Bli FZ-supporter!

Medlem

Najs! Känns som ett bra pris också, mycket billigare än en tidningsprenumeration men ju lägre pris desto fler betalande. Ska definitvt ta en funderare på det här!

Medlem
Medlem

Hmm, man är fortfarande tvingad att se annonser i era filmer alltså? Det ogillas!

Frilansare
Skrivet av starboy83:

Hmm, man är fortfarande tvingad att se annonser i era filmer alltså? Det ogillas!

Vi ser över det och återkommer med besked snarast!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av starboy83:

Hmm, man är fortfarande tvingad att se annonser i era filmer alltså? Det ogillas!

Vi ser över det och återkommer med besked snarast!

Tack & bock!

Tack för det fina PCGamer 200-numret förresten.

Medlem

Valde 12 månader direkt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Thunde:

Är det en av qpads stora musmattor?

ska kolla upp måtten!


signatur
Inaktiv

är det svårare att bli bannad om man är supporter?

Medlem

Helt klart värt att stötta från min synvinkel, jag är inne här minst en gång om dagen och gottar mig i nyheter, helt gratis.
Så jag betalar gärna för att ni ska finnas kvar och känna att den tid ni lägger ner på detta uppskattas på annat sätt än ett 'tack' i en forumtråd.

Thumbs up n rock on!


signatur

no remorse

Medlem

Done!
Helt klart värt att stötta, ni är min primärkälla för spelnyheter.

Medlem

Jag betalar gladeligen om jag slipper 17 sekunder reklam framför filmerna och börja för guds skull länka till 1080p klippen på Youtube!

Såsom varandes en skurkaktig användare av Ad-blocker känns det skönt att nu kunna betala för att slippa se annonser och ändå kunna bidra till fz.

Valet var enkelt och föll på ett helår.

Medlem
Medlem

Lite support har ingen dött av

Frilansare

Fanken vad fina ni är allihop! Tack för supporten!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Fanken vad fina ni är allihop! Tack för supporten!

Länge leve FZ!

Medlem
Medlem

Helårsprenumeration är självklart val för mig som dagligen är inne flera gånger på FZ. Även om jag inte hade fått någonting för det så hade jag gladeligen stöttat den bästa spelsidan i Sverige (världen?)...

Medlem

giriga jävlar....

Medlem

har inga banners ändå *lutar mig tillbaka och tar en stor klunk kaffe*

Medlem

För sent på året för april-skämt och ett för sent april-skämt för vi på natalieportman.com körde samma skämt för runt 10 år sen när Star Wars.com började med sin "hyperspace" betaltjänst ...

Medlem
Skrivet av Tarotikum:
Skrivet av Priapsi:

Bra idé. Lägg gärna upp lite fler betalningsalternativ dock. Eftersom jag är en paranoid konspirationsteoretiker betalar jag sällan med kort på nätet, utan föredrar internetbank eller ännu hellre pg-inbetalningar

Priapsi: SÄPO och NSA ser dig, hur du än betalar...

Haha, det är därför jag alltid handlar konstgödsel och diesel iförd lösnäsa och trenchcoat


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Fina grejer! Tack för erbjudandet och håller tummarna för säsong 2

Medlem

Det var den där musmattan som lockade mig över till den mörka sidan, trots att jag har en blott vecka gammal Steelseries Qck heavy och att Q-pad:s musmattor inte brukar vara av så bra kvalitet...

Avstängd

Härlig idé! Ska haka på nu och börjar med ett helår
Nu förväntar jag mig många och nyttiga artiklar om allt möjligt (spel såklart).

HELVETE CALLE!

MUSMATTORNA E SLUT!!

Eller inte


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag vill besöka DICE med redaktionen, samt spela lite BF4/prata med dem. Är det något som skulle vara möjligt som supporter? Signar 1år dirr isf.

Medlem
Inaktiv

Underbar ide. Jag hoppar på tåget i slutet av juli helt klart.

Medlem

Support your local spelhemsida

Skriv svar