League of Legends delas i två

Robot
League of Legends delas i två

Europeiska LoL-spelare separeras bakom ogenomträngliga gränsdragningar – vi svenskar hamnar med östblocket.

#league-of-legends-clash-of-fates


Inaktiv
League of Legends delas i två

Varför ska vi ligga på höger sidan??

Medlem

Skoj att spela med efterblivna polacker som inte kan engelska...

Medlem

Dummaste jävla iden de har haft någonsin


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Fattar inte varör vi är på högersidan heller.

Medlem

Så om man byter över till EU West så är det inte möjligt att spela med andra svenskar med andra ord?

/ LordDaimos

Medlem

Vafan, jag har polare som jag spelar med regelbundet på båda sidorna ju....

Medlem

Hah vilken bra publicitet, snacka om efterblivet att lägga norden på högersidan, det lär ju vara väldigt populärt. Då har väl tusan Österrike eller Italien mer att göra på den sidan än norden har, mycket gemensamt vi har med Bosnien, Serbien, Grekland osv..

Medlem

Kommer definitivt hoppa över till väst, orka med folk som inte kan/vill tala engelska och ärligt talat vet jag inte något land med sämre spelare en Ryssland... Och med lite tur kanske man slipper dom svenska gnällspikarna med, få folk har mer damp.

Men vi får väll se hur det hela slutar, dom har fått bra med klagomål på indelningen.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Hah vilken bra publicitet, snacka om efterblivet att lägga norden på högersidan, det lär ju vara väldigt populärt. Då har väl tusan Österrike eller Italien mer att göra på den sidan än norden har, mycket gemensamt vi har med Bosnien, Serbien, Grekland osv..

bor många från dom länderna här i Sverige

Medlem

det är lugnt, jag lirar på US

Medlem
Skrivet av sunka:
Skrivet av Cedric:

Hah vilken bra publicitet, snacka om efterblivet att lägga norden på högersidan, det lär ju vara väldigt populärt. Då har väl tusan Österrike eller Italien mer att göra på den sidan än norden har, mycket gemensamt vi har med Bosnien, Serbien, Grekland osv..

bor många från dom länderna här i Sverige

Bor många från Österrike i Sverige...

Inaktiv

Jag förstår verkligen inte varför Norden är med Öst.

Medlem

Byter till West då.

Medlem
Skrivet av Muuland:

Skoj att spela med efterblivna polacker som inte kan engelska...

Blivit många sådana här idiotiska rasistiska kommentarer på deras forum efter att dom gav beskedet, speciellt från folk i norden, får en att inse hur många som verkligen smyger med sin USA mentalitet av överlägsenhet över alla andra etniska grupper här i Sverige.

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Muuland:

Skoj att spela med efterblivna polacker som inte kan engelska...

Blivit många sådana här idiotiska rasistiska kommentarer på deras forum efter att dom gav beskedet, speciellt från folk i norden, får en att inse hur många som verkligen smyger med sin USA mentalitet av överlägsenhet över alla andra etniska grupper här i Sverige.

Handlar mest om stereotyper. Som att ALLA ryssar är dåliga och bara skriker massa skit. Har man stött på den ett fåtal gånger antar man snabbt att alla är så. Tror inte någon egentligen menar något med det förutom att de inte vill spela med idioter, oavsett var de kommer ifrån. Ärligt talat så kommer de flesta jag stött på från vårt egna kära land. Barn (<20) nuförtiden... *suck*


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Sjukt....bor själv i Frankrike...

Medlem
Skrivet av sunka:

bor många från dom länderna här i Sverige

Visst har vi en del invandrare här, det gör dock inte att majoriteten helt plötsligt vill spela med många som knappt vill eller kan använda engelska. Nu är ju inte heller fransoser och tyskar jättebra på det men åtminstone engelsmän och holländare. Där passar man då bättre in om man vill kunna snacka lite med dom man spelar med.

