The Sims 4 släpps hösten 2014

Robot
The Sims 4 släpps hösten 2014

The Sims-abstinens? Lugn, en ny expansion till The Sims 3 kommer redan i morgon.

#the-sims-4, #the-sims-3, #ea, #the-sims-3-into-the-future


Medlem
The Sims 4 släpps hösten 2014

Kan inte sluta titta på hon i blå tröja, jag behöver hjälp...

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Kan inte sluta titta på hon i blå tröja, jag behöver hjälp...

Ser lite ut som Jerry Seinfeld efter ett könsbyte.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Kan inte sluta titta på hon i blå tröja, jag behöver hjälp...

Hon ser ut som en apa....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Harva sol labaga along with hava so lawnumg


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jaha nu såg jag ansiktet, ja nä det var inte nån höjdare

Inaktiv

PC-spelarna har ju många andra liknande spel att välja på.

Sims fyra! Kul tycker jag.

Börja snacka nedsättande om utseendet på en av tjejerna i nyhetsbilden. Kom igen dudes.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Jag hoppas verkligen att de väljer att lägga till stödet för flera spelare i The Sims 4. Det skulle ha varit grymt ^^

ELF
Medlem

Skulle dettta vara jämställt? Det är ju bara en man på bilden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av anon_276063:

Jag hoppas verkligen att de väljer att lägga till stödet för flera spelare i The Sims 4. Det skulle ha varit grymt ^^

Håller med, jag var inte riktigt nöjd med de lösningar man kunde fixa till trean, moddar och sånt, det vore riktigt kul att ha äkta utvecklar-skapat integrerat från början stöd.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av ELF:

Skulle dettta vara jämställt? Det är ju bara en man på bilden.

Precis min tanke!
Som man känner jag mig otroligt kränkt och förnedrad!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av edgren:

Jag hoppas verkligen att de väljer att lägga till stödet för flera spelare i The Sims 4. Det skulle ha varit grymt ^^

Håller med, jag var inte riktigt nöjd med de lösningar man kunde fixa till trean, moddar och sånt, det vore riktigt kul att ha äkta utvecklar-skapat integrerat från början stöd.

Precis! Varför skapa ett spel som inte är 100% klart, och så måste man spendera ännu mer pengar, enbart för att få spelet att bli 100% klart! Det känns som att EA vill bara komma åt ens pengar.

Medlem
Skrivet av ELF:

Skulle dettta vara jämställt? Det är ju bara en man på bilden.

Det är mannen på bilden som har kontrollen i handen plus den gröna pluppen. Så det första jag tänkte på var trots allt att han var i kontroll över alla dessa kvinnor som söker hans uppmärksamhet. Kul att du tänkte på ett annat sätt


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Hur ser hon ut.. asså

Medlem

Lite pinsamt att mer än hälften av dessa kommentarer handlar om hur hon i blå tröja ser ut och inte om själva spelet...


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Låt mig gissa; Det kommer se ut och vara ungefär som trean, och så får vi köpa alla expansioner en gång till (för i princip samma spel).

Och så online-DRM såklart så spelet knappt fungerar.

Medlem

Det jag hoppas på är att man inte ska behöva göra allt till rutiner varje dag.
Att spendera varje dag med att skita, äta, jobba och på lediga dagarna prata med andra simmar. För att sedan börja om. Bryter man mönstret så tappar man vänner och kan inte bygga en karriär.

Slutade med att det jag tyckte var roligt var att designa och bygga eget hus. Allt det andra var bara dagliga rutiner...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar