Rykte: Battlefield 4 offentliggjort av misstag

Inaktiv

kan inte citera av någon skum anledning men jag citerar på mitt mitt egna sätt.

(Klart det är röjt.
Dom har väl sagt i flera intervjuer att dom redan börjat jobba på Battlefield 4.

Siken skrev:
Kom ihåg: Ni som gillar Battlefield och tycker att de inte släpper spel för ofta, klaga då inte på COD.

Battlefield: Bad Company (2008 )
Battlefield: Heroes (2009)
Battlefield: 1943 (2009)
Battlefield: Bad Company 2 (2010)
Battlefield: Online (2010)
Battlefield: Play 4 free (2011)
Battlefield: 3 (2011)

Dock verkar de inte släppa ett Battlefield under 2012, istället är det DLC som gäller.

Heroes och 1943 m.fl är ju dock inte under det riktiga Battlefield märket. Heroes görs inte ens av DICE, 1943 gjordes av DICE på tiden då dom inte jobbade på BF3 och BC2.

Battlefield Online och Play 4 free är också det inte gjort av DICE utan en annan studio.
Online ska bara finnas i Korea om jag förstått rätt. )

Oavsett om bf heroes och bf free 2 play är en annan studio som gjort och dom är gratis att spela så är det mjölkning och man kan fortfarande säga EA mjölkar.
För dom kom inte fram utan EAs tillstånd så det är ett varumärke av dom och BF namnet är mjölkat. vill du leva i förnekelsen om det så är det ditt bekymmer, men du kommer nog inse sanning så småningom

Skrivet av Tobblish:

1943 gjordes av DICE på tiden då dom inte jobbade på BF3 och BC2.

1943 var ett experiment (ungefär som Mirrors Edge) från början där någon / några av killarna på DICE försökte se om det gick att göra Wake Island i Frostbite motorn från Bad Company. Det blev till slut 1943 som kom ut innan Bad Company 2.

Jag har spelat BF3 MP ny i 40 timmar; inklusive BTK + Close Quarters. Tyvärr är det riktigt trist när det är "dåligt" folk som spelar, det är kul 1 gång av 10; tror inte detta kommer förändras med nästa spel.

Vad det gäller SP-kampanjen är det skrattretande dålig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har spelat BF3 MP ny i 40 timmar; inklusive BTK + Close Quarters. Tyvärr är det riktigt trist när det är "dåligt" folk som spelar, det är kul 1 gång av 10; tror inte detta kommer förändras med nästa spel.

Vad det gäller SP-kampanjen är det skrattretande dålig.

vad är dina stats då online... om du nu bara möter "dåligt" folk

Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av walter_iego:

Jag har spelat BF3 MP ny i 40 timmar; inklusive BTK + Close Quarters. Tyvärr är det riktigt trist när det är "dåligt" folk som spelar, det är kul 1 gång av 10; tror inte detta kommer förändras med nästa spel.

Vad det gäller SP-kampanjen är det skrattretande dålig.

vad är dina stats då online... om du nu bara möter "dåligt" folk

Jag borde förtydliga; "dåliga"=campare och fuskare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@qun0 Använder du "Better Pop Up blocker"? Sådana fall är det bara att tillåta FZ som en pålitlig sida

Medlem
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Xrick6:

Vem vill betala 70 USD för ett spel?

Vad i helvete, EA.

69,99 USD är 519 kr.. på svenska Origin kostar det 549 kr

men du kan alltid köpa det hos svenska återförsäljare från 399 kr...

du väljer ellerhur?

Ja, det gör jag. Det är ju helt sjukt vilket fall. Du verkar inte kunna se hur giriga EA är.

Du verkar inte kunna se att priserna är liknande på steam...
Så det är inte bara EA som har dessa priser

Medlem

Ett framtidsspel som 2142 eller andra världskrigs spel är det enda som kan få mig att bli intresserad. Inte ännu ett nutidsspel. Oerhört trött på dem.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Siken:

Kom ihåg: Ni som gillar Battlefield och tycker att de inte släpper spel för ofta, klaga då inte på COD.

Spel från 2008...
Battlefield
Battlefield: Bad Company (2008 )
Battlefield: Heroes (2009)
Battlefield: 1943 (2009)
Battlefield: Bad Company 2 (2010)
Battlefield: Online (2010)
Battlefield: Play 4 free (2011)
Battlefield: 3 (2011)
Dock verkar de inte släppa ett Battlefield under 2012, istället är det DLC som gäller.

Call Of Duty
Call of Duty: World at War (2008 )
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
Call of Duty: Black Ops (2010)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)

Sedan 2008 har alltså det släppts sju Battlefield samtidigt som det släppts fyra Call of Duty under samma period. Tidigare var det bara Call of Duty som anammat svindyra DLC, men numera släpps flera dyra DLC till Battlefield 3 också, blir nog samma sak med BF4!

ska man vara petig så ska det se hur såhär på BF listan

Battlefield
Battlefield: Bad Company (2008 )
Battlefield: Bad Company 2 (2010)
Battlefield: 3 (2011)

då som dom har sagt innan så är det bara dessa 3 som är "riktiga" Battlefield spel dom andra har bara vart mer sidoprojekt som dom har gjort...

Hoppas på en uppföljare till BF 2142, eftersom Activision med CoD i spetsen går in i Framtiden så kommer EA inte vara sämre.

Moderator | Testpilot
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Bojkott:

Battlefield: Bad Company (2008 ) Införde en ordentlig singleplayer-kampanj och ny fysikmotor
Battlefield: Heroes (2009) Free to play i en helt utstickande stil från BF-serien
Battlefield: 1943 (2009) Remake med upphottad grafik
Battlefield: Bad Company 2 (2010) Uppdaterad grafik och fysik och en direkt fortsättning på 1an
Battlefield: Online (2010) Remake av BF2 och endast tillgänglig i Sydkorea
Battlefield: Play 4 free (2011) I stort sätt samma som BF Online fast för övriga världen
Battlefield: 3 (2011) Ny och banbrytande grafik

Call of Duty: World at War (2008 ) Ny SP-kampanj men samma grafik som COD 4
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) Fortsättning på kampanj, samma grafik
Call of Duty: Black Ops (2010) Ny SP-kampanj men inget nytt, samma grafik
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) Fortsättning på kampanj, samma grafik

Även om Call of Duty skulle släppt ett spel vid namn "Call of Duty: Online" och endast gett ut det i Sydkorea, skulle det fortfarande vara ett Call of Duty som Activision skulle gett tillstånd till att ge ut. Alltså ännu ett CoD i mjölkningen. Men nu gäller detta ett Battlefield-spel och är ännu ett spel i mjölkningen för BF.

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Battlefield Online är ju däremot Free 2 Play. Detsamma gäller Heroes och Battlefield Play 4 Free. Inget jag direkt skulle kalla för mjölkning.

Battlefield-serien är på gång att bli en mjölkprodukt, men idag så anser i alla fall jag att COD är en större mjölkprodukt än vad BF är tack vare dom minimala förändringarna och det höga priset som COD-spelen har. Men det är väl bara en tidsfråga innan BF-serien ser exakt likadan ut.

Klart det är mjökning. Spelar ju ingen roll om det är F2P eller inte om det pumpar ut spel i serien.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Bojkott:

Battlefield: Bad Company (2008 ) Införde en ordentlig singleplayer-kampanj och ny fysikmotor
Battlefield: Heroes (2009) Free to play i en helt utstickande stil från BF-serien
Battlefield: 1943 (2009) Remake med upphottad grafik
Battlefield: Bad Company 2 (2010) Uppdaterad grafik och fysik och en direkt fortsättning på 1an
Battlefield: Online (2010) Remake av BF2 och endast tillgänglig i Sydkorea
Battlefield: Play 4 free (2011) I stort sätt samma som BF Online fast för övriga världen
Battlefield: 3 (2011) Ny och banbrytande grafik

Call of Duty: World at War (2008 ) Ny SP-kampanj men samma grafik som COD 4
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) Fortsättning på kampanj, samma grafik
Call of Duty: Black Ops (2010) Ny SP-kampanj men inget nytt, samma grafik
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) Fortsättning på kampanj, samma grafik

Även om Call of Duty skulle släppt ett spel vid namn "Call of Duty: Online" och endast gett ut det i Sydkorea, skulle det fortfarande vara ett Call of Duty som Activision skulle gett tillstånd till att ge ut. Alltså ännu ett CoD i mjölkningen. Men nu gäller detta ett Battlefield-spel och är ännu ett spel i mjölkningen för BF.

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Battlefield Online är ju däremot Free 2 Play. Detsamma gäller Heroes och Battlefield Play 4 Free. Inget jag direkt skulle kalla för mjölkning.

Battlefield-serien är på gång att bli en mjölkprodukt, men idag så anser i alla fall jag att COD är en större mjölkprodukt än vad BF är tack vare dom minimala förändringarna och det höga priset som COD-spelen har. Men det är väl bara en tidsfråga innan BF-serien ser exakt likadan ut.

Klart det är mjökning. Spelar ju ingen roll om det är F2P eller inte om det pumpar ut spel i serien.

Bara för att man släpper flera olika spel som bär samma namn så betyder det inte att det är mjölkning. Mjölkning är när man säljer samma spel i ny förpackning om och om igen.

Jag tror väldigt många kan enas om att dom senaste COD-spelen har sett likadana ut

Inget jättehopp precis från MW1 till MW3.

DICE lägger däremot ner energi på att ge oss gamers nya upplevelser med varje spel dom släpper. Trots att Bad Company 1 och 2 släpptes nära inpå varandra så såg man skillnad på spelen. BC2 hade t.ex. stöd för DX11 och en förbättrad förstörelse-fysik som gav något nytt till upplevelsen. När ett företag visar att dom verkligen gör något för att förbättra en uppföljare så får dom släppa hur många uppföljare dom vill för min del, men när dom släpper samma spel om och om igen utan att vara innovativa så förtjänar dom inget annat än en mjölk-stämpel.

Medlem

Skulle vart glad ifall dom kunde fixa bf 2143 istället ^_^

Medlem

Jag har helt och hållet tappat tron på DICE. Deras spel rör sig i samma riktning som Call of Duty vilket är trist. BF3 var ingen värdig uppföljare, utan snarare Bad Company 2.5.

Jag fattar inte vad problemet är. Måste alla FPS vara så fruktansvärt simpla och generiska? Våga gör något som sticker ut ur mängden och erbjuder en helt unik spelkänsla som t.ex. Battlefield 1942 eller Battlefield 2. Våga också gå tillbaka till rötterna då Battlefield hade sköna moddar som man kanske lade mer tid på än själva spelet. De här moderna färdigtuggade spelen har helt enkelt inte lika lång livslängd, och jag undrar om hypemaskinen någonsin slutar oavsett hur usla spelen blir. Är jag ensam att tycka detta?

Någon påstod att DICE inte mjölkar sina spel. Mjölkning är ju precis det ord som bäst beskriver vad som hänt med Battlefield-serien på sista tiden. Hur kan man inte se detta?

Medlem

Men dom har väl 4 DLC's kvar att släppa? Har dom inte lite brottom...?

Medlem
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Xrick6:

Vem vill betala 70 USD för ett spel?

Vad i helvete, EA.

69,99 USD är 519 kr.. på svenska Origin kostar det 549 kr

men du kan alltid köpa det hos svenska återförsäljare från 399 kr...

du väljer ellerhur?

Ja, det gör jag. Det är ju helt sjukt vilket fall. Du verkar inte kunna se hur giriga EA är.

Det är högt pris på Origin har för att inte konkurrera ut affärerna.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av norrby89:
Skrivet av Siken:

Kom ihåg: Ni som gillar Battlefield och tycker att de inte släpper spel för ofta, klaga då inte på COD.

Spel från 2008...
Battlefield
Battlefield: Bad Company (2008 )
Battlefield: Heroes (2009)
Battlefield: 1943 (2009)
Battlefield: Bad Company 2 (2010)
Battlefield: Online (2010)
Battlefield: Play 4 free (2011)
Battlefield: 3 (2011)
Dock verkar de inte släppa ett Battlefield under 2012, istället är det DLC som gäller.

Call Of Duty
Call of Duty: World at War (2008 )
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
Call of Duty: Black Ops (2010)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)

Sedan 2008 har alltså det släppts sju Battlefield samtidigt som det släppts fyra Call of Duty under samma period. Tidigare var det bara Call of Duty som anammat svindyra DLC, men numera släpps flera dyra DLC till Battlefield 3 också, blir nog samma sak med BF4!

ska man vara petig så ska det se hur såhär på BF listan

Battlefield
Battlefield: Bad Company (2008 )
Battlefield: Bad Company 2 (2010)
Battlefield: 3 (2011)

då som dom har sagt innan så är det bara dessa 3 som är "riktiga" Battlefield spel dom andra har bara vart mer sidoprojekt som dom har gjort...