Medlem

Jag spelar hellre med ryssar än med fransmän eller tyskar..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Sernert:
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Muuland:

Skoj att spela med efterblivna polacker som inte kan engelska...

Blivit många sådana här idiotiska rasistiska kommentarer på deras forum efter att dom gav beskedet, speciellt från folk i norden, får en att inse hur många som verkligen smyger med sin USA mentalitet av överlägsenhet över alla andra etniska grupper här i Sverige.

Handlar mest om stereotyper. Som att ALLA ryssar är dåliga och bara skriker massa skit. Har man stött på den ett fåtal gånger antar man snabbt att alla är så. Tror inte någon egentligen menar något med det förutom att de inte vill spela med idioter, oavsett var de kommer ifrån. Ärligt talat så kommer de flesta jag stött på från vårt egna kära land. Barn (<20) nuförtiden... *suck*

Mhm jag vet att jag inte borde ta det för seriöst eftersom det känns att de flesta människor som spelar LoL, oavsett deras ålder, har mentaliteten av en 12-13 åring... det börjar bli lite tröttsamt med alla barn som gnäller och etc, har funderat på sistone att bara köra "/ignore all" från början av rundan...

Medlem

Och graven är grävd!!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

haha, ja jisses ...

Medlem

Jag spelar inte LoL... men det här vfar en dålig idé.

Fasen, jag vet när jag spelade L4D och hamnade med ryssar eller andra som inte kunde ett ord engelska. För det mesta blev man kickad av dem för de inte förstod mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lugnt gubbar, LoL är ju klassat dom ett seriöst E-Sport spel...men vänta lite VAD FAN SA JAG?!
...
....
.....

Oh well, där rök drömmen om att bara dom bästa spelen skulle klassas värdiga nog som E-Sport kompatibla.
För oss som fårtfarande gillar LoL så byt illa kvickt så vi slipper alla efterblivna ryssar och polacker!

>>För ett spel ska bli E-Sport klassat så tycker jag att det ska finnas alla dom sakerna som måste finnas för att filma spelen, games och kamera främst.
Sen till det viktiga, ett företag som faktiskt kan och vet vad dom håller på med.
Riot har en så länge inte gjort mycket åt att balansera spelet, det är Riot själva som pumpat pengar på turneringarna och på det så kan dom inte fixa sina login servar, man blir ibland utsläng efter ett game och hamnar sedan i ett 4h kö.

Riot know their stuff!

Medlem

Blir en flygt mot west.. om inte alla kompisar ska spela öst .. Men tror inte dem skulle göra det .. Då som många andra säger . Även om vissa spelare kan engelska så vägrar dem skriva ... Det är inte roligt..

Kommunikation i såna här spel är viktigt..

Aja får ser vart det slutar .. Kommer troligen fortfarande vara que på att komma in ..
Tar i runda slängar säkert 1 h i dagens läga att komma in för att evd få spela 2 matcher innan det blir sesion closed,, Sånt får en att lacka : /


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Killer[RUS]: ~~~~~~~~~~

Medlem

denna idé suger så hårt, skulle varit bättre om vi hamnade på west istället för east.. orka lira med idioter som inte pratar engelska !


signatur

Styrelseledamot i Aesir Online Community Gaming
(Svensk/Norsk Spelförening) besök gärna oss på www.aoc-gaming.se

Medlem

Märkligt att de väljer att dela in det på länder, varför inte bara skapa två och dela upp spelarna 50/50 oavsett nation?


signatur

/Landstream

Medlem

Snacka om att gräva sin egen grad. Sätta Norden som öst? HAHAHA.

Medlem

Själv tycker jag att det ska bli skönt att slippa alla dryga fransmän och tyskar som spammar chatten och inte kan engelska for shit.

Var glada att vi hamnade på den mer ödmjuka sidan av gränsdragningen. Kvalitetsskillnaden på engelskan kommer inte att märkas.

12
Skriv svar