Robot
Helldivers

Arrowhead har ständigt varit synonymt med Magicka. Är den tiden förbi?

#arrowhead-game-studios


Medlem
Helldivers

Blir ett köp

Medlem

local co-op me?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Gief pc version oohmagaawd!


signatur

Game long and prosper

SoL
Medlem

Kan inte fz starta en grupp här inne så kan dom som vill spela ihop skriva sitt psn ? De verkar komma många roliga co-op spel nu för tiden

PSN: nomis_1987 skicka en request ifall nån vill spela coop, jag kör även Evolve just nu. Helst +18 år både tjejer o killar, hipster lr emo spelar ingen roll, alla välkomna

Wow, 5 mins of fame för mig

PS: Jag är dock inte Norsk, utan jag skyller på det sunkiga headsetet som följer med PS4an

Medlem

would you like to know more.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

local co-op me?

yes

Medlem
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av WarpGuN:

local co-op me?

yes

Gött


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av WarpGuN:

local co-op me?

yes

Gött

Crossplay mellan plattformar och allt godis som finns!

Medlem

Detta ser ju faktiskt ut till att vara riktigt roligt.

Medlem

Pris på detta?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Redaktör
Ponny
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av WarpGuN:

local co-op me?

yes

Gött

Crossplay mellan plattformar och allt godis som finns!

Lokal co-op är det bästa! Men det funkar sjukt smidigt online också, just pick n' choose n' play.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Master_johan:

Pris på detta?

Försökt att hitta information om det men ej funnit något. Antar att det släpps på PS Store?

Jävla kasst alltså!

Medlem
Skrivet av Master_johan:

Pris på detta?

$20 såg jag nämnas någonstans så det lär väl motsvara ett pris här strax under eller ca 200 kr..

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av WarpGuN:

local co-op me?

yes

Gött

Crossplay mellan plattformar och allt godis som finns!

Lokal co-op är det bästa! Men det funkar sjukt smidigt online också, just pick n' choose n' play.

Enda som bör tänkas på är att det dock kräver att du är online, även vid 4 pers i en soffa.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Master_johan:

Pris på detta?

$20 såg jag nämnas någonstans så det lär väl motsvara ett pris här strax under eller ca 200 kr..

19.99 tror jag det var sagt för några dagar sedan. Så det stämmer säkert. Endast PSN store vad jag vet.

Medlem

Vet någon vilken tid det släpps, samt när byter de gratis plus-spelen?

Det kräver inte att man är online när man är 4 pers i en soffa, dock så kan man inte delta i metakampanjen när man inte är det.

Medlem

Satt jag här och läste att detta vore ett roligt spel att spela på lanen, så släpps det till Playstation. VAFAN.

Medlem
Skrivet av Fluffy_fleshwall:

Det kräver inte att man är online när man är 4 pers i en soffa, dock så kan man inte delta i metakampanjen när man inte är det.

Trevligt och bra. Enda jag läst var en sida som skrev tvärt om, att det krävde online konstant eftersom det är en metakampanj "men det borde inte vara en suprice för någon eftersom det är en PSN titel". Något sådant.

Tack!

Medlem

Hoppas det kommer till PC också.
För er på PC som vill ha något liknande och kanske missat det, så har valve ett gammalt gratisspel som heter Alien Swarm. Väldigt trevlig coop, laddade ner och körde det igen i julas och det har åldrats väl.

Medlem
Skrivet av Average Bro:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Master_johan:

Pris på detta?

$20 såg jag nämnas någonstans så det lär väl motsvara ett pris här strax under eller ca 200 kr..

19.99 tror jag det var sagt för några dagar sedan. Så det stämmer säkert. Endast PSN store vad jag vet.

Ps bloggen har lagt upp en bild på deras 8 veckor vårrabbatt och då är Helldivers rabatterat mellan den 3e till 9e Mars. Kostar vid rabatt 17.99$ och i vanliga fall 19.99$

Medlem

Låter som warhammer 40k drop pods. De brukade man ju lägga på fiender.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Jyu
Medlem

Det saknas "couch" co-op spel! Blir lätt ett köp!

Medlem

När kan man köpa det? Hittar det inte

Medlem

i EU släpps det den 4:e Mars så ni får vänta en stund till

Medlem

Hur kan detta inte släppas till PC?

mycket besviken...

Medlem

Läste att det inte gick att köra 4 spelare couch co-op på ps4 och att man kunde köra färre på ps3 från soffan, nån som vet?

4st i soffa för PS4 går bra, PS3 likaså.

12
Skriv svar