Köp Saints Row 3 – få tvåan på köpet

Medlem

Riktigt roligt spel att sätta sig med efter x antal timmar av Skyrim.
Bara att gå in i spelet och skjuta
Antingen gillar man detta spelet eller hatar man det, finns inget annat läger tbh.

Skrivet av Zymac:

Ang. Prestanda och buggar: Jag har då inga problem alls med PC-versionen, den smider på i 60 fps (vsynk) med allt maxat i 1680x1050. Inte en enda krash eller frysning.

-Visst jag har har en shysst burk också (i7 2600k OC till 4.5 gHz, GTX 580, och 8 gig ram)

Hur? Jag har en i7 920 överklockad till 3.80GHz, 16GB ram och 2st HD5870 och det flyter då inte med 60FPS, visst ibland har jag 60FPS+ men det är inte speciellt ofta, har samma upplösning som dig också. Mina grafikkort tillsammans ska ju vara bättre än ditt GTX 580, om nu CrossFireX-stödet inte är helkasst på just SR3. Det har aldrig kraschat eller fryst dock, bara lite mysko framerate. Vad har du för FPS som minst?

MYCKET bättre optimerat än Saints Row 2 till PC, ska sägas.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Darkside666:
Skrivet av Zymac:

Ang. Prestanda och buggar: Jag har då inga problem alls med PC-versionen, den smider på i 60 fps (vsynk) med allt maxat i 1680x1050. Inte en enda krash eller frysning.

-Visst jag har har en shysst burk också (i7 2600k OC till 4.5 gHz, GTX 580, och 8 gig ram)

Hur? Jag har en i7 920 överklockad till 3.80GHz, 16GB ram och 2st HD5870 och det flyter då inte med 60FPS, visst ibland har jag 60FPS+ men det är inte speciellt ofta, har samma upplösning som dig också. Mina grafikkort tillsammans ska ju vara bättre än ditt GTX 580, om nu CrossFireX-stödet inte är helkasst på just SR3. Det har aldrig kraschat eller fryst dock, bara lite mysko framerate. Vad har du för FPS som minst?

MYCKET bättre optimerat än Saints Row 1&2 till PC, ska sägas.

1an finns inte till pc..
Spelet funkar bättre med nvidia

Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Darkside666:
Skrivet av Zymac:

Ang. Prestanda och buggar: Jag har då inga problem alls med PC-versionen, den smider på i 60 fps (vsynk) med allt maxat i 1680x1050. Inte en enda krash eller frysning.

-Visst jag har har en shysst burk också (i7 2600k OC till 4.5 gHz, GTX 580, och 8 gig ram)

Hur? Jag har en i7 920 överklockad till 3.80GHz, 16GB ram och 2st HD5870 och det flyter då inte med 60FPS, visst ibland har jag 60FPS+ men det är inte speciellt ofta, har samma upplösning som dig också. Mina grafikkort tillsammans ska ju vara bättre än ditt GTX 580, om nu CrossFireX-stödet inte är helkasst på just SR3. Det har aldrig kraschat eller fryst dock, bara lite mysko framerate. Vad har du för FPS som minst?

MYCKET bättre optimerat än Saints Row 1&2 till PC, ska sägas.

1an finns inte till pc..
Spelet funkar bättre med nvidia

Ups, gick lite hastigt där.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Köp Saints Row 3 – få den i tvåan på köpet

Medlem

trean var faktiskt OK men jag vill inte betala för det.

Medlem

Bara köp SR2 rakt av istället. Mycket bättre. Visst, SR3 är mer tekniskt polerat men känns mest som om de strött ut socker över en bajskorv.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

va menar ni med det? ja köpte mitt häromdagen och fick inte 2an gratis?
Väntar starkt på svar från nån inom kort..

12
Skriv svar