Nytt från Rainbow Six: Vegas 2

Medlem
Skrivet av Mack:

Grymt kul att köra 4 pers co-op.. tråkigt med bara 2 players

Har du tänkt på att det kanske bara gäller konsolversionerna?
Har inget minne av att jag körde mer än 2 pers i COOP mode. Däremot körde jag 2 vs 2, men dock inte mot AI:n... Hade önskat lite mer "icke-stela" miljöer. De e så in i helvetes 4-kantiga.
I HL2 motorn, som har massa år på nacken, känns mijön och objekt, mer avrundade på nått sätt...

Medlem

dofilus...lol, menar givetvis spelmotorn i r6vegas. Era idéer kommer säkert synas


signatur

Make a hole !

Inaktiv

Ännu mer arkad verkar det som, tråkigt =/

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av simulacra:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan iallafall om man är fans. Några av mina och många andra fans förslag har använts för att göra tvåan. Detta kommer rocka

man känner sig nästan delaktig

Vad var era förslag, var de att göra spelet mer som pre-raven shield eller att nerfa det ännu mer åt GOW-hållet där man är mr. rambo som räddar världen helt själv?

Är du rolig har du spelat spelet eller? Gillade du ettan kommer ju tvåan vara minst lika bra. Kan inte bli sämre. Mer taktik åt folket

R6:V1 var inte i närheten av lika tätt och taktiskt som R6:Rogue Spear var


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Vad kommer skilja på versionerna är vad jag undrar?

Enligt en av videointervjuerna så kommer det inte vara någon skillnad.
Tror på det här spelet, kommer bli kul.

Medlem

Ligger liken och hylsorna (från vapnen) kvar? Kommer det ut en blodpöl från liken som det gjorde i det mästerliga Ravenshield?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av simulacra:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av simulacra:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan iallafall om man är fans. Några av mina och många andra fans förslag har använts för att göra tvåan. Detta kommer rocka

man känner sig nästan delaktig

Vad var era förslag, var de att göra spelet mer som pre-raven shield eller att nerfa det ännu mer åt GOW-hållet där man är mr. rambo som räddar världen helt själv?

Är du rolig har du spelat spelet eller? Gillade du ettan kommer ju tvåan vara minst lika bra. Kan inte bli sämre. Mer taktik åt folket

R6:V1 var inte i närheten av lika tätt och taktiskt som R6:Rogue Spear var

Det var det visst


signatur
Medlem

Dofilusåkaffe heh är du allvarlig? Singleplayer i R6:Vegas är mest action med ett cover system. Kul ja, men inte i närheten av den taktik och planering man kunde ha i de tidigare R6 spelen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skrivet av Wardancer:

Dofilusåkaffe heh är du allvarlig? Singleplayer i R6:Vegas är mest action med ett cover system. Kul ja, men inte i närheten av den taktik och planering man kunde ha i de tidigare R6 spelen.

jaja kanske det:$ men jag tror ändå 2:an kommer äga


signatur
Medlem

Ja kommer det säkert, ingen som sagt att det kommer bli dåligt, bara att det inte är lika realistiskt och taktik/planeringsbaserat som de tidigare spelen var.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

OMG alla som ska bojkotta pga av bara 2 i coop, jag är glad att det är kvar.. är jätte glad om jag har ens en kompis som vill coop med mig hehe

Medlem

R6 Vgas är det spelet jag spelat mest på min 360 2an ser helt klart grymt ut


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Kommer att bli nästa stora Xbox Live-titel!


signatur

War never changes.

12
Skriv svar