Ubisoft: "Assassin's Creed IV det mest unika i serien"

Robot
Ubisoft: "Assassin's Creed IV det mest unika i serien"

Ny info, första bilderna och releasedatum – här hittar du allt om Black Flag.

#assassins-creed-iv-black-flag, #ubisoft, #assassins-creed-iii


Medlem
Ubisoft: "Assassin's Creed IV det mest unika i serien"

Gameplaymässigt kommer det vara exakt likadant som AC3.

Inaktiv

Ojojoj ett nytt revolutionerande spel från Ubisoft
Att dom bara kan?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Gameplaymässigt kommer det vara exakt likadant som AC3.

Har du spelat AC4 alla redan?

Medlem

Orkar någon förklara vf man ska ge denna serien en chans?

Spelade ettan stängde av efter två timmar då spelet var enormt enformigt, har det verkligen hänt så mycket inom serien?

Inaktiv

Ubisoft skulle väl aldrig skriva "Detta spelet är inte direkt revolutionerande, men köp det ändå?"

Medlem

Och där kommer in tempel riddare i spelet!!!
suck!!!


signatur

How you doin?!

Inaktiv
Skrivet av Parabellum87:

Orkar någon förklara vf man ska ge denna serien en chans?

Spelade ettan stängde av efter två timmar då spelet var enormt enformigt, har det verkligen hänt så mycket inom serien?

Tvåan är suverän iaf, därefter not so much, men dom lyckades med en del av åtta iaf.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Orkar någon förklara vf man ska ge denna serien en chans?

Spelade ettan stängde av efter två timmar då spelet var enormt enformigt, har det verkligen hänt så mycket inom serien?

Ettan var enformigt och hade en del dåliga designval.
Tvåan var mycket bättre, men i min mening så är Brotherhood det bästa än så länge.

Har dock inte spelat AC3-

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Orkar någon förklara vf man ska ge denna serien en chans?

Spelade ettan stängde av efter två timmar då spelet var enormt enformigt, har det verkligen hänt så mycket inom serien?

Well, låt oss säga så här. Ettan är otroligt enformig, tvåan och framåt är betydligt bättre spel och mindre enformiga men väldigt lika varandra, vilket leder till en annan typ enformighet - "It works, let's keep doing it".

Värt att testa tvåan och se hur du känner, lär inte kosta mycket pengar.

I övrigt så hoppar jag de lyckas pumpa in lite nyheter i Black Flag, serien har blivit rätt stel.

Inaktiv

Ubisofts uttalanden är lika uttjatade som mina kommentarer. =>

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Zidious G:

Gameplaymässigt kommer det vara exakt likadant som AC3.

Har du spelat AC4 alla redan?

spelen erbjuder fortfarande inte nå "nytt" bara massa småsaker, wow nya vapen nya moves ops jag kan klättra i träd nu.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Jag har väntat i MÅNGA år på ett sandlådespel med pirattema.. det här lär inte fylla det tomrummet direkt. Varför gör ingen ett sånt spel, ett bra sådant? Tänk Red Dead Redemption men bland pirater. Omedelbar succé.

Medlem

Sjukt taggad Bilderna såg riktigt underbara ut!

Medlem

Hoppas man kan utforska en massa : d

Medlem

Känns som jag är den enda på fz som älskar AC-serien... Helt klart top 3 bästa SP-spel.

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Jag har väntat i MÅNGA år på ett sandlådespel med pirattema.. det här lär inte fylla det tomrummet direkt. Varför gör ingen ett sånt spel, ett bra sådant? Tänk Red Dead Redemption men bland pirater. Omedelbar succé.

Håller med, tyckte att sjöfartsmotorn var suverän i AC3 - önskade att de skulle göra under ny IP med samma motor och där man kunde slänga sig över mellan masterna i stora episka slag á la Pirates of the Carribean.

Känns bara krystat och bajsnödigt att tvinga in tempelriddaren farfar sjörövare och jag har alltid varit helt obotligt förbannad och less på hela animus-gimmicken. Så fort som man har en outside of Animus-episod så får jag lust att kräkas och stänga av spelet för gott.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Känns som jag är den enda på fz som älskar AC-serien... Helt klart top 3 bästa SP-spel.

Jag uppskattar också AC-serien väldigt mycket, bara saknar de bärbara varianterna så har jag hela tillgängliga serie. Så länge storyn följs så duger gameplayet mycket väl för mig - AC är den serie jag vill bara ha mer av.

Hade nog dock väntat med 4an tills det finns till PS4.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skribent

Gillar trean, trots dess brister. Får bli AC4 till nästa 720 eller PS4.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Känns som jag är den enda på fz som älskar AC-serien... Helt klart top 3 bästa SP-spel.

jag håller med dig! Älskar AC serien...


signatur

1# FZ Troll

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av sparriskrigaren:

Jag har väntat i MÅNGA år på ett sandlådespel med pirattema.. det här lär inte fylla det tomrummet direkt. Varför gör ingen ett sånt spel, ett bra sådant? Tänk Red Dead Redemption men bland pirater. Omedelbar succé.

Håller med, tyckte att sjöfartsmotorn var suverän i AC3 - önskade att de skulle göra under ny IP med samma motor och där man kunde slänga sig över mellan masterna i stora episka slag á la Pirates of the Carribean.

Känns bara krystat och bajsnödigt att tvinga in tempelriddaren farfar sjörövare och jag har alltid varit helt obotligt förbannad och less på hela animus-gimmicken. Så fort som man har en outside of Animus-episod så får jag lust att kräkas och stänga av spelet för gott.

Tills vidare kan ni ju roa er med Sid Meier's Pirates.

Medlem

Hade ju varit nåt riktigt konstigt om de sagt någonting annat.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Väldigt konstigt uttalande, oavsett hur man vrider och vänder på saken så måste ju AC1 vara det mest unika eller? Förstår ni vad jag menar?

Medlem

Mycket snack och liten verkstad. Om Ubisoft vill lyckas någon gång med Assassin's Creed så skippa Desmond helt och hållet. Blev nästan tokig på allt hoppande fram och tillbaka i AC3, och det hjälpte inte heller att Desmonds banor var bland det tråkigaste någonsin. Spelet kan inledas med Desmond och avslutas med Desmond, men allt däremellan är helt onödigt. Knappast så att det stärker den redan tunna storyn. Efter så här många spel så tycker man att storyn borde vara något djupare.

Medlem

Älskar oxå Creed serien Förutom nr 1, tråkig.

Medlem

ASSCREED dog med brotherhood!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Mycket snack och liten verkstad. Om Ubisoft vill lyckas någon gång med Assassin's Creed så skippa Desmond helt och hållet. Blev nästan tokig på allt hoppande fram och tillbaka i AC3, och det hjälpte inte heller att Desmonds banor var bland det tråkigaste någonsin. Spelet kan inledas med Desmond och avslutas med Desmond, men allt däremellan är helt onödigt. Knappast så att det stärker den redan tunna storyn. Efter så här många spel så tycker man att storyn borde vara något djupare.

Desmond ÄR helt borta ur detta spel. Läs denna: http://www.pcgamer.com/previews/assassins-creed-4-black-flag-...

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Orkar någon förklara vf man ska ge denna serien en chans?

Spelade ettan stängde av efter två timmar då spelet var enormt enformigt, har det verkligen hänt så mycket inom serien?

Ettan är enformigt. Därefter förbättrade de spelen avsevärt. 1an är ju det sämsta av alla AC.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Känns som jag är den enda på fz som älskar AC-serien... Helt klart top 3 bästa SP-spel.

Du är inte ensam. Jag är helt såld på AssCreed! För mig får de mer än gärna fortsätta mjölka serien. Är det bra (som det har varit sedan 2an kom) så betalar jag mer än gärna flera gånger om för mjölken!

12
Skriv svar