Resident Evil hittar till PSN

Robot
Resident Evil hittar till PSN

Klassiska skräckäventyret Resident Evil: Director's Cut släpps via Playstation Network den 23 mars.

#resident-evil


Medlem
Resident Evil hittar till PSN

Fyfan vad gött


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Köpte detta för så längesedan att jag har glömt av vilket värdelöst utbud vi har här. PSN i europa suger (iaf här i sverige för i england har dem filmkanaler mm)!! Vet inte hur många klockrena klassiker jag köpt genom tiden från amerikanska PSN som inte finns här. Vet inte vem som bestämmer vad men det behövs en ändring helt klart.

Ps : Nordic Film kan dra åt helvete

Medlem

NOSTALGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Här har ni grunden till alla fenomenala skräckspel! Det var HÄR ALLTING BÖRJADE!

Fy fan när jag var liten och min storebror spelade igenom det och jag satt och kollade på och blev skit rädd!

Resident Evil är en av världens bästa spelserier!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tur att man har ett Amerikanskt konto också Fixade RE2 därifrån men inte säker på om man ska ta RE1 och RE3 också.

Medlem

Dyyyyrt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Remus:

NOSTALGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Här har ni grunden till alla fenomenala skräckspel! Det var HÄR ALLTING BÖRJADE!

Fy fan när jag var liten och min storebror spelade igenom det och jag satt och kollade på och blev skit rädd!

Resident Evil är en av världens bästa spelserier!

Fenomenala ?
Håller med att de äldre Resident Evil var något alldeles speciellt, iaf 1-3an men nå fan har skräck genren bara blivit sämre och sämre, Deadspace två och Resident Evil 5 är långt ifrån läskiga och mer om action, simpelt och trail & error.

Jag skulle vilja säga att Amnesia och Penumbra är dem bästa skräckspelen i modern tid utan tvekan.

Medlem

varför inte porta över GC-version som är klart överlägsen orginalet och fortfarande står sig väldigt bra grafiskt?

Medlem

Sweet! Men lite dyrt kanske...

Skrivet av wiki:

varför inte porta över GC-version som är klart överlägsen orginalet och fortfarande står sig väldigt bra grafiskt?

Sony har bara möjlighet att porta över PSX-versionerna av spelet. Gamecube är Nintendo-plattform. Det sätter en del käppar i hjulet...

Medlem

Awesome! Men kan inte låta bli att bli förbannad att den funnits på US butiken så länge..känns bara onödigt att dela upp butiksinnehållet så mycket.

Hoppas PSN+ medlemmar får spelet gratis, annars lär rabatten garantera ett köp. Jag har faktiskt inte kört 1an förut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vilka bra spel har vi missat i eu/sverige Rockybell? Eller är det bara film du pratar om?

1
Skriv svar