LulzSec fortsätter inom Anonymous

Robot
LulzSec fortsätter inom Anonymous

Twittrande pekar på att endast Lulz-båten slutat fara omkring och att besättningen istället tagit plats i Anonymous-klustret.


Medlem
LulzSec fortsätter inom Anonymous

Ganska intressant att läsa A-teams logg faktiskt. Tycker mest att hela gänget är patetiska. Om sånt folk hade lagt energi och fokus på att göra något nyttigt istället så kanske vi hade kommit någonvart i samhället istället för att de hjälper till att dra ner det i skiten..

Medlem

Why cant we be friends, why cant weee be friends..

Medlem

Håller med Rausner, A-Teams logg var intressant att läsa. Rekommenderas för de som inte har något att göra så här på kvällskvisten!

Medlem

Instämmer i att A-Teams rapport var intressant.

Bara jag som tyckte det var lite intressant/märkligt att minst två av medlemmarna i LulzSec var/är transvestiter?

dmn
Medlem

vad har det här med spel att göra?

Medlem
Skrivet av dmn:

vad har det här med spel att göra?

Det är väl endå rätt relevant eftersom det är hackers som attackerat spelföretag...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dmn:

vad har det här med spel att göra?

Det är väl endå rätt relevant eftersom det är hackers som attackerat spelföretag...

Ja då kan ju FZ också rapportera om nya grafikkort, de driver ju trots allt spelen. Och om nyaste skvallret kring spelutvecklares fruar, deras makar skapar ju spelen åt oss.

Nej, ju mindre uppmärksamhet dessa idioter till snorungar får desto bättre. Det är all denna uppmärksamhet som gör att de fortsätter, de lever i sin lilla sjuka glasbubbla troendes att de är nåt och att de gör någon nytta, men en dag så går bubblan sönder, och då kommer verkligheten att krascha in.

Bespara oss från denna typ av "nyheter" och håll er till det ni är bra på FZ :).

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dmn:

vad har det här med spel att göra?

Det är väl endå rätt relevant eftersom det är hackers som attackerat spelföretag...

Ja då kan ju FZ också rapportera om nya grafikkort, de driver ju trots allt spelen. Och om nyaste skvallret kring spelutvecklares fruar, deras makar skapar ju spelen åt oss.

Nej, ju mindre uppmärksamhet dessa idioter till snorungar får desto bättre. Det är all denna uppmärksamhet som gör att de fortsätter, de lever i sin lilla sjuka glasbubbla troendes att de är nåt och att de gör någon nytta, men en dag så går bubblan sönder, och då kommer verkligheten att krascha in.

Bespara oss från denna typ av "nyheter" och håll er till det ni är bra på FZ :).

Angry much there, bro?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dmn:

vad har det här med spel att göra?

Det är väl endå rätt relevant eftersom det är hackers som attackerat spelföretag...

Ja då kan ju FZ också rapportera om nya grafikkort, de driver ju trots allt spelen. Och om nyaste skvallret kring spelutvecklares fruar, deras makar skapar ju spelen åt oss.

Nej, ju mindre uppmärksamhet dessa idioter till snorungar får desto bättre. Det är all denna uppmärksamhet som gör att de fortsätter, de lever i sin lilla sjuka glasbubbla troendes att de är nåt och att de gör någon nytta, men en dag så går bubblan sönder, och då kommer verkligheten att krascha in.

Bespara oss från denna typ av "nyheter" och håll er till det ni är bra på FZ :).

Så du menar att vi bara ska blunda för problemet och låtsas om som ingenting och hoppas att det får dem att sluta trakassera oss gamers?
Det är genom FZ som jag fått veta att jag varit tvungen att byta lösen på vissa av mina konton, så jag är jävligt tacksam att de håller mig uppdaterad över alla jävla skithackers (med många undantag såklart, finns bra hackers också) som bara ställer till elände för mig istället för att göra nytta.

Och jag skulle nog tycka att det vore intressant om FZ började rapportera om nya grafikkort, dock inte i "spelnyheter" utan i en egen tråd kanske kallad "Ny teknik" etc..
Och ska de rapportera om fruar så ska det vara tits or gtfo

D.K
Medlem
Skrivet av kabex:

Bara jag som tyckte det var lite intressant/märkligt att minst två av medlemmarna i LulzSec var/är transvestiter?

Antagligen inte, det finns många idioter där ute som väljer att bespotta "udda" personligheter bara för att dom anses vara just udda, och eftersom det är lättare att hata det man är rädd för så går det hem hos många. A-team var duktiga i dokumentet att framhäva personers "svagheter", i min värld gör det dom till idioter oavsett vad dom försökte åstadkomma med det.

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av dmn:

vad har det här med spel att göra?

Det är väl endå rätt relevant eftersom det är hackers som attackerat spelföretag...

Ja då kan ju FZ också rapportera om nya grafikkort, de driver ju trots allt spelen. Och om nyaste skvallret kring spelutvecklares fruar, deras makar skapar ju spelen åt oss.

Nej, ju mindre uppmärksamhet dessa idioter till snorungar får desto bättre. Det är all denna uppmärksamhet som gör att de fortsätter, de lever i sin lilla sjuka glasbubbla troendes att de är nåt och att de gör någon nytta, men en dag så går bubblan sönder, och då kommer verkligheten att krascha in.

Bespara oss från denna typ av "nyheter" och håll er till det ni är bra på FZ :).

FZ för mig är och har alltid varit, en sida för det svenska gaming-communityt. Fragzone var mer en mötesplats för "quakers" än spelsida. Därför tycker jag det är kul att man här får läsa allt, bra som dåligt, om det som dom flesta snackar om. Och hur man än vill se det så har den här "gaming-våren" handlat om dessa attacker. Det är nyheter som denna som gör FZ bättre än andra sidor som mer agerar "försäljnings-marionetter" åt dom stora utgivarna.

Är det journalistik eller reklam vi vill läsa om när det gäller spel? Jag vet vad jag vill. Är man bara intresserad av spel, demos, hypande av skit som cod etc så kan jag varmt rekommendera Aftonbladets spelsida, http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/. Mycket nöje.

Tack FZ för en intressant nyhet!

... Och tack till er läsare som ger oss konstruktiv kritik, oavsett om den är positiv eller negativ. Vi lyssnar på allt och det gör oss bättre.

Medlem

Haha. Att dem fortfarande kallar sig Anti-Sec Villka loosers ^^


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Jag fick ingen klubba WAAAH! Jag ska allt visa dom... Dags att hacka godisfabrikens servrar!

Medlem

Jag önskar att dessa ungar skulle sluta att förstöra för andra. Lika kul som att råka ut för envis team killer i någon shooter.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar