Diablo 3 släpps i vår!

Medlem

Och snart får vi ett till meddelande: "Attention Diablo-fans, the realease date of Diablo III has been moved to October 23th!"

Skämt åsido så är detta en mycket glad nyhet!

Medlem

awsome news, kan inte vänta..


signatur

//Peace out

Medlem

Tror jag också fick min beta upplåst nu. Eller så är det någon predownload inför releasen av själva spelet.

Redaktör
Skrivet av marcus95:

Och snart får vi ett till meddelande: "Attention Diablo-fans, the realease date of Diablo III has been moved to October 23th!"

Skämt åsido så är detta en mycket glad nyhet!

Tänk så intressant det skulle vara om de sköt upp releasen på grund av konsolversionerna. Internet skulle implodera.


signatur
Medlem

Allt intresse för spelet har släppt... all hype var för 5+ månader sen...
Gud va dom bollat fram och tillbaka med releasen


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Rasmous:

UNDERBART!

Men det blir ju dock inget köp förrän jag skaffat mig en ny dator så att jag kan njuta utan lagg. :&

Satsa på bättre uppkoppling om det är lagg du vill undvika.

Trololololol

Snälla lär dig skillnaden mellan lag och delay. Delay = internetproblem, lag = fps problem.

Fail.

Ingen över 12 år kommer att hålla med dig. Kom tillbaka med ännu en nyreggad användare när du har lärt dig vad "lag" är för något.

Aa snälla, kom o hata

Lag har blivit använt fel pga dumma amerikanare, därför alla använder det helt fel.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Allt intresse för spelet har släppt... all hype var för 5+ månader sen...
Gud va dom bollat fram och tillbaka med releasen

Eh, har dom väl ändå inte, detta är det första blizz säger om releasedatum förutom "when its done".

...sen att media har spekulerat friskt är en annan sak.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Rasmous:

UNDERBART!

Men det blir ju dock inget köp förrän jag skaffat mig en ny dator så att jag kan njuta utan lagg. :&

Satsa på bättre uppkoppling om det är lagg du vill undvika.

Trololololol

Snälla lär dig skillnaden mellan lag och delay. Delay = internetproblem, lag = fps problem.

Fail.

Ingen över 12 år kommer att hålla med dig. Kom tillbaka med ännu en nyreggad användare när du har lärt dig vad "lag" är för något.

Aa snälla, kom o hata

Lag har blivit använt fel pga dumma amerikanare, därför alla använder det helt fel.

Du menar såna som du som inte har en aning om vad "Lag" EGENTLIGEN syftar på. "hint. det har inget med dumma amerikaner att göra"


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

PVP var ju det bästa med d2...

Medlem
Skrivet av Rahxephon:

Jahapp,, då kan man planera in ett 24 timmars lan nu då.

Lycka till med det! ni får köra online som alla andra


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Rasmous:

UNDERBART!

Men det blir ju dock inget köp förrän jag skaffat mig en ny dator så att jag kan njuta utan lagg. :&

Satsa på bättre uppkoppling om det är lagg du vill undvika.

Trololololol

Snälla lär dig skillnaden mellan lag och delay. Delay = internetproblem, lag = fps problem.

Fail.

Ingen över 12 år kommer att hålla med dig. Kom tillbaka med ännu en nyreggad användare när du har lärt dig vad "lag" är för något.

Aa snälla, kom o hata

Lag har blivit använt fel pga dumma amerikanare, därför alla använder det helt fel.

Du menar såna som du som inte har en aning om vad "Lag" EGENTLIGEN syftar på. "hint. det har inget med dumma amerikaner att göra"

Det är inte ofta man hör nån använda ordet "Lag" pga Latency/internetproblem. Folk använder det på båda hållen.

"Fy fan va de laggar" - Fpsen har för tillfället hoppat ner till 10fps i ett 25man raid på WoW tex.

"Fy fan vilken delay" - Hög latency/MS i ett spel, gubben/sin armé i ett strategispel har sjukt lång reaktionstid, dvs dom följer de kommando du tryckt för nån sekund sen.

Medlem

Tusan också, jag som hade tänk spela mass effect 3 minst 10 gånger till=/

Medlem

Asso Konsol... De e fan tragiskt synd om dem som köper det dit.
Inte okey Blizzard! /:

Avstängd

Ok, jag köper skiten - men till konsol.

Har lite svårt att förstå hajpen kring ett hack´n´hacka-lite-mer-spel i von Oben-perspektiv när man spelat ett spel som WoW där man liksom springer inne i en underbar värld som man också känner sig delaktig i.

Så jag köper skiten - till konsol.

Medlem
Skrivet av Calez:

Ok, jag köper skiten - men till konsol.

Har lite svårt att förstå hajpen kring ett hack´n´hacka-lite-mer-spel i von Oben-perspektiv när man spelat ett spel som WoW där man liksom springer inne i en underbar värld som man också känner sig delaktig i.

Så jag köper skiten - till konsol.

Lol.

Antar att du inte har spelat Diablo 2 då? Konsoll version av Diablo är de sämsta beslutet någonsin, tur nog är det inte en port från konsoll, då hade folk gått vilda.

Medlem

oh, vilken fin födelsedagspresent till mig själv!

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av Calez:

Ok, jag köper skiten - men till konsol.

Har lite svårt att förstå hajpen kring ett hack´n´hacka-lite-mer-spel i von Oben-perspektiv när man spelat ett spel som WoW där man liksom springer inne i en underbar värld som man också känner sig delaktig i.

Så jag köper skiten - till konsol.

Lol.

Antar att du inte har spelat Diablo 2 då? Konsoll version av Diablo är de sämsta beslutet någonsin, tur nog är det inte en port från konsoll, då hade folk gått vilda.

en del vill ha sin underhållning i vardagsrummet en del vid skrivbordet..rätt enkelt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

När jag hade röstat var det 666 som hade röstat "ja för djävulen", jag är rädd :S

Avstängd
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av Calez:

Ok, jag köper skiten - men till konsol.

Har lite svårt att förstå hajpen kring ett hack´n´hacka-lite-mer-spel i von Oben-perspektiv när man spelat ett spel som WoW där man liksom springer inne i en underbar värld som man också känner sig delaktig i.

Så jag köper skiten - till konsol.

Lol.

Antar att du inte har spelat Diablo 2 då? Konsoll version av Diablo är de sämsta beslutet någonsin, tur nog är det inte en port från konsoll, då hade folk gått vilda.

en del vill ha sin underhållning i vardagsrummet en del vid skrivbordet..rätt enkelt

Nu kommer alla gamers som läser detta att - dö...

Jag har en rapp speldator som jag OCKSÅ spelar liggandes i min ställbara säng och på min 46-tums-tv (SONY) med magnifik bild men trots det föredrar jag min PS3 - handkontrollen är skönare än tangentbordet.

Varför skulle Diablo 3 vara så mycket sämre på konsol?

Medlem

Bara jag som inte vart sååååå imponerad av betan? Det har ju inte skett mycket innovativt kan man lugnt säga! Tacka gudarna för Path of Exile!

Medlem

Måste vara effektiv som fan dom här två månaderna, för när det släpps kommer jag inte ha ett liv längre!

Skrivet av Gurkburk92:

Det är inte ofta man hör nån använda ordet "Lag" pga Latency/internetproblem. Folk använder det på båda hållen.

En gång i tiden var det så att hårdvaran stod för hack & modem med lina stod för lagg. Sedan kom nittiotalisterna & fuckade upp exakt allting

Vilket välkomstmottagande du får va? Ta inte för allvarligt på det, välkommen ska du vara! ^^

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Rasmous:

UNDERBART!

Men det blir ju dock inget köp förrän jag skaffat mig en ny dator så att jag kan njuta utan lagg. :&

Satsa på bättre uppkoppling om det är lagg du vill undvika.

Trololololol

Snälla lär dig skillnaden mellan lag och delay. Delay = internetproblem, lag = fps problem.

Fail.

Ingen över 12 år kommer att hålla med dig. Kom tillbaka med ännu en nyreggad användare när du har lärt dig vad "lag" är för något.

Aa snälla, kom o hata

Lag har blivit använt fel pga dumma amerikanare, därför alla använder det helt fel.

Du menar såna som du som inte har en aning om vad "Lag" EGENTLIGEN syftar på. "hint. det har inget med dumma amerikaner att göra"

Det är inte ofta man hör nån använda ordet "Lag" pga Latency/internetproblem. Folk använder det på båda hållen.

"Fy fan va de laggar" - Fpsen har för tillfället hoppat ner till 10fps i ett 25man raid på WoW tex.

"Fy fan vilken delay" - Hög latency/MS i ett spel, gubben/sin armé i ett strategispel har sjukt lång reaktionstid, dvs dom följer de kommando du tryckt för nån sekund sen.

Just därför vi som vet bättre säger till, "folk" slänger sig med termer dom inte har en aning om vad dom ursprungligen syftar på.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Rasmous:

UNDERBART!

Men det blir ju dock inget köp förrän jag skaffat mig en ny dator så att jag kan njuta utan lagg. :&

Satsa på bättre uppkoppling om det är lagg du vill undvika.

Trololololol

Snälla lär dig skillnaden mellan lag och delay. Delay = internetproblem, lag = fps problem.

Lagg har ju sedan internets födelse, och is CS, Diablo, Doom, Quake etc varit lika med hög ping och att felet absolut ligger på själva internetanslutningen, alternativt kass server.

Hack = låg frames per second, datorn suger köp en ny/spelet är dåligt optimerat.

Tråkigt nog har det spridit sig någon felaktig uppfattning och så fort spelet inte funkar som det ska så blir det "lagg", även om det är helt fel. Att felsöka åt någon som inte fattar skillnaden gör att man får aids i huvudet direkt.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

59.99 € <- Helt galet dyrt på Bnet iaf.

Edit: Vill dom inte sälja digitalt eller? Sure att det inte är billigare i butiker men det där är ju bara efterblivet.

439kr på Discshop.
Har dock inte kollat runt så mycket mer.
http://www.discshop.se/diablo_3?utm_source=Fz_Diablo3_v10&utm...

Medlem

59 Euro för oss ja! men inte för dem som bor i USA. där kostar det 60 dollar, de annorlunda.

Medlem

Förbokadeidagfettawesomeriktigtaggadkanintevänta!

Medlem

JAAAAAA!!!!!!! HELVETE!!! Förbokat sedan 2010!!!

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Rasmous:

UNDERBART!

Men det blir ju dock inget köp förrän jag skaffat mig en ny dator så att jag kan njuta utan lagg. :&

Satsa på bättre uppkoppling om det är lagg du vill undvika.

Trololololol

Snälla lär dig skillnaden mellan lag och delay. Delay = internetproblem, lag = fps problem.

Lagg har ju sedan internets födelse, och is CS, Diablo, Doom, Quake etc varit lika med hög ping och att felet absolut ligger på själva internetanslutningen, alternativt kass server.

Hack = låg frames per second, datorn suger köp en ny/spelet är dåligt optimerat.

Tråkigt nog har det spridit sig någon felaktig uppfattning och så fort spelet inte funkar som det ska så blir det "lagg", även om det är helt fel. Att felsöka åt någon som inte fattar skillnaden gör att man får aids i huvudet direkt.

Hahahaha!
Så jävla bra skrivet! Håller med till 100%
Delay har jag aldrig hört i sammanhanget, och hoppas att det inte sprider sig.

Hack = FPS
Lag = Ping/latency

Klart och betart!

Medlem

Ett hett tips är att inte ha för höga förväntningar om man älskade D2.

Skriv svar