Ghost Recon: Future Soldier är ospelbart för pc-lirarna

Medlem

"Jag fick just en uppenbarelse! Företagen borde utveckla spelen klart FÖRST... och SEDAN släppa dem! Halleluja! Har ni också sett ljuset?"
Hehe
Kan man göra klart ett spel och sen släppa det?
Går det verkligen,då skulle ju knapp några spel släppas.
Tur de inte säljer bilar på samma sätt,du får handbromsen senare,vi jobbar på det.

Medlem

Alltså köper folk fortfarande PC titlar från Ubisoft?!?
De känns inte så genuina precis.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Exim:

Tankat instalerat (2 min serare) Avinstalerat och raderat ... Värdelöst.

seriöst 2 min? attention span av en 5 åring?

Low res textures. (Även i dx 11 mode) / Sega icke reponsiva kontroller / och kanske 35 fov ... (låst) / Definitionen av en kas s konsol port med seriösa konsol sjukdommar.

Medlem

Citerat från bilden Sebastian satt till artikeln:"Dirty console gaming peasants".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Exim:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Exim:

Tankat instalerat (2 min serare) Avinstalerat och raderat ... Värdelöst.

seriöst 2 min? attention span av en 5 åring?

Low res textures. (Även i dx 11 mode) / Sega icke reponsiva kontroller / och kanske 35 fov ... (låst) / Definitionen av en kas s konsol port med seriösa konsol sjukdommar.

okey då kan jag köpa det! kontrollen är ju gamebreaker resten kan jag leva med


signatur

God is dead

Medlem

Har spelat SP delen nu i 8 timmar eller så, tycker det är jättekul. Men visst är det tråkigt när de krashar och texturerna är väldigt låga, som tur är hade jag inte så höga förväntningar från början. När dom gör det dom borde ha gjort under den 2 veckorlånga förseningen dvs fixar till buggar osv så tror jag att detta kommer bli hur kul som helst.

Synd för er det inte fungerar för:(

Medlem
Skrivet av mrpijey:

" och att Xbox 360-knappar av någon anledning visas i Windows-versionen."

Det var ju exakt samma sak med Syndicate-spelet, blev tokig på att försöka hitta tangentbordsmappningen så fort spelet skrek "L2" eller "X"... idiotportning, om utvecklarna är så jäkla lata att de inte ens kan fixa så att spelet visar rätt mappad knapp så förtjänar de inte en krona för spelet.

Haha - Syndicate är ju _inte heller_ en portning från konsol till PC.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

mitt problem var att jag inte tycks kunna ställa in kontrollen på Invert

Medlem

120Hz och liknande p12 saker i all ära, men nog tusan tycker man att de iaf skulle kunna fixa stöd för tangentbord + mus, och fixa så att det är tangenter spelet tycker man ska trycka på, inte knappar på kontrollen.
Detta är väl ett lysande exempel på en ospelbar port, iaf så länge du kör ren PC utan tillbehör, många andra konsolportar går däremot utmärkt att spela på PC, om än de inte är lika grafiskt imponerande och stödjer alla nya gimmics.

Medlem

jävla skit spel..


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

Var nära att köra detta missfoster till spel. Som tur var så drog jag hem Skidrows demo först. Jävlar vilken satans katastrof till spel, inte mycker som fungerade där inte. Sjukt najs att inte bidragit till Ubisofts rövhåleri.

Inget stöd för 16:10
Allt ser uppskalat ut.
Dåligt optimerat, dålig fps på ett bra system.
Tangentbordet fungerar inte.
CTD titt som tätt.

SUCK

Medlem

Stor cred för artikelbilden Sebastian, suverän haha.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Synd att intresset för denna kicstarter inte är på topp. http://www.kickstarter.com/projects/670743543/ground-branch

Ground Branch fills the void between unrealistic run-and-gun action shooters like Call of Duty, Battlefield, Medal of Honor, etc. and complex war simulations like ARMA, VBS, and Operation Flashpoint. It is the only spiritual successor to Ghost Recon (2001), Rainbow Six (1998), SWAT 4 (2005), and UT Infiltration (2004) to date. If this Kickstarter does not reach its goal, we may never see another game of the true squad-based tactical shooter genre.

Ground Branch is already a playable pre-alpha running on fully licensed Unreal Engine 3. The Kickstarter goal is the money needed to finish the game and have it on your PC/Mac by summer 2013. There will be full multiplayer (objective-based TvT, PvP) and core single player/co-operation gameplay (e.g. terrorist hunt against bots) from the start. An intricate full-scale SP/Co-Op campaign and advanced AI will be added (Free to KS minimum reward backers and up) after release.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag kan köra hur smooth som helst!

Inaktiv

Den enda utgivaren jag lyckats bojkotta faktiskt, är lite stolt över mig själv

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av mrpijey:

" och att Xbox 360-knappar av någon anledning visas i Windows-versionen."

Det var ju exakt samma sak med Syndicate-spelet, blev tokig på att försöka hitta tangentbordsmappningen så fort spelet skrek "L2" eller "X"... idiotportning, om utvecklarna är så jäkla lata att de inte ens kan fixa så att spelet visar rätt mappad knapp så förtjänar de inte en krona för spelet.

Haha - Syndicate är ju _inte heller_ en portning från konsol till PC.

Om det nu inte var en portning, varför fick de det att se ut som en? Allt var centrerat kring en Xbox360-kontroller, dåliga eller obefintliga tangentbordsanvisningar och allmänt dålig prestanda. Nej, jag har sett riktiga konsollportar som sett ut och funkat bra bättre än Syndicate.

Medlem

Bojkottar det spelet... verkar ändå inte vara nåt för mig

Medlem
Medlem

Funkar hur bra som helst. inga problem och det flyter kanon...

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av mrpijey:

" och att Xbox 360-knappar av någon anledning visas i Windows-versionen."

Det var ju exakt samma sak med Syndicate-spelet, blev tokig på att försöka hitta tangentbordsmappningen så fort spelet skrek "L2" eller "X"... idiotportning, om utvecklarna är så jäkla lata att de inte ens kan fixa så att spelet visar rätt mappad knapp så förtjänar de inte en krona för spelet.

Haha - Syndicate är ju _inte heller_ en portning från konsol till PC.

Om det nu inte var en portning, varför fick de det att se ut som en? Allt var centrerat kring en Xbox360-kontroller, dåliga eller obefintliga tangentbordsanvisningar och allmänt dålig prestanda. Nej, jag har sett riktiga konsollportar som sett ut och funkat bra bättre än Syndicate.

Jo, för att många spel (många inte), även Syndicate, utvecklas till flera plattformar samtidigt, på en PC, men många förläggare (inte alltid utvecklaren) vill oftast, att spelet skall marknadsföras för konsol mer än PC, eftersom det är där man anser att pengarna finns.
Då blir det lätt så att saker som just menyer och sådant, helt enkelt anpassas för konsollerna, för att fungera med en handkontroll, inte MUS/TB. Sedan får man nog se det som slarv och haffs att de glömmer fixa en så, kan tyckas, trival sak som att få ikonerna att stämma. Men, det är en QA fråga, de skall ju se sådant, sedan måste någon prioritera fixen, eftersom PC alltid (ok inte alltid) prioriteras ned så fixas sådant helt enkelt inte.

Men, du ser ju inte att ett PS3 spel har 360 knappar om spelet finns på båda plattformar, så uppenbarligen går det att lösa, det är bara det att det finns liksom ingen som egentligen äger PCn, som säger, detta var helt fel, nu gör ni rätt annars får ni inte släppa spelet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har slutat köpa spel som publiceras utav Ubisoft då dem för det mesta är totalt värdelösa konsolportningar eller har efterbliven DRM som förstör spelupplevelsen. Det finns nog ingen annan utgivare som så aktivt uppmuntrar sina kunder att pirata deras spel än Ubisoft.

Medlem
Skrivet av VonSnoe:

Har slutat köpa spel som publiceras utav Ubisoft då dem för det mesta är totalt värdelösa konsolportningar eller har efterbliven DRM som förstör spelupplevelsen. Det finns nog ingen annan utgivare som så aktivt uppmuntrar sina kunder att pirata deras spel än Ubisoft.

Vilket är synd, då deras katalog är ganska extensiv med många bra licencer... vilka de så klart inte förvaltar direkt bra alltid, kan man tycka.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Konsol Überalles!! mohahaha!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Största problemet just nu utöver det som listas: Ospelbar Multiplayer.

har försökt starta/joina totalt 100 matcher (gett upp nu) varav 95 har gett mig "Lost connection to server" och portat mig till "before main menu" *suck* 3 har satt mig i en lobby, 2 utav lobbierna "buggade" dvs nedräkningen till match start stannar på 10 sekudner.

1 lobby gav jag upp på och lämnade efter 10 minuter, då deras matchmaking är urusel, ALLA som sitter i lobbyn -MÅSTE- rösta på vilken map man ska köra, annars startar inte nedräkningen... (det var 2 st som trots chat spam med "please vote on a map, game won't start otherwise" sket i att rösta)

Jag har spelat 2 matcher , varav den ena gav mig "connection lost to server" efter 40 sekunder, och den andra efter 2 minuter.

Support är med jävligt duktiga...

Skrev in en uppsats till dom, med all tänkbar information, och informerat om att jag lekt 1900-tal och öppnat portar i min router osv, och länkade till deras "support FAQ" , så skrev jag sist "Jag har dock inte tagit bort min HOSTS fil, då det faktsikt finns folk som har annat i den, and default"

Deras svar; pelase delete your HOSTS file because that will fix it................................

Så fick ett litet utbrott och skrev till dom igen, sa även att "fine kör en trial-run med en default HOSTS file, uppdaterar med resultat senare".

15 minuter senare uppdaterade jag ticket'en med :
15/15 anslutningsförsök= conenction lost to server.
var vänlig kom på en annan idé om hur problemet ligger hos mig och inte er.

<3 Ubisoft *tableflip*

Skrivet av Farris:

Största problemet just nu utöver det som listas: Ospelbar Multiplayer.

har försökt starta/joina totalt 100 matcher (gett upp nu) varav 95 har gett mig "Lost connection to server" och portat mig till "before main menu" *suck* 3 har satt mig i en lobby, 2 utav lobbierna "buggade" dvs nedräkningen till match start stannar på 10 sekudner.

1 lobby gav jag upp på och lämnade efter 10 minuter, då deras matchmaking är urusel, ALLA som sitter i lobbyn -MÅSTE- rösta på vilken map man ska köra, annars startar inte nedräkningen... (det var 2 st som trots chat spam med "please vote on a map, game won&#039;t start otherwise" sket i att rösta)

Jag har spelat 2 matcher , varav den ena gav mig "connection lost to server" efter 40 sekunder, och den andra efter 2 minuter.

Support är med jävligt duktiga...

Skrev in en uppsats till dom, med all tänkbar information, och informerat om att jag lekt 1900-tal och öppnat portar i min router osv, och länkade till deras "support FAQ" , så skrev jag sist "Jag har dock inte tagit bort min HOSTS fil, då det faktsikt finns folk som har annat i den, and default"

Deras svar; pelase delete your HOSTS file because that will fix it................................

Så fick ett litet utbrott och skrev till dom igen, sa även att "fine kör en trial-run med en default HOSTS file, uppdaterar med resultat senare".

15 minuter senare uppdaterade jag ticket&#039;en med :
15/15 anslutningsförsök= conenction lost to server.
var vänlig kom på en annan idé om hur problemet ligger hos mig och inte er.

&lt;3 Ubisoft *tableflip*

Med brist på bättre ord att skriva, säger jag "idioter". Du borde få pengarna tillbaka. Sådana problem ska man överhuvudtaget inte ha. Det är scam så det stinker om det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Farris:

Största problemet just nu utöver det som listas: Ospelbar Multiplayer.

har försökt starta/joina totalt 100 matcher (gett upp nu) varav 95 har gett mig "Lost connection to server" och portat mig till "before main menu" *suck* 3 har satt mig i en lobby, 2 utav lobbierna "buggade" dvs nedräkningen till match start stannar på 10 sekudner.

1 lobby gav jag upp på och lämnade efter 10 minuter, då deras matchmaking är urusel, ALLA som sitter i lobbyn -MÅSTE- rösta på vilken map man ska köra, annars startar inte nedräkningen... (det var 2 st som trots chat spam med "please vote on a map, game won&amp;#039;t start otherwise" sket i att rösta)

Jag har spelat 2 matcher , varav den ena gav mig "connection lost to server" efter 40 sekunder, och den andra efter 2 minuter.

Support är med jävligt duktiga...

Skrev in en uppsats till dom, med all tänkbar information, och informerat om att jag lekt 1900-tal och öppnat portar i min router osv, och länkade till deras "support FAQ" , så skrev jag sist "Jag har dock inte tagit bort min HOSTS fil, då det faktsikt finns folk som har annat i den, and default"

Deras svar; pelase delete your HOSTS file because that will fix it................................

Så fick ett litet utbrott och skrev till dom igen, sa även att "fine kör en trial-run med en default HOSTS file, uppdaterar med resultat senare".

15 minuter senare uppdaterade jag ticket&amp;#039;en med :
15/15 anslutningsförsök= conenction lost to server.
var vänlig kom på en annan idé om hur problemet ligger hos mig och inte er.

&amp;lt;3 Ubisoft *tableflip*

Med brist på bättre ord att skriva, säger jag "idioter". Du borde få pengarna tillbaka. Sådana problem ska man överhuvudtaget inte ha. Det är scam så det stinker om det.

Yesh, drog iväg en rad till GamersGate supporten och frågade om refund, då de borde vara medvetna om vilka problem den här titeln har.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av siZe:

Lite skratt behövs i denna dystra/totalt fail release

Och att man blir portad till Title screen =
http://media.tumblr.com/tumblr_m28u85fxk51qeusqq.gif

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Jag fick just en uppenbarelse! Företagen borde utveckla spelen klart FÖRST... och SEDAN släppa dem! Halleluja! Har ni också sett ljuset?

Man tycker ju att en sådan sak borde ha dykt upp i testfasen, men man körde kanske enligt principen att kompilera källkoden så få gånger som möjligt och anta att det kommer att fungera utmärkt att köra en Search &amp; Replace, följt av att skicka skivan till tryck. * suck *

Håller med fullständigt

Medlem

Märkligt, bara i gamervärlden man får släppa trasiga produkter hursomhelst. Äckliga jävlar som inte kan lägga en extra vecka på att städa upp all skit innan de släpper sin produkt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar