Medlem

Oj! Jag är inte van vid att artikeltexten ska vara *så* stor, så det tar kanske ett tag att vänja sig, men formatet som sådant ser snyggt och stilrent ut! Det är ju åtminstone lättläst!

Medlem

2an var bäst i serien sedan dess har det gått utför.

Medlem

Smälte ihop fint med ios7betan på min iPad mini. Jag tycker det ser bra ut.

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Linus Areng:

Ser artikeln annorlunda ut? Var bara lugn, vissa av er har visats ett nytt artikelformat som vi testar för närvarande. Har du synpunkter på det nya formatet är du välkommen att skicka ett pm till Calle.

// Linus Areng

Ser ut som skit tycker jag. Texten är ju gigantisk och det var riktigt jobbigt att läsa.

Ctrl + - så blev fonten mycket trevligare att läsa.

I övrigt var det trevligt att slippa klicka sig fram till nästa sida och bara scrolla nedåt.

Medlem
Skrivet av Linus Areng:

Ser artikeln annorlunda ut? Var bara lugn, vissa av er har visats ett nytt artikelformat som vi testar för närvarande. Har du synpunkter på det nya formatet är du välkommen att skicka ett pm till Calle.

// Linus Areng

Tycker formatet var ganska trevligt, förutom att typsnittet var lite stort. Känns lite Wordpress-aktigt och väldigt cleant.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jo, det var ju fint, men skitjobbigt att läsa den stora texten.

Bra recension annars.


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Linus Areng:

Ser artikeln annorlunda ut? Var bara lugn, vissa av er har visats ett nytt artikelformat som vi testar för närvarande. Har du synpunkter på det nya formatet är du välkommen att skicka ett pm till Calle.

// Linus Areng

Om textstorleken anpassar sig efter upplösning vore det fint. Sitter på en MacBook Pro 13" utan retina. Texten är helt enkelt för stor.

Medlem

Har aldrig spelat något av Saint Row spelen. Gillar dock superhjälte temat. (IN)Famous 1 och 2 var riktigt bra, Prototype halvbra. MIN åsikt. Jag vill aldrig för egen del spela någon "existerande" superhjälte, finns alldeles för stor risk att man blir besviken. "Batman- Arkham Asylum" Är nog enda undantaget jag spelat. Jag är nämligen "serietidningsnörd" också

Bilderna var bra och stora i artikeln. Dock håller jag med många om att texten blev FÖR stor på dator.

Medlem
Skrivet av Linus Areng:

Ser artikeln annorlunda ut? Var bara lugn, vissa av er har visats ett nytt artikelformat som vi testar för närvarande. Har du synpunkter på det nya formatet är du välkommen att skicka ett pm till Calle.

// Linus Areng

Jag gillar det fett!!! Riktigt snyggt, mycket roligare läsa det, speciellt när man sitter framför hdtv:n. Så fortsätt, det här gillar jag som fan! GJ FZ


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Texten är för stor, men inte lika stor som folk här inne tycks uppfatta den som. För övrigt tycker jag att det nya formatet var snyggt. Men en lite mindre text skulle inte skada.

Medlem
Skrivet av Linus Areng:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av Linus Areng:

Ser artikeln annorlunda ut? Var bara lugn, vissa av er har visats ett nytt artikelformat som vi testar för närvarande. Har du synpunkter på det nya formatet är du välkommen att skicka ett pm till Calle.

// Linus Areng

Hej!

Jag vet inte vem Calle är men kan du forwarda ett pm till honom:

Texten är vansinnigt stor, inte alls bekväm att läsa, varför skiljer den sig från annan text, är det utskriftsformatet som smugit sig med?
Snygga citat
Den lilla panelen längst upp till vänster med spelinfo skulle få kunna scrolla med.

Calle är Carl Johansson-Sundelius som är redaktör här på FZ, ber om ursäkt för att jag inte var tydligare med det.

Vi läser förstås kommentarerna kring formatet som en del av er som inkluderats i testet har fått, att vi uppmanar till PM är ett enkelt försök att hålla tråden kring Saints Row och recensionen, samtidigt som vi testar en ganska stor förändring med fullbreddsartiklar.

Tack för dina kommentarer!

// Linus

Carl Johansson-Sundelius: http://www.fz.se/medlem/?id=12

Använd detta för surfplattor osv, verkar ju funka bra iom kommentarerna.
Men ha det iaf som ett val till pc versionen.


signatur

Rwa?

Medlem

Funkar väldigt bra att läsa på surfplatta. Men på dator är jag lite osäker

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag förstår inte fascinationen över Saints Row. Jag älskar titlar som Grand Theft Auto. Men jag har spelat ett par timmar Saints Row och det har varit totalt värdelöst.. Vad är det jag missar?

du missar kanske saints row humorn, den går inte jämföra med gta. jag tycker sr3 vart så dåligt det gick över till bra när ja följde storyn

Medlem

Jag har spelat 2 timmar och tröttnade. Känns som ett 150 kr DLC till SR3.

Nu har jag inte kommit till att man får superkrafter men vad annars är nytt? Till och med samma konstiga ljud som i SR-3 = mycket lågt ljud på fordonen du kör och buggen stundtals fel-synkat ljud om man kör 5.1 system genom spdfi.

Det roligaste tyckte jag var den i början medvetna kopieringen av alla QuickTime event från BF3 kampanjen.


signatur

Det var detta...

Medlem

haha jösses vilket roligt spel. Det här spelet har allt som GTA V aldrig hade. Humor, action, härliga karaktärer, rolig dialog.. Tja precis allt som GTA V saknade i sitt 'macho' tänkande.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar