Första pc-bilderna från Max Payne 3

Robot
Första pc-bilderna från Max Payne 3

Släpps två veckor senare till pc än till konsolerna. Bilderna är tänkta att visa upp högre upplösning och grafiska detaljer. Vad tycker du?

#max-payne-3


Medlem
Första pc-bilderna från Max Payne 3

På andra bilden är han lite lik huvudrollen i Breaking Bad För övrigt ser väl grafiken helt ok ut, men allra viktigast är ju story och gameplay.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Tja, grafiken är ju inte dålig iaf.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Milky_81:

På andra bilden är han lite lik huvudrollen i Breaking Bad För övrigt ser väl grafiken helt ok ut, men allra viktigast är ju story och gameplay.

Haha, hårdare utseende än Walter White/Bryan Cranston får man leta länge efter!

Medlem

till xbox kommer det ju som vanligt läcka ut 1 vecka innan release.

Medlem

Max Payne skall upplevas på PC

Medlem

Faktiskt en del skillnad. Men får hoppas att det lever upp till gamla Max Paynes gameplay!

Han rör sig ju inte på bilderna, är det ett brädspel mån tro?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser mycket lovande ut, dock så får inte hawaiiskjortan mitt godkännande.

Medlem
Skrivet av decline:

Ser mycket lovande ut, dock så får inte hawaiiskjortan mitt godkännande.

Då kan du inte ha gillat Max Payne 1 heller.

Medlem

Spelet kommer säkert ändå bli en fördummad konsolportning och en våldtäkt gentemot hela Max Payne serien.

Medlem
Skrivet av polaczek:

Spelet kommer säkert ändå bli en fördummad konsolportning och en våldtäkt gentemot hela Max Payne serien.

Mmm för Max Payne 1 och 2 var ju sjukt svårt och tekniskt avancerat... *rolleyes*

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

till xbox kommer det ju som vanligt läcka ut 1 vecka innan release.

Till Pc lär det inte bara ha läckt ut en månad innan release, det lär vara den populäraste torrenten med ett par miljoner nerladdningar. Samma spel på xbox har kanske ett par tusen nerladdningar, samtidigt som det säljer långt bättre på konsol än på PC.
Är det där bara ett poänglöst mantra skapat av primitiva försvarsmekanismer som bygger på avundsjuka för att spel säljer bättre på konsol, spelas mer på konsol, och utvecklarna bryr sig mer om sina egentliga kunder aka konsol?
Bevisligen, du kan vara lugn, innan det går att ladda hem till konsol är det redan sönder-piratat på PC sedan länge. Piratkopiering på konsol är inte ens utbrett nog för att vara ett problem, medan det på PC är ett trademark

Skrivet av polaczek:

Spelet kommer säkert ändå bli en fördummad konsolportning och en våldtäkt gentemot hela Max Payne serien.

Fördummat och förenklat är det redan, men det är för att locka köpare på PC också
Max Payne-serien i övrigt finns redan på konsol men överlevde i alla fall...men då måste man ju ha varit med på den tiden för att veta.
Dagens spelare är mer casuals som vill ha enkel underhållning, alltså förenklas spelen för att nå en större publik. Du ser samma sak med film och böcker, i princip all kultur förenklas för tat den stora massan ska kunna ta del (aka köpa) den.

Medlem

Max payne står och faller med historien och noir-temat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag hoppas på att detta spelet kommer att rädda upp lite av PC FPS-marknaden.

Medlem

Vore en fördel om dom jämförde samma bilder från konsoll och PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Citat:

Bilderna är -->tänkta<--- att visa upp högre...

Redan i den förminskade rubrikbilden syns den uttjatade standarden, så.. ev. skillnad är isåfall fattig.

Axeln:
___
.......\
........|


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:
Citat:

Bilderna är -->tänkta<--- att visa upp högre...

Redan i den förminskade rubrikbilden syns den uttjatade standarden, så.. ev. skillnad är isåfall fattig.

Axeln:
___
.......\
........|

Det är nog inte den upplösningen dom menar. Om han skulle ha haft en helt rundad axel skulle nog din dator gå på knäna.

Damn sista pc!!!!!!!!!!!! bilden har dom snyggaste (Läs välgjorda ) armarna jag sett i ett lir


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Joavels:

Det är nog inte den upplösningen dom menar. Om han skulle ha haft en helt rundad axel skulle nog din dator gå på knäna.

Du har nog rätt .. nog 1600x vs 1280x720 som menas.

Sen.. helt rund kräver tessellation, men annars har ingen ny snabb problem med att öka på mer än typ BARA huvudet.. trist att behöva invänta nextgen-konsol innan nått händer på PC.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av imbamakaber:

Jag hoppas på att detta spelet kommer att rädda upp lite av PC FPS-marknaden.

Det här är inget FPS!

Medlem

VARFÖR ska de alltid visa bilder som inte är gameplay. Det är väl ingen jävla film.

Medlem
Skrivet av sleeptalker:

VARFÖR ska de alltid visa bilder som inte är gameplay. Det är väl ingen jävla film.

Det finns ett flertal gameplayfilmer som du kan titta på.

Medlem

Jag är så jävla nöjd med art directionen på Max själv istället för att försöka bredda designen efter marknaden genom att göra huvudpersonen lättare för ögonen har de gjort Max om möjligt ännu mer härjad och hård. Äldre, bittrare, skäggig, dumbbells, rakad och precis lika vass på att peppra hål i den undre världen som sist.

Inaktiv

Så länge de inte konsolskadar det så kanske det kan bli något.
Har inga större förhoppningar dock.


signatur

Allah är stor men jag har större

Skrivet av Duffelbag:

dumbbells

Vad är det? förutom


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Duffelbag:

dumbbells

Vad är det? förutom http://bodybuilderfitness.com/library/York_Barbell_Pro-Hex_Du...

Precix det, Max må vara lite out of shape men av hans armar att döma har han nog jonglerat med lite dumbbells iaf..

Aha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av imbamakaber:

Jag hoppas på att detta spelet kommer att rädda upp lite av PC FPS-marknaden.

Det här är inget FPS!

Tidigare Max Payne spelades mera som ett FPS än moderna shooters.
Third person perspektivet var bara där för at man skulle se hur ballt allt var?

Medlem
Skrivet av imbamakaber:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av imbamakaber:

Jag hoppas på att detta spelet kommer att rädda upp lite av PC FPS-marknaden.

Det här är inget FPS!

Tidigare Max Payne spelades mera som ett FPS än moderna shooters.
Third person perspektivet var bara där för at man skulle se hur ballt allt var?

Lustigt om ett TPS skulle rädda PC FPS-marknaden, då får du nog snarare se till Tribes Ascend och Serious Sam som ÄR FPS.

På de tidigare MP-spelen var PC lead, så är det inte längre så vänta dig inga underverk.

Så third person-perspektivet var bara där för att se hur ballt allt var.
Ok, då vet jag det!

12
Skriv svar