Nytt om Alan Wake nästa månad

Medlem

Måste bara fråga är det multiplattform eller inte? Har för mig att det skulle vara PC/Xbox?


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av CallmeSim:

Måste bara fråga är det multiplattform eller inte? Har för mig att det skulle vara PC/Xbox?

Vista/Xbox360


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Vista-exklusiviteten suger verkligen. Remedy har lyckats bra hittills och detta verkar vara minst lika bra på ett annat sätt än Max Payne-titlarna.

Men jag tänker inte uppgradera till Vista för att spela det. Helvete.

Inaktiv

Sett fram emot detta spelet länge nu, ska bli kul att se ngt av det.
Men kan inte bestämma mig mellan 360/PC.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

PC fåre BLI.

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:
Skrivet av CallmeSim:

Måste bara fråga är det multiplattform eller inte? Har för mig att det skulle vara PC/Xbox?

Vista/Xbox360

Tack för svaret.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

Hmm.. Får nog köpa detta till 360 då, tänker inte skaffa Vista igen - det sög.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Gjorde remedy Death rally? Det är ju typ det bästa spelet genom tiderna

Släpp det till XBLA medans vi väntar på Alan då

Medlem

Egentligen det enda spelet jag riktigt ser fram emot (iof Heavy Rain också) och som kommer få mig att köpa den där nya datorn. Man vet redan att det kommer bli sjukt bra så give me

Medlem

Jag lovar att nån kommer få igång det på xp.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Om det endast är vista exlusivt pga av att det måste ha dx10 så kan jag förstå det. Men om det inte är det så behöver remedy bandage till fötterna.

12
Skriv svar