Arkham City avklarat.

Testpilot
Arkham City avklarat.

Helgen har bestått i att maratonspela #Batman: Arkham City .

Jäkla bra spel måste jag säga , flyter fint på burken och då jag innan kört #Sleeping Dogs så var reaktionerna redan vässade och tränade för de underbart flytande och sköna fighterna i Batman.

Jag var tillomed så tränad så jag kunde snabbklicka på alla gadgets och verkligen få till pareringarna och flytet i fighterna , förra vändan + i första spelet så nötte jag ner alla henchmen med standardslagen och fick inte till de sjukt coola combos som finns.

Men denna gång , WOW vilka fighter - särskilt en fight där man slåss i en drömvision med Mad Hatter och gazzilioner med henchmen fick jag till ett sånt osannolikt flyt att det kändes hur kul som helst !!

Nu har jag bara lite DLC kvar att spela sen anser jag mig klar med Batman för denna gång , väl värt speltimmar och alla pengar !

Nästa spel till yxan är att klara av Huvudkampanjen i #Grand Theft Auto IV innan månaden är slut och det kommer nya fina releaser!

#blogg

Arkham City avklarat.

Kul att du gillade! Arkham City var bra, men jag tyckte mer om Arkham Asylum faktiskt. Vet inte varför, men i tvåan fick jag inte riktigt samma wow-känsla av någon anledning. Kanske för att man redan visste på ett ungefär vad man hade att förvänta sig.

GTA 4 har jag aldrig spelat, men det är säkert kul.

Testpilot

Jo det är en lite tightare upplevelse i Arkham Asylum , däremot hatade jag 3e persons fasta-kameror skiten med Scarecrow i det spelet och som tur är har City helt tagit bort det.

Världen är betydligt friare i Arkham City vilket kan vara lite smått förvirrande och förstöra den där tighta wow-cool känslan man kan få annars.

Kör Harleys revenge DLC't nu där man spelar som Nightwing , rätt kul att spela med andra än Batman.

1
Skriv svar