FZ Poll: Vad irriterar dig mest i multiplayerspel?

Inaktiv

Whiners helt klart. Folk som klagar på allt o alla men blir tjuriga när man kritiserar dom själva.

Medlem

Annars brukar lagg och pingen vara rätt så irriterande....

Medlem

Vart finns alternativet "för unga för spelet"?

Inaktiv

fuskare, inte svårt val. Så jävla segt och jobbigt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Måste nog rösta på Besserwissers. Även om rabiata fanboys och fuskare är riktigt irriterande dom också, men besserwissers är nog dom vanligaste av det 3 så det är dom som får rösten.

Medlem

röstade på "VOIP-användare som sjunger och för oväsen i mikrofonen"

Finns inget värre än småungar som sitter å piper i VOIP.. VOIP är det första jag avaktiverar i spel som har funktionen.

Medlem
Medlem

Att bli anklagad för fusk vilket hände rätt ofta när jag lirade bf2 public.
(inget skryt)

Inaktiv

Håller med, Alla är riktigt irriterande. Men om man måste välja så får det bli Egoistiska medspelare som helt struntar i laginsatsen.

Medlem

Måste säga flera av dom skulle sitta bra till, Valde fuskare.
Men Egoistiska spelare och fjortisar är väldigt irriterade.

Medlem

Allt som står som alternativ, utom nybörjare. Det var man också en gång i tiden och man lärde sig tillslut det gör dom med, man får hjälpa dom så mycket man orkar och vill. "Alla har vi varit noobs en gång i tiden" Sa en "vis" man en gång.

Skulle lätt kunna välja flera alternativ. Jag fullkomligt hatar folk som slänger ur sig ord som "N00b, nab, nabz" etc till alla :hostWoWhost: då loggar man nästan ut direkt.


signatur
Ti.
Medlem

"Vad som irriterar mig mest..?"

VOIP-punkten (särskilt jänkarfjortisar som låter mer än vad som krävs, eller... neh, alla amerikanare är fan dryga på VOIP: en).

Avser först & främst på COD4.

Medlem

Folk som inte kan konfigurera sina ljudinställningar så att deras mic auto-aktiveras när de andas så man hör deras evinnerliga flås och knappljud i högtalarna överrösta allt annat.

edit:

oj nu blev jag nästan lite besserwisser där på köpet

När jag brukade spela cs:s så störde jag mig på söndersminkade fjortisar som alltid hade sitt namn som nick och konstant sprayade upp sin lunarstormbild så båda lagen inte kunde undgå att se den varje match och sedan drygade sig som fan när man bad dem snällt att sluta. Det är värre än alla punkter tillsammans, sminkade små grisar..

Medlem

Egoistiska medspelare som helt struntar i laginsatsen,
Fuskare som använder olika tekniska kryphål för att vinna och
Dåliga förlorare som agerar osportsligt

Medlem

Allt.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Petah:

Egoistiska medspelare som helt struntar i laginsatsen,
Fuskare som använder olika tekniska kryphål för att vinna och
Dåliga förlorare som agerar osportsligt

Den ordningen också, dock ser vi inte av så mycket fuskande stolpskott i TF2 (än).


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Förstår inte hur folk kan rösta på annat än "Fuskare"-alternativet. Går det att förstöra mer än genom att fuska? Det är ju det värsta som finns. Ni borde inte ens tagit med det alternativet för det är ju, enligt mig, det uppenbart värsta. Hade fått fundera mer ifall de bara var de andra alternativen, hade blivit mer intressant då. Annars skulle jag nog säga besserwissers som ofta själva har fel, för det finns det förjävla gott om. LULZ!!!!

Medlem

Spelare som använder fusk är helt klart värst och får mig att bli riktigt förbannad.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fuskare.

Alla som fuskar ska dö. SKÄMS PÅ ER.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Alla alternativ utom Nybörjare är ju jobbiga såklart. Men värst är Besserwissers som skriver Noob och liknande till folk. Finns det nåt nördigare? Det är typ den främsta förolämpningen som finns tycker vissa. Jag blir nästan glad när jag kallas det. It separates me from them.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Besservwissers är nog det värsta, framförallt besserwissers som inte kan spela själva

Inaktiv

Folk som anklagar andra för att fuska när de är bättre.

Inaktiv

Saknade ett alternativ där... "Folk som tar spelen på tok för stort allvar". :-S

Inaktiv

Jag röstade på "rabiata fanboys som rackar ned på andra", men självklart är alla alternativ jobbiga (förutom nybörjare då).
Vid närmare eftertanke så anser jag nog att dåliga förlorare är absolut värst. Jag har enbart lirat FPS i multiplay, och då är det public-servers som gäller. Det finns inget värre än folk som är dåliga förlorare och sen fuskanklagar andra. Sen är steget inte långt till de tar till de andra 'irritationsmomenten'. VOIP och sådant går ju allra oftast stänga av, så det är bara ett mindre irritationsmoment. Tack för mig.

Inaktiv

det värsta är folk som hela tiden invitar till grupp utan att säga till först vad dom ska göra.

tror folk man är tankeläsare och vet vad dom vill eller ?

Inaktiv

Folk som svär 37st röster lol. Det allra värsta är folk som quitar innan man har spelat färdigt team objectiv matchen i halo 3 bara för att de förlora första rundan. De som laggar så mycket så det är omöjligt att träffa. Noobs i Big team battle är mer exempel på folk jag hatar. Hur kan någon vara arg på dåliga förlorare?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Folk som svär 37st röster lol. Det allra värsta är folk som quitar innan man har spelat färdigt team objectiv matchen i halo 3 bara för att de förlora första rundan. De som laggar så mycket så det är omöjligt att träffa. Noobs i Big team battle är mer exempel på folk jag hatar. Hur kan någon vara arg på dåliga förlorare?

Med andra ord undrar du något som du själv redan vet svaret på...
Du säger ju emot dig själv, eller är det jag som missar jag nån sorts ironi?

Medlem

i mmo med pvp är det gankers jag irriterar mig mest på. aldrig jämna strider.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Skriv svar