The Elder Scrolls Online – tunga namn gör rösterna

Medlem
Skrivet av arkhanari:

Jag har betatestat ESO och kan bara säga detta: är ni fans av Elder Scrolls snarare än MMO - håll er borta. Liksom alla andra MMO-spel känns även detta som en EQ-klon och det är såååå tröttsamt.

Jag har också betatestat ESO och älskar Elder Scrolls men är ingen större fan av MMOs och ändå gillar jag ESO.

Jag har velat spela med mina vänner i Elder scrolls sedan 90-talet och först nu (om man inte räknar med Shadowkey) är detta möjligt.

Är ESO lika fritt och underbart som vanliga Elder Scrolls, nej men jag inser att man måste göra lite eftergifter för att få det att fungera.

April NU!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jag har också betatestat ESO och älskar Elder Scrolls men är ingen större fan av MMOs och ändå gillar jag ESO.

Skrivet av SID 6.7:

April NU!

Du menar att du aprilskämtar?

Skämt åsido, har hört varianter på precis det du säger från de flesta.

Gillar man Elder Scrolls så har man inget där att göra, men gillar man MMO-mekanik med alla tillhörande dryga designval, lama grafik, chipstunna storytelling etc så kan man uppskatta gameplayen för de skälen.

Låter kanske sarkastiskt men alla spelar faktiskt inte spelen för saker som immersion, lore, och estetistik utan istället för rena grind- eller farmgameplayskäl, även om också den delen haltar rätt hårt i mina ögon.

Todd Howard skulle hur som helst inte röra TESO ens med en ten feet dragonbone pole.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Förstår inge poängen att spendera pengar på tunga namn för rösterna..

skjut någon random på stan med en sugploppspistol, fråga om han vill tjäna 2000 kr, spela in några dialoger!

Folk köpte tex inte Oblivion för att det var flintisen från Star Trek som gjorde rösten till kejsaren

Jag gjorde det, för att SIR Patrick Stewart är för djävla bra!

Som någon annan skrev: Vet hut!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

12
Skriv svar