Avtäcks Modern Warfare 3 om fem dagar?

Medlem

Våga bojkotta alla Activision spel!

Who's with me!?


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Enough said för min del.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Not a single f*ck was given that day.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Spelade Black OPS och tyckte det var väldigt varierande och väldigt bra, Singeplayer iaf. Ni som sågar det sågar antagligen det för Multiplayern, för SP delen hade många olika element som omgivningar, vapen, tidpunkter och en underhållande flytande historia. Jag tror folk helt enkelt bara vill se nya moderna militära saker.

Medlem

Looking forwad to it and btw, ingen som verkar ha spelat WaW?

Medlem

Nej tack. Väntar på BF3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Geoff Keighley (geoffkeighley) on Twitter:
"Expecting a Call of Duty reveal next week? Spoke to Activision and they want to make very clear it's not happening next week."

"Let me be clear we are not revealing yet. Anything indicating otherwise is a hoax. - Activision Spokesperson"

Medlem

Släpper dom ett nytt COD i veckan eller vad.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Ser ut som cutscenesen i resident evil 5.

OH prerender ingame "cutscenes" de har vi aldrig sett förut.

Medlem

Det var ju fan att de skulle dra in Raven.. Jag skämtade lite om Raven första gången det snackades om "nästa CoD".. De är ju ändå hos Activision, så om de gjorde CoD kundet det ju bli intressant.. Och så blev det så.. Grr.. Jag hade hoppats på att helt kunna ignorera nästa CoD. Men Raven.. GIBS!? GIBS = win! Om inte Raven inför gibs i CoD MP så skippar vi detta kapitel, ok?

Medlem
Skrivet av Troublegum:

MW2: Bäst verision av idtech-motorn. Snygga texturer, vapen och helt ok vapenljud.
Blops: Bäst gameplay, balanserat, customization.

MW3 borde vara dessa två ihopslagna men med mer customization. Fler vapen, attachments och prylar.

Angående dedicated servers brukade jag vara positiv men nu när treyarch har saboterat allt så vette fan om matchmaking är bättre hur hemskt det än låter.
Anledning till autokick: semtex, claymore, ballistic knife, no running, no rpg, flamethrower.

Jag klagar aldrig på något i spel och hur andra spelar. Jag är så djävla överlägset mogen på något sätt. Campa? vad fan är det? han överlistade mig och nu vet jag var han är. Det är bara mitt eget fel att jag dör. Gnälliga p12:or överallt.

Ursäkta ja har aldrig spelat skiten själv men, tre utav mina idiotiska polare var dumma nog att pröjsa CA:600 kr för den här smörjan, och enligt dem springer alla runt med en AK som tydligen ska vara helt op, och obalanserad.
Dessutom förstår jag inte det här med ¨överlägsen mognad¨
För mig känns det mer som ngn äcklig fjortis bög som tkr han själv är så cool o mogen, ändå går han runt me snoddar på benen och sånt där flottigt stripigt hår, där det ser ut som han kört in fingrarna i el-utaget, medan en annan fjortis bög sprayar håret med ¨Lacost Hårspray¨
Eller är ja helt ute o cyklar?


signatur

Rwa?

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:

Ursäkta ja har aldrig spelat skiten själv men, tre utav mina idiotiska polare var dumma nog att pröjsa CA:600 kr för den här smörjan, och enligt dem springer alla runt med en AK som tydligen ska vara helt op, och obalanserad.
Dessutom förstår jag inte det här med ¨överlägsen mognad¨
För mig känns det mer som ngn äcklig fjortis bög som tkr han själv är så cool o mogen, ändå går han runt me snoddar på benen och sånt där flottigt stripigt hår, där det ser ut som han kört in fingrarna i el-utaget, medan en annan fjortis bög sprayar håret med ¨Lacost Hårspray¨
Eller är ja helt ute o cyklar?

Hahaha, made my night


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

ett nytt cod?? *gasp*!

btw, det e rts denna gång ^_^

Medlem

Nejtack inte igen, mw2 och bo var total skräp.

Medlem

Det är en falsk sida, okej? Jag skrev det 8 inlägg upp.

Medlem

Jaja BF3 kommer ju i höst så varför inte ett CoD spel med?
(20kr på att detta CoD ochså kommer köras på samma gamla skit motor)

Inaktiv

Alla whinar ju sönder här.

Om 25 miljoner köper spelet så varför ska dom sluta? Cod slår ju rekord efter rekord.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

nej tack.

Precis min första tanke.
Om det öht blir köp av något annat fps än Duke Nukem Forever i år så lär det bli BF3.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det kommer väl sälja som smör antar jag :/
Håller mig personligen till Homefront med fordon, 32 spelare och dedikerade servrar även på konsol tills BF3 släpps.
det får man väl köpa till PC när priset gått ner en aning då de gör en usel konsolversion, men det är bara mina pengar de förlorar på kuppen.

Medlem

Fake eller inte. Roligaste COD Mp jag forftarande har kört är nog COD 2 . 3vs3 på LAN ..
OMG vad kul jag hade .. Sen var 4an riktigt nice..

Sedan testade jag MVF2 visst det spelade man en stund . Var kul en stund ..
isf hade jag mer kul med BC2 men men det vart oxo lite småtråkigt efter en stund och man känner inte att man vill gå in och lira det igen bara på måfå.
Som t,ex hör och häpna CSS , cs1.6 kan göra . Händer man kör en PUB då och då och förstår varför man kunde fastna för spelet för herrans massa år sedan .
Samma gäller BF2 oxo ett spel man bara blir sugen på att köra igen och har en bra stund när man gör det .

Som t,ex MF2 eller BC2, om man ser deras iconer på skrivbordet/steam så får man inte den dära . oj det var längesedan, jag e fan sugen på en runda ,

För övrigt vill jag ha ett nytt MP spel man vill nörda . Har lol men känns som att något att byta av med vore kul .

Glömde ett till mp spel som konstigt nog har hög replay status för mig och det e q3 ,, sjukt kul med moddaded MP banor med bara en monster railgun med endlös ammo, Enda mp som jag verkligen har blivit svettig att lira .. jevla vilket tempo det blir


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av showerguy:

Alla whinar ju sönder här.

Om 25 miljoner köper spelet så varför ska dom sluta? Cod slår ju rekord efter rekord.

Du kan ju omöjligt ställa dig bakom det argumentet som konsument. Varje vettig spelare borde efterfråga kvalitet, kreativitet och underhållning. Och ja, höga försäljningssiffror brukar per automatik tyda på en bra produkt, men det är en viss skillnad då man lever på gamla meriter och ett hypat namn.

Du påminner mig lite om en rackare som heter Kotick i efternamn.

Medlem
Skrivet av lang:
Skrivet av Keasar:

---BF3 Teasern---
Enough said för min del.

Ser ut som cutscenesen i resident evil 5.

OH prerender ingame "cutscenes" de har vi aldrig sett förut.

Lang - Alla filmsekvenser ur BF3 teasern är 100% ingame från SP delen. Det är bekräftat av många spelsidor och utvecklarna själva via twitter.

I övrigt så har ju även dogtags börjat skickas ut till diverse sidor med makarovs namn och detta datum de räknar ner till (1:a mars). Det datum och tid är exakt samma tidpunkt som EA kommer visa upp BF3 ordentligt för första gången.

Detta är en PR kampanj från EA där de helt enkelt räknar ner till "döden" av COD (blodet på dogtagsen symboliserar det samt texten på dogtagsen "end the war").

mg
Medlem

Kanske CoD överdos ..

De kunde underhållit ett spel istället för att bajsa ut med halvfärdiga stup i kvarten.

"End the War". <-- Det är nog dags vid det här laget.

Medlem

Är jag den enda som mest spelar CoD för att jag vill följa storyn >:?

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:

Ursäkta ja har aldrig spelat skiten själv men, tre utav mina idiotiska polare var dumma nog att pröjsa CA:600 kr för den här smörjan, och enligt dem springer alla runt med en AK som tydligen ska vara helt op, och obalanserad.
Dessutom förstår jag inte det här med ¨överlägsen mognad¨
För mig känns det mer som ngn äcklig fjortis bög som tkr han själv är så cool o mogen, ändå går han runt me snoddar på benen och sånt där flottigt stripigt hår, där det ser ut som han kört in fingrarna i el-utaget, medan en annan fjortis bög sprayar håret med ¨Lacost Hårspray¨
Eller är ja helt ute o cyklar?

De menar nog FAMAS. Själv tycker jag inte den är så värst mycket att hänga i granen. Dina vänner är precis såna där små gnällspikar som jag talar om. De som alltid whinar och gnäller hela tiden. Det är alltid någon annans fel att de dör. Alltså det är småbarn som går sådant. Dina inre associationer har jag svårt att relatera till men det är väl något gymnasiemode antar jag?


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av NympH:

Våga bojkotta alla Activision spel!

Who's with me!?

+1


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Medlem

signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:

Läste precis det, jävligt välgjort bluff dock.

Skrivet av lang:
Skrivet av Keasar:

Ser ut som cutscenesen i resident evil 5.

OH prerender ingame "cutscenes" de har vi aldrig sett förut.

Ah ungdomar och deras oskyldighet.
Välkommen till framtiden bortom CS och Warcraft 3 grabben, allt det där i teasern är in-game material.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av lang:
Skrivet av Keasar:

Ser ut som cutscenesen i resident evil 5.

OH prerender ingame "cutscenes" de har vi aldrig sett förut.

Om du skulle följa BF3 utvecklarna på Twitter så skulle du veta att allt det där är IN-GAME.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:

Härligt då får BF fullt rampljus

Skriv svar