Mer info om Battlefield Heroes

Robot
Medlem
Mer info om Battlefield Heroes

http://korturl.se/qaxs Google translate tyska -> engelska.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Kommer kanske bli kul att prova.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Medlem

Verka ju bli något WoW-liknande. =P
Tredje person, experience, handla kläder o annat. Sounds like a MMORPG.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Verka ju bli något WoW-liknande. =P
Tredje person, experience, handla kläder o annat. Sounds like a MMORPG.

Eller vilket annat rpg som helst.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Yeees, öppen beta! Can't wait!

Medlem

Kan bli en roligt spel

Medlem

Om man vänder och vrider på allt som inte är fps så liknar de ju WoW på nått sätt ju >.<

Medlem

Well, time will tell

Medlem

3ps.. dice gör skitval efter skitval, ett av de första var att skita helt i klancommunityt i bf42/bf2. blir bojkott av dedär heroes för min del

Medlem

Det här känns som ett mellanting i väntan på nåt bättre.

Skrivet av Håkan:

Tredje person, experience, handla kläder o annat. Sounds like a MMORPG.

Med skillnaden att man handlar med riktiga pengar istället för spelets låtsaspengar?

Medlem

blev inte lika intressant längre när förstapersonsvinkeln försvann :/

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Håkan:

Tredje person, experience, handla kläder o annat. Sounds like a MMORPG.

Med skillnaden att man handlar med riktiga pengar istället för spelets låtsaspengar?

Ever heard of Entropia Universe, tidigare Project Entropia? MMORPG där man handlar med riktiga pengar...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

Jag hoppas på ett mmorpg. Jag är inte så såld på wow så kanske det här kan bli något. mmopangare sounds good to me.
Men det skulle vara fetare med FPS.

Medlem

Väntar bara på att "The Sims: Battlefield" skall annonseras...

Inaktiv

Vågat med TPS! Återstår att se om detta spel blir bra eller inte. Perfekt med en öppen beta till sommaren, det är ju inte så svårt heller att ge det en chans om det är gratis och bara ladda ner och spela.

/ M

Medlem
Skrivet av Katana:

3ps.. dice gör skitval efter skitval, ett av de första var att skita helt i klancommunityt i bf42/bf2. blir bojkott av dedär heroes för min del

Lustigt, med tanke på att många av de som jobbar på DICE är eller har varit aktiva klanspelare...

1
Skriv svar