämnde att oavsett om spelet hade utvecklats endast till PC eller ej så hade de inte kunnat bibehålla den grafiken från 2013-trailern med DX11.

Sedan är det VÄLDIGT lustigt att folk tycker att det pågick falsk marknadsföring enbart på grund av en trailer från 2013, trots att det finns tonvis med material (bild & video) från spelet i dess nuvarande grafiska utseende.

Frågan är då varför de släpper en trailer där det står "In-game footage" om de vet att de inte kan hålla den grafiska standarden.
För mig skulle det räcka att de gjorde som Dice/Ea gjorde nu med battlefront 3 trailern och skriva det är "In-engine". Vet inte hur stor skillnad det hade gjort för andra men för mig är det en stor skillnad på dessa två begrepp.

CDPR har svarat på din fråga. Läs den Engelska artikeln som sagt.
Tänk också på att du pratar om något som var aktuellt för 2 år sedan, sedan dess har det (nu upprepar jag mig själv) tonvis med ->ny<- material som visar dagsaktuell grafik.

Precis som du säger så förklarar de bra varför det skett förändringar och allt de säger godtar jag. Men problemet jag har är inte riktigt att de har gjort förändringar, utan istället transparensen till oss kunder. Varför nämnde inte CDPR detta tidigare utan har väntat med tills nu.

Jag ser det här mer som ett övergripande problem i spelbranschen, jag förstår varför de släpper en trailer 2 år tidigare för att visa upp deras vision av spelet (skapa hype = lättare att skrapa ihop mer pengar). Att de inte kunde nå vision förstår jag också men berätta det då. Jag har ju hellre ett spel som flyter än ett spel med snygga stillbilder. Mer transparens till folket


signatur
k3m
Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Gamer-Tompa:

Såååå watch dog all over again?

Märkligt hur långt vissa går för att försvara en downgrade..

Sluta överdriva. CDPR gjorde fel. Men som sagt, jag är inte säker på att det var avsiktligt. Att de sen var passiva med infon var och fortfarande är beror nog på rädsla för missförstånd hos spelarna. Vilket är förståeligt. Jag menar se bara på dig. Spelet är snyggt jävligt snyggt, och snyggare får vi det på PC snart Så var realistiska för guds skull.

Jag var inte sarkastisk. Det var en fråga.
Och jag tycker inte om att människor försvarar företag där de uppenbarligen tagit en genväg. PC versionen skulle givetvis ha släppts senare. Ungefär som med GTA 5.

Som sagt, hoppas ni får kul ändå. Önskar er många goda timmar.

Ja, PC versionen borde ha släppts efteråt. Men hur hade det inte låtit då, tror du? Nä, det blir bara jättebra det här. Och du, ta o spela Wwh du med. Jag lovar, du blir inte besviken

k3m
Medlem
Skrivet av john92:
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av john92:
Skrivet av Sanazin:

För alla som gnäller helvilt på varför PC inte had kunnat behålla grafiken från 2013 så rekommenderar jag er att läsa artikeln på engelska där det är betydligt mer utförligt förklarat.
Kan minnas att CDPR nämnde att oavsett om spelet hade utvecklats endast till PC eller ej så hade de inte kunnat bibehålla den grafiken från 2013-trailern med DX11.

Sedan är det VÄLDIGT lustigt att folk tycker att det pågick falsk marknadsföring enbart på grund av en trailer från 2013, trots att det finns tonvis med material (bild & video) från spelet i dess nuvarande grafiska utseende.

Frågan är då varför de släpper en trailer där det står "In-game footage" om de vet att de inte kan hålla den grafiska standarden.
För mig skulle det räcka att de gjorde som Dice/Ea gjorde nu med battlefront 3 trailern och skriva det är "In-engine". Vet inte hur stor skillnad det hade gjort för andra men för mig är det en stor skillnad på dessa två begrepp.

CDPR har svarat på din fråga. Läs den Engelska artikeln som sagt.
Tänk också på att du pratar om något som var aktuellt för 2 år sedan, sedan dess har det (nu upprepar jag mig själv) tonvis med ->ny<- material som visar dagsaktuell grafik.

Precis som du säger så förklarar de bra varför det skett förändringar och allt de säger godtar jag. Men problemet jag har är inte riktigt att de har gjort förändringar, utan istället transparensen till oss kunder. Varför nämnde inte CDPR detta tidigare utan har väntat med tills nu.

Jag ser det här mer som ett övergripande problem i spelbranschen, jag förstår varför de släpper en trailer 2 år tidigare för att visa upp deras vision av spelet (skapa hype = lättare att skrapa ihop mer pengar). Att de inte kunde nå vision förstår jag också men berätta det då. Jag har ju hellre ett spel som flyter än ett spel med snygga stillbilder. Mer transparens till folket

Håller med dig! Fast samtidigt, hur tror du vi hade reagerat om de gått ut med sådan info före släpp? Jo, det hade skadat försäljningen. Sedan så är det ingen stor nedgraderingen. Märks knappt om man maxar inställningarna... Witcher 3 förtjänar att säljas i miljoner och åter miljoner. Det tycker jag, absolut!

witcher 3 max settings .. titan x idle at 25% load

är det jag sagt hela tiden , witcher 3 på pc kommer va konsollverisionen med uppskruvade inställningar. no more , no less.

k3m
Medlem
Skrivet av humancentipede:

är det jag sagt hela tiden , witcher 3 på pc kommer va konsollverisionen med uppskruvade inställningar. no more , no less.

