Bad Company 2 - nu mer träffsäkert

Medlem

haha redan! Den där jävla chatboxen har ju varit där sen de lansera spelet väl?
Kunde ju fått en liten hotfix till den åtminstone då den såg förjävlig ut på min skärm!

Kan ju tänka som så i framtiden att man ska köpa DICE's BF spel ca 1 år efter lansering så att spelet åtminstone är någorlunda städat..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

inte för att vara sån, men jag märkte inte så mkt... var inne o lira lite i nån timme..

kanske d e fler som märker storkillnad, men d gjorde inte jag ialla fall..

Men FPS spel SKA spelas på PC

Peace Out ^^


signatur

//Peace out

Medlem

Intef ör att va sån, jag märkte inte ngn stor skillnad..
kanske fler som märker att d har hjälpt.

lirade i ng timme..

Men men fps SKA spelas på PC

Peace Out ^^


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Ökade de hastigheten på Ground-To-Air också?
Det är ju helt omöjligt att träffa de j-vla helikoptrarna...

Med vad för vapen? Sist jag spelade var de superlätta att plocka med tanksen och stationerade vapen överhuvudtaget

Däremot saknar jag som man har i DC, anti-air bazooka


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kul. Men har det gått ur beta än?

Medlem

Körde några rundor Gotland server Rush, minsann känns det rejält träffsäkrare, kanske för mycket. M16A2 snipade enkelt när fiender var knappt 20 pixlar höga på min 1920x1080 skärm, och hade ett nöje med min närgångna recon som drog 50kalibers istället för pistol i närstrid.

Kniven är ett hafsverk, som det ska vara. Ett bra online FPS blev bättre. Nu får vi bara hoppas att anti-cheat funkar för ett visst uppkommande FPS annars blir det tillbaka till det här i tid för 'nam.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Mycket bra patch

Medlem

spelar på xbox har ännu inte fått uppdateringen

Medlem

jag har inte tid att testa föränn på söndag ;(.

Medlem
Skrivet av intro18:

Klart du har du måste vara lite mer uppmärksamm när du spelar. Det finns till och med folk som säger att spelet inte laggar

Testa en lågping server. Har inte haft lagg sen jag började gå efter pinglistan.

Medlem
Skrivet av g4bb3h:

betyder detta att det behövs nu ööh dubbelt så många C4 nu ?
dubbelt så många pansarskott ?

Var en man och gör det på riktigt istället. Planta -> Försvara -> Upprepa.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Men att spelet fortfarande fryser och kraschar datorer, neee, 270sidor lång tråd, problem neeeej! Ska banne mig ta upp detta problem med dem på Gamex där dem inte kan springa iväg från mina frågor.

Medlem

Märker ingen skillnad. Hör fortfarande hur kulorna tar i huvudet på motståndaren och han dör likt förbannat inte fast jag spelar på hardcore server. Spelet får mogna ett tag till.

Medlem
Skrivet av intro18:
Skrivet av c0rp:
Skrivet av AshTray:
Skrivet av c0rp:

Jag förstår inte vad folk gnäller på, det är inget fel på hitboxarna!

Du har fel. Du måste ha haft en otrolig tur om du inte märkt av detta.

Så här ser det ut väldigt ofta för mig och tusentals andra: http://www.youtube.com/watch?v=RxlY18iGUNI&feature=related

Jösses! Jag har spelat i 230 timmar online och har aldrig haft ett sånt där problem! OK jag förstår i så fall, jag skulle blir skitförbannad om det drabbade mig... men hur kommer det sig att jag sluppit det?

Klart du har du måste vara lite mer uppmärksamm när du spelar. Det finns till och med folk som säger att spelet inte laggar

Folk sitter med varierande uppkopplingar och datorer, klart att det går sämre för en del och bättre för andra...

BTW ett helt PC exclusivt BF (nyare än BF2) finns ju att spela HÄR!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Finns patchen till PS3?

Medlem

Efter att ha spelat med nya patchen ett tag så måste jag säga att jag diggar ändringarna.

Framförallt så har både F2000 och G3 har blivit ett rent nöje att spela med och även minigunnen på blackhawken går att använda på ett vettigt sätt, stort plus.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Inaktiv

Skönt :). För oss som är ölite sämre är det ju hur skönt som helst!
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar