Ingen DRM till pc-versionen av The Witcher 3

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Xrick6:

Day one buy

Jag svär på mitt liv, ingen köper ett spel eller inte köper det beronede på om det har DRM eller inte.

Jag har hoppat över att köpa många spel på grund utav DRM, dags att skaffa dig lite koll på omvärlden nu.

OnT: Detta blir därmed ett garanterat köp. Måste stödja de som väljer att gå den här vägen.

Haha nä det har du inte. DRM har inget med att göra om man köper eller inte. Och nu pratar jag för alla för jag vet att jag har rätt.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Xrick6:

Day one buy

Jag svär på mitt liv, ingen köper ett spel eller inte köper det beronede på om det har DRM eller inte.

Jag har hoppat över att köpa många spel på grund utav DRM, dags att skaffa dig lite koll på omvärlden nu.

OnT: Detta blir därmed ett garanterat köp. Måste stödja de som väljer att gå den här vägen.

Haha nä det har du inte. DRM har inget med att göra om man köper eller inte. Och nu pratar jag för alla för jag vet att jag har rätt.

Fel, ubisoft har tex gått miste om många hundralappar och just drm är en av de punkter jag noggrant undersöker innan köp. Så du har fel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

123
Skriv svar