Trine 2 ute nu – missa inte lanseringstrailern!

Robot
Trine 2 ute nu – missa inte lanseringstrailern!

Släppt via Steam. Xbox Live Arcade- och Playstation Network-versioner är att vänta inom en snar framtid.

#trine-2


Medlem
Trine 2 ute nu – missa inte lanseringstrailern!

köpte det igår på steam gillar grafiken och känslan.

Medlem

Håller med föregående talare. Det bara skriker "MYS MED MIG I SKITVÄDRET!", och jag kan inte hålla mig ifrån det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

ser riktigt intressant ut


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Fett som fan att lira coop med polaren på samma tv. Förstår inte varför fler spel stödjer fler spelare på samma skärm. Fler spelare på samma skärm är framtiden, more soff-coop!

Medlem

Köpte igår på Steam, efter lite strul så fick jag igång det idag, så jävla skönt spel.

Medlem

Detta blir ett garanterat köp efter tentaperioden!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

I want to be the frog.

Medlem

Kommer definitivt köpa detta till xboxen. Arghh varför måste de släppa det senare

Medlem

Kan två personer spela multiplayer på samma dator?

Skrivet av Gurant:

Fett som fan att lira coop med polaren på samma tv. Förstår inte varför fler spel stödjer fler spelare på samma skärm. Fler spelare på samma skärm är framtiden, more soff-coop!

i agree men fy för splitscreen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känns luddigt men går det att köra multiplayer där spelarna är på olika datorer?

Medlem
Skrivet av Jochen-:

Känns luddigt men går det att köra multiplayer där spelarna är på olika datorer?

Ja, de går att köra multiplayer där spelarna spelar på olika datorer med varandra i co-op.
MEN, de går också att köra upp till 3 spelare tillsammans på samma dator, fast en t.ex med tangentbord, en med xbox-controller eller liknande. och då kollar man på samma bildskärm men har en varsin gubbe som man tillsammans tar sig genom banan med!

Väldigt trevligt. Själv spelar jag tillsammans med flickvännen,

Inaktiv

äntligen ett plattformsspel utan art deco grafik

Medlem

Det blir ett köp till jullovet bara för att det ser så förbannat vackert ut.

Medlem

Älskade första, och detta ser ännu godare ut :')

Medlem

Wunderbaar! Älskade ju ettan, ser fram emot detta (när man äntligen har lite julfrid och tillåts gibbsa igen).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av payash:
Skrivet av Jochen-:

Känns luddigt men går det att köra multiplayer där spelarna är på olika datorer?

Ja, de går att köra multiplayer där spelarna spelar på olika datorer med varandra i co-op.
MEN, de går också att köra upp till 3 spelare tillsammans på samma dator, fast en t.ex med tangentbord, en med xbox-controller eller liknande. och då kollar man på samma bildskärm men har en varsin gubbe som man tillsammans tar sig genom banan med!

Väldigt trevligt. Själv spelar jag tillsammans med flickvännen,

Precis, ettan var väldigt skoj, men man kunde bara spela på en skärm ( och en var tvingad att spela med handkontroll, om man inte orkade installera 2 möss och keyboard ).

Tvåan fungerar att köra på LAN, så alla kan få en egen skärm ock kontroller dom vill ha utan krångel.

Lär nog köpa 2 exemplar snart. Underbar känsla i ettan.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Gen
Medlem

Trine 1 var grymt och detta kan bara vara bättre. Blir köp när jag är klar med alla andra spel som också måste spelas

1
Skriv svar