Diablo 3 – möt Wizard-klassen

Robot
Diablo 3 – möt Wizard-klassen

Ny klasspresentation från Blizzard, se den i filmarkivet.

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Diablo 3 – möt Wizard-klassen

barbarian och dh som andra

Medlem

barb och WD för min del.

Medlem

Witcher-klassen?

Medlem

Kommer att spela alla klasserna, men Monk och Demon hunter är nog mina förstahandsval.

Inaktiv

Monk eller WD. Har inte bestämt mig än.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Skönt att wizzen inte är helt jvla övermäktig som sorceress i Diablo 2. (Teleportera omkring och spamma frozen orbs + TS hela dagen lång)

Medlem

Blir en wizard för min del. Har alltid kört sorc klasser i de här spelen, började med sorcerer i d1, sorc i d2 och nu wizard! Har dock aldrig gillat pure melee klasser såsom barbarian så tror jag passar på den helt och hållet (vill inte ens testa den).

Medlem

Jag gillade munken i Betan, får nog bli munk som första klass.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Witch doctor helt klart

Medlem
Medlem

WD, så nära en summoner necromancer man kan komma just nu.

Medlem

Wizard först och främst, med en polare som Monk

Medlem

Kommer spela i den ordning dem blev utannonserade med det kön som utannonserades först. Sen blir det till att nå lvl 60 först med WD.

Medlem
Skrivet av brinkstar:

Blir en wizard för min del. Har alltid kört sorc klasser i de här spelen, började med sorcerer i d1, sorc i d2 och nu wizard! Har dock aldrig gillat pure melee klasser såsom barbarian så tror jag passar på den helt och hållet (vill inte ens testa den).

Ja akta dig för att testa, det kan ju vara kul

Medlem

Av alla klasser var det helt klart wizard som var sämst prestandamässigt. I betan då.

Medlem

Monk så man kan va lite healer när man kör med polarna, tycker dock att Monk var nästan bästa köttarklassen i öppna betan så kommer nog kunna utdela massvis med skada också.


signatur
Medlem

Wizard helt klart.. sen blir d nog barbarian ^^


signatur

//Peace out

Medlem

Wizard och Monk blir det här.

Medlem

Wizzi pissi för mig :). Han bara köra den i öppna betan :(.

Medlem

Barb med polarn.
wiz solo, kanske munk. eller wd. fan jag är kluven.

Medlem

Ingen Paladin då kan det vara

Medlem

Ingen aning. Barbar lär det inte bli då den ser tråkig ut. Kanske wizard?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Witch Doctor - En massa ohelig skit överallt plus spam (spindlar i krukor D: ), asrolig.
Barbarian - Typ vad man förväntar sig av en barbar, hulk smash, ragdolls fly.
Monk - Sluta försök o slå mig och slå mig! En jävla Chuck Norris med tillhörande roundhouse kick.
Wizard - M1 Pew pew I shoot you och sen så sprängs halva moben i luften med M2. Inte tillräckligt flashig i öppna betan.
Demon Hunter - Slow slow slow, trap trap trap, ensnare ensnare ensnare, dodge dodge dodge. En riktig överlevare och support klass men var inte särskilt rolig i sig själv.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av brinkstar:

Blir en wizard för min del. Har alltid kört sorc klasser i de här spelen, började med sorcerer i d1, sorc i d2 och nu wizard! Har dock aldrig gillat pure melee klasser såsom barbarian så tror jag passar på den helt och hållet (vill inte ens testa den).

Ja akta dig för att testa, det kan ju vara kul

Nej, jag har ju inte testat det förut och alltid blivit besviken? Det är ju ändå barb som är den enda rent melee-aktiga karaktären som finns så lär inte missa särskilt mycket om jag skulle välja att inte testa. Monk verkar ju nästan skoj att spela.

1
Skriv svar