Jag tror du pratar för mycket, hela tiden. Så var vill du komma med det här inlägget? Att du kan spå framtiden? Att vi ska lyssna på dig? För det kan du fetglömma!!!

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av john92:
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av john92:
Skrivet av Sanazin:

För alla som gnäller helvilt på varför PC inte had kunnat behålla grafiken från 2013 så rekommenderar jag er att läsa artikeln på engelska där det är betydligt mer utförligt förklarat.
Kan minnas att CDPR nämnde att oavsett om spelet hade utvecklats endast till PC eller ej så hade de inte kunnat bibehålla den grafiken från 2013-trailern med DX11.

Sedan är det VÄLDIGT lustigt att folk tycker att det pågick falsk marknadsföring enbart på grund av en trailer från 2013, trots att det finns tonvis med material (bild & video) från spelet i dess nuvarande grafiska utseende.

Frågan är då varför de släpper en trailer där det står "In-game footage" om de vet att de inte kan hålla den grafiska standarden.
För mig skulle det räcka att de gjorde som Dice/Ea gjorde nu med battlefront 3 trailern och skriva det är "In-engine". Vet inte hur stor skillnad det hade gjort för andra men för mig är det en stor skillnad på dessa två begrepp.

CDPR har svarat på din fråga. Läs den Engelska artikeln som sagt.
Tänk också på att du pratar om något som var aktuellt för 2 år sedan, sedan dess har det (nu upprepar jag mig själv) tonvis med ->ny<- material som visar dagsaktuell grafik.

Precis som du säger så förklarar de bra varför det skett förändringar och allt de säger godtar jag. Men problemet jag har är inte riktigt att de har gjort förändringar, utan istället transparensen till oss kunder. Varför nämnde inte CDPR detta tidigare utan har väntat med tills nu.

Jag ser det här mer som ett övergripande problem i spelbranschen, jag förstår varför de släpper en trailer 2 år tidigare för att visa upp deras vision av spelet (skapa hype = lättare att skrapa ihop mer pengar). Att de inte kunde nå vision förstår jag också men berätta det då. Jag har ju hellre ett spel som flyter än ett spel med snygga stillbilder. Mer transparens till folket

Håller med dig! Fast samtidigt, hur tror du vi hade reagerat om de gått ut med sådan info före släpp? Jo, det hade skadat försäljningen. Sedan så är det ingen stor nedgraderingen. Märks knappt om man maxar inställningarna... Witcher 3 förtjänar att säljas i miljoner och åter miljoner. Det tycker jag, absolut!

Ja som sagt är det ett svårt beslut, ska vi få en shittstorm nu innan släppet eller ta det efter?
Dock hade jag hoppats på CDPR att de hade haft det självförtroendet för sitt spel att det skulle kunna sälja bra även om de berättat detta innan. För ska vi vara ärliga nu så vet vi att den grupp haters som spyr ut sig saker är en väldigt liten procent utav deras målgrupp.


signatur
Medlem
Skrivet av Harakiri:

Medans ni gnäller o härjar så spelar jag o njuter av det underbara spelet!

Tack! Även om det finns många tankar och åsikter så är det skönt att ibland kunna fokusera på det positiva. Känns nästan lite som ett grupptryck som ska smutskasta CD Project. Jag kan inte vara mer tacksam för spelet och för vad de har åstadkommit. Kanske beror det på att jag inte riktigt läst på så mycket om spelet innan jag köpte det.

Inaktiv

ALRIGHT PEOPLE

ville bara klargöra att min kommentar om CDPR o att dom är lata o fingrar upp i daimkryss m.m
tar jag tillbaka o trycker ner i halsen så långt det går ^^

Efter patch 1.03 nu så flyter det som en dröm. o man kan väl så här nu när spelet flyter perfekt bara säga o göra en sak i guess...

*Ställer sig upp o klappar händerna* //Stående ovationer med vågen går runt läktaren//
CDPR har gjort det igen....Witcher 3 är imo det bästa rpg spelet jag någonsin spelat på PC

Jag har spelat i 3 dagar snart i streck (förutom att laga mat m.m då givetvis o tvinga sig själv att sova lite ialf) o kollar hur långt jag kommit i spelet..... Lite över 10% LOOOOOL hahahah
Farväl vackra värld, vi ses i vinter ^^

Medlem

Folk klagar inte på grafiken att den är dålig. Folk klagar på att de har dragit NER på grafiken jämfört med vad de visade upp.

Tror ingen säger att spelet i sig suger, det som suger är lögnerna från CDPR.

Sluta försvara sådana här äckliga beslut av företag.

"Utan konsoler inget Witcher 3".. Ok, utan PC inget Witcher alls..

Medlem
Skrivet av Natrium:

Tänk den dagen vi inte behöver bli ner hållen av konsolerna och PC masterrace får dom spelen våra PC's klarar av ^^

En dag som aldrig nånsin kommer att komma. Saken är att konsoler har ett riktpris. Visst de skulle kunna ta 10k för en konsol. Men hur många skulle de sälja? Som det är just nu är det tekniken som håller tillbaka pc:n. Men se det så här. Om 10år kanske konsoler har samma kraft som en 30k dator har idag. För säg 3-4000. Spel ser redan jävligt snygga ut idag på konsol. Det där med 60+fps kommer nog en vacker dag som du säger.

Avstängd
Skrivet av Horniak:

Håller inte riktigt med, har en 5 år gammal pc (i5 2500k@4.5Ghz, 8GB ram) med ett nytt MSI 970 grafikkort. Spelar i 1440p i High/Ultra utan hairworks, mellan 40-55 fps. Kan inte säga att jag har lagt så mycket pengar om jag slår ut det över tiden.

Håller med. Själv sitter jag på en ca 20 år gammal dator. med ny CPU, GPU, MOBO, Chassi, PSU, RAM, ODD, HDD, SSD. Fungerar också helt ok för mig, med tanke på åldern på min dator.

Och av vad man kan läsa från kommentarerna så är jag av exakt samma åsikt. Varför anpassa spel för klenare hårdvara egentligen. Utvecklare som inte kör med I7 4790k CPU samt minst GTX 980 i SLI för att orka 30fps på lägsta möjliga grafikinställningar i 640x480 upplösning borde skjutas. Ingen orsak till att klenare datorer eller konsoler ska hålla tillbaka spelutvecklingen. För vi vet ju alla att spelutvecklare inte vill tjäna pengar utan det enda dom egentligen vill är att en bråkdel av alla gamers ska kunna spela ett spel.
/s

Allvarligt... Hoppas ni "PC entusiaster" förstår hur patetiska ni låter. Har spelat på främst PC men även konsoler i snart 25 år men skäms för att kalla mig pc gamer pga detta idiotiska "PCMR" tjafs som kommer upp överallt.

#MultiplatformGamer


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Oerhört löjligt av folk att ens göra en sån stor grej av grafiken. Spelet är ju tydligen helt fantastiskt och det är knappast så att grafiken är dålig.

Förstår inte hur sånt här kan vara så viktigt för vissa...

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Medans ni gnäller o härjar så spelar jag o njuter av det underbara spelet!

High five!

Medlem
Skrivet av Azureye:

Jag har då aldrig spelat ett Elder Scrolls-spel utan att leka ordentligt med ini-filerna och installerat moddar. Går att göra underverk om man bara får tillåtelse av utvecklarna.

Tja, de jobbar ju på att fixa fram redkit till TW3..

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Men vad spelar det för roll om konsolerna är med på ett hörn? Dom kan väl behålla den ursprungliga grafiken till PC ändå?

Alltså det handlar inte om att behålla. Det som visades tidigare var inte klart, det var inget mer än en kuliss som såg bra ut. Skulle man gå fram och knacka på den så skulle det eka och illusionen falla sönder. I Witcher 3 nu så är kulissen en hel modell och den modellen ser inte lika bra ut som kulissen men den kan göra mer än att se fin ut.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Tycker det allra konstigaste med alla dessa diskussioner är hur folk försvarar, en faktiskt lögn och falsk marknadsförningstaktik.

Grafiken är fin, spelet verkar bra, dom kämpar på med Patchar.

Men dom har fortfarande visat upp något som skulle vara Gameplay på E3 2013, och efter det har spelet inte utvecklats utan nervecklats, dom kallar det inte ens "samma spel". Då får dom benämna det som ett concept, och inte Gameplay, ta bort de gamla Trailer´s att promota "det riktigta" spelet.

När bilindustrin utannonserar en ny bil, kan dom visa upp ett koncept, och säger alltid slutresultatet kommer att skilja sig ifrån det ni ser nu. Sedan ger dom ut officiella bilder på Bilen när det närmar sig släpp. När du sen får din Bil ifrån fabriken ser den ut som på bilderna, den har inte mindre strålkastare eller större skärmar.

"Det du ser är det du får"

Jag förbeställer oftast inte spel längre, för jag har blivit "bedragen" så ofta på saker som lovats men saknats i den färdiga produkten. Och dom kommer undan med det för folk tycker att det är "okej".

Är det okej om du köper en färg till huset och har blivit lovad en speciell kulör, men får en annan? Målar du huset med den kulören och bara sväljer det?

Nåja, jag kommer förmodligen skaffa mig Witcher 3 framöver, och spela det, och kommer förmodligen uppskatta det, kanske till och med mycket, jag tycker Grafiken verkar fin ändå, jag tycker spelet verkar skoj ändå.

Men ärlighet är något som dör mer och mer för varje dag som går, speciellt inom spelindustrin.


signatur

Nämen!

Skriv svar