Film om Need for Speed: ProStreets realism

Medlem

bulllll... nån som kört demot? damage systemet dem har byggt kan suga min..

Inaktiv

Oh come on, vad ska han göra? Såga sitt eget spel innan det släpps? Klart han överdriver lite för att locka fler köpare (nej inte ni übersmarta på FZ, köpa ett spel från EA? NEVVAH!1!!1).


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Meller:

Oh come on, vad ska han göra? Såga sitt eget spel innan det släpps? Klart han överdriver lite för att locka fler köpare (nej inte ni übersmarta på FZ, köpa ett spel från EA? NEVVAH!1!!1).

Förstår vad du menar men när du också överdriver kommer vi inte långt i diskussionen.
Inte skall de "såga sitt eget spel". Folk är bara trötta på överdrifter.

Medlem
Skrivet av MazZ:

"i dont think any other game has damage to this level"
tyckte han överdrev lite där

tydligen har han inte spelat burnout


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Asså, jag är så trött på NfS serien så jag orkar inte ens begå ett brott och ladda ner spelet illegalt.

Medlem
Skrivet av ikea2007:

Asså, jag är så trött på NfS serien så jag orkar inte ens begå ett brott och ladda ner spelet illegalt.

Vah!? Varför trött på det? Bara för att ett par versioner inte är perfekta behöver man inte ge upp på serien.
Spelen har i.a.f. under åren fått sig en rejäl ansiktslyftning och NFS:PS ser underbart ut. Rätt banor och körkänsla kan göra det till ett toppenspel. Bara att vänta på det.
Förstår faktiskt inte alls hur man kan tröttna på NFS. Det är inte direkt så att de gör om samma gamla banor med endast förnyad grafikmotor.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Vah!? Varför trött på det? Bara för att ett par versioner inte är perfekta behöver man inte ge upp på serien.
Spelen har i.a.f. under åren fått sig en rejäl ansiktslyftning och NFS:PS ser underbart ut. Rätt banor och körkänsla kan göra det till ett toppenspel. Bara att vänta på det.
Förstår faktiskt inte alls hur man kan tröttna på NFS. Det är inte direkt så att de gör om samma gamla banor med endast förnyad grafikmotor.

Har du testat demon?
Körkänslan är totalt obefintlig om du frågar mig, dum som man var lyssnade man på deras påstådda realism yttranden, antar realism är relativt när det kommer till NFS utvecklarnas ritbord och borstsämd med Live For Speed som man är var det en total besvikelse förutom just grafiken då.

Inaktiv

Jag förstår inte riktigt vad han menar med att inget spel kan nå pro streets skademodell, om jag våltar av vägen och flyger ca, 3 meter upp i luften, så går inga rutor sönder, motorn börjar inte ryka, eller taket böjs in. han kan inte ha spelat många burnout, flatout spel


signatur

Play hard go pro!

12
Skriv svar