Ska man vara petig ska även dessa "sidoprojekt" in. För det är EA som låter dom göras och är oavsett deras ägodel. Är inte precis så att jag får skapa ett spel som heter Battlefield utan att bli stämd.
Så det är mjölkning, lägg ner nu bara och sluta skydda ett varumärke som mjölkas också.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Bojkott:

Battlefield: Bad Company (2008 ) Införde en ordentlig singleplayer-kampanj och ny fysikmotor
Battlefield: Heroes (2009) Free to play i en helt utstickande stil från BF-serien
Battlefield: 1943 (2009) Remake med upphottad grafik
Battlefield: Bad Company 2 (2010) Uppdaterad grafik och fysik och en direkt fortsättning på 1an
Battlefield: Online (2010) Remake av BF2 och endast tillgänglig i Sydkorea
Battlefield: Play 4 free (2011) I stort sätt samma som BF Online fast för övriga världen
Battlefield: 3 (2011) Ny och banbrytande grafik

Call of Duty: World at War (2008 ) Ny SP-kampanj men samma grafik som COD 4
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) Fortsättning på kampanj, samma grafik
Call of Duty: Black Ops (2010) Ny SP-kampanj men inget nytt, samma grafik
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) Fortsättning på kampanj, samma grafik

Även om Call of Duty skulle släppt ett spel vid namn "Call of Duty: Online" och endast gett ut det i Sydkorea, skulle det fortfarande vara ett Call of Duty som Activision skulle gett tillstånd till att ge ut. Alltså ännu ett CoD i mjölkningen. Men nu gäller detta ett Battlefield-spel och är ännu ett spel i mjölkningen för BF.

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Battlefield Online är ju däremot Free 2 Play. Detsamma gäller Heroes och Battlefield Play 4 Free. Inget jag direkt skulle kalla för mjölkning.

Battlefield-serien är på gång att bli en mjölkprodukt, men idag så anser i alla fall jag att COD är en större mjölkprodukt än vad BF är tack vare dom minimala förändringarna och det höga priset som COD-spelen har. Men det är väl bara en tidsfråga innan BF-serien ser exakt likadan ut.

Klart det är mjökning. Spelar ju ingen roll om det är F2P eller inte om det pumpar ut spel i serien.

Bara för att man släpper flera olika spel som bär samma namn så betyder det inte att det är mjölkning. Mjölkning är när man säljer samma spel i ny förpackning om och om igen.

Jag tror väldigt många kan enas om att dom senaste COD-spelen har sett likadana ut

http://galeria.purepc.pl/d/30490-1/cod4_2.jpg

http://www.freeeshare.com/games/uploads/MWD3-2.jpg

Inget jättehopp precis från MW1 till MW3.

DICE lägger däremot ner energi på att ge oss gamers nya upplevelser med varje spel dom släpper. Trots att Bad Company 1 och 2 släpptes nära inpå varandra så såg man skillnad på spelen. BC2 hade t.ex. stöd för DX11 och en förbättrad förstörelse-fysik som gav något nytt till upplevelsen. När ett företag visar att dom verkligen gör något för att förbättra en uppföljare så får dom släppa hur många uppföljare dom vill för min del, men när dom släpper samma spel om och om igen utan att vara innovativa så förtjänar dom inget annat än en mjölk-stämpel.

Du är fan korkad eller helt synskadad om du inte ser skillnad på mw1, mw2 och mw3.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Bojkott:

Battlefield: Bad Company (2008 ) Införde en ordentlig singleplayer-kampanj och ny fysikmotor
Battlefield: Heroes (2009) Free to play i en helt utstickande stil från BF-serien
Battlefield: 1943 (2009) Remake med upphottad grafik
Battlefield: Bad Company 2 (2010) Uppdaterad grafik och fysik och en direkt fortsättning på 1an
Battlefield: Online (2010) Remake av BF2 och endast tillgänglig i Sydkorea
Battlefield: Play 4 free (2011) I stort sätt samma som BF Online fast för övriga världen
Battlefield: 3 (2011) Ny och banbrytande grafik

Call of Duty: World at War (2008 ) Ny SP-kampanj men samma grafik som COD 4
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) Fortsättning på kampanj, samma grafik
Call of Duty: Black Ops (2010) Ny SP-kampanj men inget nytt, samma grafik
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) Fortsättning på kampanj, samma grafik

Även om Call of Duty skulle släppt ett spel vid namn "Call of Duty: Online" och endast gett ut det i Sydkorea, skulle det fortfarande vara ett Call of Duty som Activision skulle gett tillstånd till att ge ut. Alltså ännu ett CoD i mjölkningen. Men nu gäller detta ett Battlefield-spel och är ännu ett spel i mjölkningen för BF.

