Duke Nukem Forever till Mac i augusti

Robot
Duke Nukem Forever till Mac i augusti

Hertigen räddar fruntimmer och sparkar skiten ur grisar även på äppelapparater.

#aspyr-media, #duke-nukem-forever


Medlem
Duke Nukem Forever till Mac i augusti

Kul för alla Mac-användare!

Medlem

Visste att det fanns en anledning till varför jag inte hunnit köpa det ännu, yay no bootcamp for me


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Nu blir det deras tur att bli besvikna

Medlem

Mac-användare måste faktiskt också bära sin del av bördan. Ingen kommer undan krystade grabbskämt och bajskorvar här inte.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

14 år senare så släpps Mac versionen


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

"Smärtkaka... Pain cake alltså. "

Egentligen kan språkfascister som jag själv känna sig kluvna inför detta. Cake betyder ju tårta, så rakt av borde det bli smärttårta. Men eftersom "ordleken" syftar på pannkaka, pancake, pain cake, så blir det lite lurigt... Men låt gå då, smärtkaka får det bli. Är bara så komiskt när svenskar säger "cake" och tror att det betyder kaka, bara för att det låter likt.

Eh, men on topic; Duke på mac kan inte rädda floppen.

Medlem
Skrivet av über_alles:

"Smärtkaka... Pain cake alltså. "

Egentligen kan språkfascister som jag själv känna sig kluvna inför detta. Cake betyder ju tårta, så rakt av borde det bli smärttårta. Men eftersom "ordleken" syftar på pannkaka, pancake, pain cake, så blir det lite lurigt... Men låt gå då, smärtkaka får det bli. Är bara så komiskt när svenskar säger "cake" och tror att det betyder kaka, bara för att det låter likt.

Eh, men on topic; Duke på mac kan inte rädda floppen.

Det var inte helt oreflekterat jag skrev smärtkaka. Översättningar är spännande, om än ibland lite knepiga. Mycket bra resonemang tycker allt att du för.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

d3d var som Seinfeld: väldigt bra historier med mycket textur och humoristisk finurlighet och en litel punchline här och där. Med andra ord väldigt bra komedi/spel.

dnf är mer som Gilbert Gottfired: inget annat än dåliga punchlines framförda på ett skränigt och "försöker för hårt" sätt. När punchlinen inte framkallar skratt så upprepar och förklaras man den vilket gör det än värre: - "YA GET IT? SHE WAS FAT! HAHA! LAUGH PLEASE"

Medlem

Perfa, via Steam

1
Skriv svar