Nya Battlefield är helt gratis

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=RC8O3-QaXdY
Tvivlar på detta, men det är inte dice som gör det
utan http://easystudios.se som är en ea studio

Vi får väl se.

edit
kanske skulle postat det innan jag till lunch

Medlem

Battlefield soundtrack Rock remix <3

Ontopic: Kan inte DICE ta sina mannar från Heroes och Play 4 Free-sektionen och placera dom som arbetskraft hos BF3 istället? Vi vill inte ha sådant här skit. Ser ju liksom ut som ett spel som redan finns ute + mikrotransaktioner, lol.

Medlem

DET ÄR INTE DICE SOM UTVECKLAR DETHÄR, ta reda på fakta innan ni gnäller arshlet av er.

Det utvecklas som lasershock redan klargjort utav Easystudios -Samma studio som gjorde Bf:heroes och Battleforge bl.annat.

Visst, dom sitter i samma lokaler som DICE och knoppade nog av sig från DICE men det skedde redan 2008. och dom bildades just för detta syftet, gratis onlinespel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Grabbar detta är inte gratis.. man kommer få köpa nya vapen, kläder och utrustning.

Medlem

Men släpp ett mappack till BC2 med Bf2s bästa banor! Jag struntar i att det inte går att ha D2.0 på de banorna, de är ändå 10 ggr bättre än Bc2s banor!

Medlem

Så dem har lagt resurser på detta och fortfarande inte lyckats trycka ut BF1943 PC..

Medlem

Fet musik


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Kom igen mer gnäll !! i feed on it !! !MOAHAHAHA

Medlem

bf2 med frostbite JAY


signatur

Rwa?

Medlem

Får känslan av ett riktigt bra och lagombantat arkadspel här framför mig.. Kan vara något för den forne CS-spelaren möjligtvis?

Medlem
FML
Medlem

Är de inte bara lättare för dem att ge ut BF2 gratis? Pang, bomb, bling, saken klar!

Förövrigt har jag för mig att under Steams julrea förra året så kunde man köpa Battlefield 2 för 2 dollar.

Men gratis är gott! Man tackar. Blir att prova vilket fall.

Medlem

Heroes var skit, är man inte beredd att punga ut en slant varje månad (vapnen du låser upp/köper är tidsbegränsade) så är du såld.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Det är ju en fristående studio / inte samma som pysslar med BF3. Så det är väl bra de har något o göra. Även om de inte ser helt lovande ut. Rent ut sagt väldigt onödigt.

Vadå, man har tagit BF2 kartorna och slängt in nya soltadsmodeller?

Håller mig nog till BF2 och Project Reality.

Medlem

Jag trodde att de skulle ge oss me information om Battledfield 3:P

Medlem

Jag trodde att de skull ge oss mer information om Battlefield 3

Medlem

Ja musiken var ju hyfsad i filmen men varför skulle jag spela detta när jag har BF2 ?

Medlem

bra jobbat, lyckas få opp mina förhoppningar om nåt episkt o så krossar dem det me denhär dyngan...

Medlem

haha, börjar MER och MER tröttna på EA och deras idéer... Fanns ENDAST en bra sak med trailern... musiken...

Medlem

Vad tänker dom med det ser ut som Bf 2 motorn WHAT THA HELL

Medlem

Grym låt =)! give me, någon som vet vart man får tag på den

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Vadå, man har tagit BF2 kartorna och slängt in nya soltadsmodeller?

Håller mig nog till BF2 och Project Reality.

+1

Medlem

"Bara inte DICE är inblandade blir det nog br...ahaaa nä men då hoppar vi det här "

Du menar nog EA


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Med ett namn som battlefield "Play 4 Free" (de kunde inte ens skriva for?-.-) kan detta inte bli annat totalt misslyckat. Dessutom är microtransaktioner något jag inte ser åt överhuvudtaget.

noty, ge oss ett välgjort BF3 till PC exlusive ist!

Medlem

Goo musik! Men det ser ju precis ut som BF2 Vill ha BF3 nu!


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av bleak:

Kom igen mer gnäll !! i feed on it !! !MOAHAHAHA

Lugn, det kommer mer gnäll.. lol


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

ser bättre ut än Heroes, heroes var spelbart utan att köpa nya vapen o pimpa sin karaktär, kan vara värt några timmars underhållning, vafan det är ju gratis!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Fan va najs med strike at karkand och dom gamla fordonen fan Banorna i bf2 är ju sjukt roligare än bc. Håller dock med om att dom borde fixa BF3 riktigt istället för att punga ut massa småspel.


signatur

B lup

Medlem

Ser ju riktigt snyggt ut!
Gitarrhamrandet i början av trailern förde tankarna till Duke Nukem Forever...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

123
Skriv svar