Duke Nukem Forever på PAX?

Robot
Duke Nukem Forever på PAX?

Indikationer tyder på att actionhertigen kan visa upp sitt evighetsprojekt på Penny Arcade Expo.

#gearbox-software, #duke-nukem-forever, #3d-realms


MFC
Medlem
Duke Nukem Forever på PAX?

Låt oss klargöra några definitioner/förkortningar:

DNF = Did Not Finish
Duke Nukem = Vaporware

Gillar "Release: Aldrig"
+1000


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Dog han nånsin?

Duke Nukem sover aldrig, han väntar...

Medlem

Jag har väntat på det här i nästan 14 år. Ge mig det eller lägg ner det helt.

Medlem
Skrivet av Manley:

Dog han nånsin?

Duke Nukem sover aldrig, han väntar...

Duke Nuken fhtagn.

Medlem

Grisar flyger i RPV's

Inaktiv

Känns ganska avlägset oavsett numera..

Medlem
Skrivet av alobergsli:

Duke Nukem fhtagn.

^^

Yep

Medlem
Skrivet av Liorcifer:

Jag har väntat på det här i nästan 14 år. Ge mig det eller lägg ner det helt.

ja man kan ju undra vad de pysslat med i 14 år...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Duke Nukem Forever kommer aldrig komma ut så fanboys sluta hoppas på något mirakel

Medlem

Tja, det kanske kommer ut någon dag men det är inget man borde vänta på isåfall. Tar det som det kommer.

Medlem

Ja intressant är det med grisar kan flyga bilden.. eller så driver han med alla som vanligt..

Medlem

Jag orkar inte bry mig om DNF langre.
slapps det nagon gang kanske jag spelar det, kanske inte.
Tills dess har varje nyhet om det absolut noll nyhetsvarde i mina ogon.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Herregud vad alla är negativa! Always bet on the Duke!

14 år är ju ingenting, men om spelet inte släpps innan jag dör så blir jag besviken :s

Inaktiv
Skrivet av Fearnox:

Herregud vad alla är negativa! Always bet on the Duke!

14 år är ju ingenting, men om spelet inte släpps innan jag dör så blir jag besviken :s

+1

Medlem

Lite långsökt anledning, kan tyckas. Men skam den som ger sig, jag fortsätter hoppas så länge jag lever.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det som är tråkigt är ju att det inte direkt utvecklats i 14 år, där designers konstant kommit med bättre idéer och putsat på det perfekta upplägget. Dom har ju helt enkelt bytt team och börjat om och skrotat och fått slut på pengar. När det väl kommer så kommer ju den versionen vi ser likförbannat bara utvecklats i kanske 2-3 år.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Mr.Duke (JsJ) ska tydligen vara på PAX med... i ett flertal paneler. Och Randy P ska annonsera ngt... så vem vet? Jag hoppas iaf Har väntat länge och tänker inte ge upp hoppet


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Inaktiv

GB: I wanna see two things today. #dukenukem trending and crashed servers. http://tinyurl.com/27qz6kn http://yfrog.com/20vdkj


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag kissade just precis på mig av glädje! Hail to the king!


signatur

no remorse

Medlem

http://blogs.wsj.com/speakeasy/2010/09/03/controversial-long-...

According to Pitchford, Gearbox began finishing “Duke Nukem Forever” in late 2009. “Clearly the game hadn’t been finished at 3D Realms but a lot of content had been created,” he says. “The approach and investment and process at 3d Realms didn’t quite make it and it cracked at the end. With Gearbox Software we brought all those pieces together. It’s the game it was meant to be.”

The game is currently expected to ship in 2010 although given it’s history Pitchford is understandably reluctant to be more specific. “We’re in the polishing phase now. This is a game where we can not make a promise we can not fulfill,” he says. “We need to get past the shock and awe and then we can go to all the retailers and first parties and work out a launch plan.”

Medlem

Tvivlade inte en sekund, Duke Nukem är för hård för att dö av nån simpel konkurs!

Medlem
Medlem
Medlem

http://www.ustream.tv/2kgameslive

Duke Nukem Live! Gearbox har gjort klart världens mest åtråvärda titel!
Kolla Live nu medans du har chansen!!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Dagens överraskning!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Så jävla meningslöst men fan va underbart!

ALWAYS BET ON DUKE, ALWAYS!!!!

12
Skriv svar