Lego Marvel Super Heroes-demo ute nu

Robot
Lego Marvel Super Heroes-demo ute nu

Vafasen jag som trodde det släpptes 25 okt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Min son gick bananas när jag berättade detta. Ser fram emot det själv också, såklart.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Nån som vet om freeplay inte finns i demot eller om det år en bugg?Man låser upp freeplay när man klarat demot men sen kan man inte välja det i 2a rundan. Annars var det riktigt kul! Gillar den ljusa färgranna färgskalan jämfört med den mörka dystra i Lego Batman2. Hulk smash!!!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Sweet! Ska köras ikväll

Skrivet av floke:

Nån som vet om freeplay inte finns i demot eller om det år en bugg?Man låser upp freeplay när man klarat demot men sen kan man inte välja det i 2a rundan. Annars var det riktigt kul! Gillar den ljusa färgranna färgskalan jämfört med den mörka dystra i Lego Batman2. Hulk smash!!!

Haha Hulk Smash! Samma här på 360:n antog med att det var en bugg, brukar gå på de andra demosarna/demona (eller vad det heter i plural)

Känns som de har lite mer att komma med den här gången: Spiderman, Wolverine, Iron man, fantastic four, Thor, The punisher...kanske Ghost Rider höhö med brinnande skelett lego huvud
vs. Batman, Stålmannen och en massa pellejönsar i förra spelet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det är ju över 140st karaktärer (förmodligen med DLC inräknat) med så det finns en hel del att välja mellan. Har sett en bild på LegoGhostRider, vet inte om det var DLC dock. Aunt May är t om med och den något mindre kända Squirrel Girl. Hennes vapen är att kasta ekorrar!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Ooooo Ghost Rider måste ha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

LEGO.
L, för Leende
E, för Enkelhet
G, För Goa stunder
O, för Ostbågar. för det är gott!

Lego -spelen är inte perfekta men de bjuder på riktigt roliga spelsessioner.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hehe


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar