Age of Conan öppnar för betatestansökningar

Robot
Medlem
Age of Conan öppnar för betatestansökningar

Bara att vänta och hoppas nu då...

Medlem

Klappat och klart.

Medlem

Signed, sealed and delivered! Håller alla tummar i världen nu


signatur

tjenare!

Inaktiv

skriver in mig så fort jag kommer hem.

Inaktiv

Jag jobbar på funcom och ni MÅSTE spela det! Can't say much more.

Medlem

Fan måste vänta tills jag kommer hem för att få till directx filen.
Jag hoppas hoppas på att spelet även releasas till PS3

Inaktiv

mysigt hoppas att man får vara med och testa lite

Inaktiv
Medlem

Enda MMORPG som intressar mig i dagsläget. Gammal AO spelare som hjälper till mer än gärna att få bort alla buggar så vi kan ha roligare sen när hela spelet är ute.

iramirion då får du se till att vi får garanterade betaplatser ;).

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:

iramirion då får du se till att vi får garanterade betaplatser ;).

´

ja lr hur!

Inaktiv

Sjysst, fast nu är det lord of the rings online som gäller.

Medlem

Nice, man får hoppas att man kommer med i båda faserna av betan

Medlem

hoppas man kommer med ser fram emot detta lir eller warhammer online


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Men, fan.. Jag är för liten.. ><. Och dessutom är juh spelet Vista/DX10-igt, går det att köra betan utan DirectX 10, måntro?

Medlem
Skrivet av Mykee:

Men, fan.. Jag är för liten.. ><. Och dessutom är juh spelet Vista/DX10-igt, går det att köra betan utan DirectX 10, måntro?

De antar jag. Annars vore de väldigt konstigt! hur många % av alla MMO gamers där ute har ett DX10 kort? 5-10% Skulle jag tippa på, antagligen mindre!

Medlem

Meh, DXdiag.. sitter på världens skitdator här nere ju Å inte hemma vid mina vanliga datorer föränns i Juni.. sug

Inaktiv
Skrivet av UOme:

Meh, DXdiag.. sitter på världens skitdator här nere ju Å inte hemma vid mina vanliga datorer föränns i Juni.. sug

En dxdiag.txt som du kan låna ska väl inte vara svår att hitta på det världsomspännande datanätet Internet... och på tal om ansökningen i övrigt så är vi ju förstås alla hedersmedlemmar av FZ:s redaktion och kan kryssa i rutan "I am a member of the press and will recieve the beta immediately in exchange for writing flattering previews of the game" :).

Medlem

Hoppas man kommer med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av z0idberg:
Skrivet av UOme:

Meh, DXdiag.. sitter på världens skitdator här nere ju Å inte hemma vid mina vanliga datorer föränns i Juni.. sug

En dxdiag.txt som du kan låna ska väl inte vara svår att hitta på det världsomspännande datanätet Internet... och på tal om ansökningen i övrigt så är vi ju förstås alla hedersmedlemmar av FZ:s redaktion och kan kryssa i rutan "I am a member of the press and will recieve the beta immediately in exchange for writing flattering previews of the game" :).

..nog ett perfekt sätt att INTE komma med i betan snarare, speciellt med tanke på om det är NDA (vilket det alltid varit då jag betatestat).


signatur
Medlem

Dom kan kolla upp ganska bra om man tillhör press eller ej men jag tippar zoid skojade lite där.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Dom kan kolla upp ganska bra om man tillhör press eller ej men jag tippar zoid skojade lite där.

Jo, jag har hört att den där z0idberg sällan är helt allvarlig :O.

Men jag var faktiskt ärlig när jag fyllde i formuläret (gav mig inte ut för att vara spelrecensent på MTV eller något) och kommer därför antagligen att få vänta länge ända tills spelet släpps innan jag får testa det. Vad lär vi oss av detta? Jo; ärlighet varar längst :p.

Medlem

Jag brukar oftast hamna i bra dager då jag redan hunnit testa (både beta och retail) många av de MMORPG's som finns på marknaden idag. Ihärdighet/Having no life belönas!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Hoppas man kommer in på betan nu, är så jäkla peppad på att prova på lite drunken brawling ^^

1
Skriv svar