Army of Twos versus-läge fångat på film

Robot
Army of Twos versus-läge fångat på film
Medlem
Army of Twos versus-läge fångat på film

Minigun!:heart:

Medlem

ser väldigt bra ut!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Verkar krävas en hel del bly för att ta död på någon.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Ser väldigt tråkigt ut imo. Men det är väl roligt att dom pushar för coop.

Medlem

Fan va crap det såg ut... Skjuta typ 10000 skott för att ta död på nån... Speciellt när det verkar som att headshots är sättet man dödar folk (vissa dör assnabbt), så det blir väl så att alltid när man skjuter på nån så vänder dom sig om och skjuter ihjäl en, omg ffs - hoppas inte coop blir lika crap som det här verkar...!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Detta stör jag mig på:

1. Animationerna är riktigt dåliga

2. Varken fienden eller din karaktär reagerar om den blir skjuten.

3. Ingen känsla alls i vapnen.

4. Ska man behöva tömma 5 magasin för en person??

5. Bandesignen ser inte lovande ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dom äter säkert bly till middag.

Medlem

Dom har väl skottvästar antar jag för det slog gnistor när han blev träffad. Tycker att dom kan vissa en riktig gameplay video istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja men hallå, trodde någon att det skulle bli en simulator eller? Alla filmer och bilder och info talar ju ganska klart om vilken typ av spel det är. Snubbarna kånkar ju runt på typ 100kg kevlar. Tom hjälmar som täcker hela nyllet Typ alla filmer har ju visat hur kulorna bara studsar från deras kroppar.

Äh, jag tycker det ser grymt ut. Galen B-action i ett fint paket, med coop!

Medlem

Ni som gnäller kan ju antingen skita i att köpa spelet för det är ingen som tvingar er, eller så kan ni sätta er runt ett bord och göra ett mycket bättre spel. Så kan ju vi andra få se hur det blir och det blir ju med 100% helt felfritt eller hur!!!!!

Medlem
Skrivet av Usagi:

Ni som gnäller kan ju antingen skita i att köpa spelet för det är ingen som tvingar er, eller så kan ni sätta er runt ett bord och göra ett mycket bättre spel. Så kan ju vi andra få se hur det blir och det blir ju med 100% helt felfritt eller hur!!!!!

helt rätt..ser kraftigt fram emot detta och har gjort det dem senaste 6 månaderna..vill man ha multiplayer spel så finns cod4 det här är bly spel som man kan sitta och njuta av

Medlem

Njae, jag tror jag dissar detta, ingen film hitills har varit spec upphetsande... kanske eventuellt reaköp pga Co-op

Medlem

Första tråkiga inslaget i Army of Two enligt mig...för mycket bly krävs för att skjuta någon.

Ifall de vill promota co-op så skall det ju vara omöjligt att överleva på egen hand, man skall vara tvungen att lita på sin kompis som täcker ryggen.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Inaktiv
Skrivet av Usagi:

Ni som gnäller kan ju antingen skita i att köpa spelet för det är ingen som tvingar er, eller så kan ni sätta er runt ett bord och göra ett mycket bättre spel. Så kan ju vi andra få se hur det blir och det blir ju med 100% helt felfritt eller hur!!!!!

Jag tror inte en enda har de tillgångar eller kunskaperna att göra ett. Och varför ska de behöva det? Varför ska man inte kunna få tycka vad man vill innan folk börjar bli helt upproriska.

OT: Coopläget ser fantastikt ut


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Detta stör jag mig på:

1. Animationerna är riktigt dåliga

2. Varken fienden eller din karaktär reagerar om den blir skjuten.

3. Ingen känsla alls i vapnen.

4. Ska man behöva tömma 5 magasin för en person??

5. Bandesignen ser inte lovande ut.

Kan sätta en hundring på att det inte kommer krävas så mycket för att döda någon när spelet släpps, de har nog fokuserat på att göra trailern mer dramatisk än att gubbarna ska dö tillräckligt fort.
Hur fan kan du veta om vapnen har någon känsla utifrån den där trailern? haha

Inaktiv

gnabb gnabb gnabb som vanligt på forum fullt med skitungar.

själv ser jag fram emot detta helt stenhårt, kommer bli ett givet köp om det nu inte skulle blivit totalsågat efter recensioner, men det är tveksamt.

Inaktiv

Fan ser ju underbart ut (L)

Fan gubbarna påminner om Gears of war med all kevlar, och för att inte glömma bort det som ser bäst ut! Co-op

Medlem

Verkar bli ett skitgrymt coop lir juh!
Och förvänta sig nån realistisk soldat simulator eller nått hoppas jag inte någon har förväntat sig?
Action für alle!

Medlem
Skrivet av redmac:

Detta stör jag mig på:

1. Animationerna är riktigt dåliga

2. Varken fienden eller din karaktär reagerar om den blir skjuten.

3. Ingen känsla alls i vapnen.

4. Ska man behöva tömma 5 magasin för en person??

5. Bandesignen ser inte lovande ut.

Instämmer.

KoP
Medlem

Blir köp på en gång.. screw realism! Vill man ha realism kan man gå ut själv och panga lite sen njuta av när man blir nedplockad av polisen.

första gången jag såg spelet ville jag klart ha de, men sedan efter några in-game trailers såg de mästa skit ut, o nu vill jag ha de mer än någonsin

woe
Medlem

jag stör mej på att det är ingen rekyl i vapnen så det blir någ inget köp än på länge.

1
Skriv svar