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Battlefield Online är ju däremot Free 2 Play. Detsamma gäller Heroes och Battlefield Play 4 Free. Inget jag direkt skulle kalla för mjölkning.

Battlefield-serien är på gång att bli en mjölkprodukt, men idag så anser i alla fall jag att COD är en större mjölkprodukt än vad BF är tack vare dom minimala förändringarna och det höga priset som COD-spelen har. Men det är väl bara en tidsfråga innan BF-serien ser exakt likadan ut.

Klart det är mjökning. Spelar ju ingen roll om det är F2P eller inte om det pumpar ut spel i serien.

Bara för att man släpper flera olika spel som bär samma namn så betyder det inte att det är mjölkning. Mjölkning är när man säljer samma spel i ny förpackning om och om igen.

Jag tror väldigt många kan enas om att dom senaste COD-spelen har sett likadana ut

http://galeria.purepc.pl/d/30490-1/cod4_2.jpg

http://www.freeeshare.com/games/uploads/MWD3-2.jpg

Inget jättehopp precis från MW1 till MW3.

DICE lägger däremot ner energi på att ge oss gamers nya upplevelser med varje spel dom släpper. Trots att Bad Company 1 och 2 släpptes nära inpå varandra så såg man skillnad på spelen. BC2 hade t.ex. stöd för DX11 och en förbättrad förstörelse-fysik som gav något nytt till upplevelsen. När ett företag visar att dom verkligen gör något för att förbättra en uppföljare så får dom släppa hur många uppföljare dom vill för min del, men när dom släpper samma spel om och om igen utan att vara innovativa så förtjänar dom inget annat än en mjölk-stämpel.

Du är fan korkad eller helt synskadad om du inte ser skillnad på mw1, mw2 och mw3.

Oja, du ska bara veta. Tyvärr så kunde jag trots min korkade hjärna och dåliga syn se din dumma kommentar. Så bra jobbat

Medlem

Nej inget sånt dumt nu! Bad Company 3 ska vi ha! fast de lär väll bara förstöra det antar jag

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Xrick6:

Vem vill betala 70 USD för ett spel?

Vad i helvete, EA.

69,99 USD är 519 kr.. på svenska Origin kostar det 549 kr

men du kan alltid köpa det hos svenska återförsäljare från 399 kr...

du väljer ellerhur?

Ja, det gör jag. Det är ju helt sjukt vilket fall. Du verkar inte kunna se hur giriga EA är.

Du verkar inte kunna se att priserna är liknande på steam...
Så det är inte bara EA som har dessa priser

Jag har aldrig sett Steam (eller andra företag för den delen) ta hela 70 Amerikanska dollar för ett "vanligt" spel.

60 USD för ett spel (iallafall för konsol) har varit standard ett bra tag nu i USA och det här är första gången jag ser det för 70. Om det 10 extra dollarna är priset för någon limited edition så kan jag förstå men så verkar inte läget vara när jag tittar på bilden.

Att helt enkelt höja priset utan någon anledning, annat än tjäna mer pengar, visar bara hur giriga de är.

Jag kan inte fatta att folk försvarar det här beslutet.

Medlem
Skrivet av qun0:

Du är fan korkad eller helt synskadad om du inte ser skillnad på mw1, mw2 och mw3.

Ta och läs den här tråden och ta dig en tankeställare på om det ens är värt att du loggar in på FZ i fall du bara ska hålla på så där.

Medlem

Efter floppen (enligt mig) Bf3 är jag så trött på Battlefield, eller FPS i nutid överlag. Det finns inget unikt alls i något spel nuförtiden. Nya Moh kunde lika gärna vara Bf3 och vice versa...

Nej, en annan tidsperiod, inga förbannade unlocks samt lite variation på sakerna tack!

Medlem
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Xrick6:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Xrick6:

Vem vill betala 70 USD för ett spel?

Vad i helvete, EA.

69,99 USD är 519 kr.. på svenska Origin kostar det 549 kr

men du kan alltid köpa det hos svenska återförsäljare från 399 kr...

du väljer ellerhur?

Ja, det gör jag. Det är ju helt sjukt vilket fall. Du verkar inte kunna se hur giriga EA är.

Du verkar inte kunna se att priserna är liknande på steam...
Så det är inte bara EA som har dessa priser

Jag har aldrig sett Steam (eller andra företag för den delen) ta hela 70 Amerikanska dollar för ett "vanligt" spel.

60 USD för ett spel (iallafall för konsol) har varit standard ett bra tag nu i USA och det här är första gången jag ser det för 70. Om det 10 extra dollarna är priset för någon limited edition så kan jag förstå men så verkar inte läget vara när jag tittar på bilden.

Att helt enkelt höja priset utan någon anledning, annat än tjäna mer pengar, visar bara hur giriga de är.

Jag kan inte fatta att folk försvarar det här beslutet.

På steam kan ju spela kosta upp till 59 euro.

Medlem

Suuuuuuuuure.

Medlem
Skrivet av Siken:

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Ååhh wow Nazi Zombies..... Det är ju så mycket bättre än att ha en bättre grafik motor eller nytt gameplay..

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Siken:

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Ååhh wow Nazi Zombies..... Det är ju så mycket bättre än att ha en bättre grafik motor eller nytt gameplay..

Nazi Zombies är det jag lagt mest tid på i COD. Underbart spelläge och samarbete blir plötsligt sant i Call of Duty! Det är nytt gameplay enligt mig.

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Siken:

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Ååhh wow Nazi Zombies..... Det är ju så mycket bättre än att ha en bättre grafik motor eller nytt gameplay..

Och det var säkert något man la till i sista minut bara för att Left 4 Dead släpptes samma månad och hade månader innan släppet fått mycket uppmärksamhet.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Siken:

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Ååhh wow Nazi Zombies..... Det är ju så mycket bättre än att ha en bättre grafik motor eller nytt gameplay..

Nazi Zombies är det jag lagt mest tid på i COD. Underbart spelläge och samarbete blir plötsligt sant i Call of Duty! Det är nytt gameplay enligt mig.

Ja indeed, det är nytt för World at War och det är väldigt kul i Coop.. Men det bidrar inte till att hela spelet från multiplayer till singleplayer blir bättre. Men jag måste hålla med om att det är en av de bättre förbättringarna till CoD serien.

Synd att det inte kom med i dem senare spelen, eftersom att det var en populär gamemode.. Vi får se med Black Ops 2, det ser ut som en stor förbättring och hellre hoppas på att det blir ett bra spel ! än att det blir ett dåligt.

Medlem
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Siken:

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Ååhh wow Nazi Zombies..... Det är ju så mycket bättre än att ha en bättre grafik motor eller nytt gameplay..

Och det var säkert något man la till i sista minut bara för att Left 4 Dead släpptes samma månad och hade månader innan släppet fått mycket uppmärksamhet.

Kanske det. Men i början var ju det endast tillgängligt för de som klarat ut storyn. Sen när det blev så förbannat populärt ändrade de så man kunde spela det utan att klara storyn. Jag tycker man skulle gjort det "main" innan om det vore för Left 4 Dead...

Men om det var bara för L4D, det spelar ingen roll. Treyarch gjorde ett otroligt roligt spelläge och om CoD skulle kunna erhålla samma nya innovation för varje spel skulle det inte vara mjölkning.

Skrivet av Digu21:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Siken:

Glöm inte heller att tillägga i Call of Duty: World at War kom "Nazi Zombies"...

Ååhh wow Nazi Zombies..... Det är ju så mycket bättre än att ha en bättre grafik motor eller nytt gameplay..

Nazi Zombies är det jag lagt mest tid på i COD. Underbart spelläge och samarbete blir plötsligt sant i Call of Duty! Det är nytt gameplay enligt mig.

Ja indeed, det är nytt för World at War och det är väldigt kul i Coop.. Men det bidrar inte till att hela spelet från multiplayer till singleplayer blir bättre. Men jag måste hålla med om att det är en av de bättre förbättringarna till CoD serien.

Synd att det inte kom med i dem senare spelen, eftersom att det var en populär gamemode.. Vi får se med Black Ops 2, det ser ut som en stor förbättring och hellre hoppas på att det blir ett bra spel ! än att det blir ett dåligt.

Hmm, vad menar du. Det finns ju till nyare spel också. Dock med namnet "Zombies" istället?

Skriv svar