Ny Need for Speed: ProStreet-demo

Robot
Medlem
Ny Need for Speed: ProStreet-demo

Kommer demot till PS3 också?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Finns det ratt till ps3?

Medlem

Tror du kan använda de flesta USB rattar till PS3:an, typ Logitechs Momo ratt eller kanske G25 ratten, om man blir riktigt sugen

Medlem

g25, pro fx med flera från logitech fungerar utmärkt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan man rimma två med två?

Medlem

det spelet suger på ps3!! laggar online. flygande bilar. det är det sämsta need for speed spel jag har spelat! körde till 54% sen orka jag inte med allt jävla lagg.


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

det spelet suger på ps3!! laggar online. flygande bilar. det är det sämsta need for speed spel jag har spelat! körde till 54% sen orka jag inte med allt jävla lagg.


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Worst game ever..
Blev väldigt besviken på det här spelet. Bilen stannar ju när man svänger/slutar gasa! Ingen känsla i spelet alls..Det bästa nfs var nfs: hot pursuit.

- Shroom

Medlem
Inaktiv

detta spelet suger.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Håll er till Burnout Paradise om ni gillar arkad-racing


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Jag hade roligt med spelet, så det kan vara värt att spela båda eftersom de är väldigt, väldigt olika spel.

Den här demo versionen innehåller senaste patchen till spelet, så frameraten är låst till 30fps vilket gör fysiken mycket stabilare och så är 360 kontrollen faktiskt användbar, för den var katastrofalt implementerad i första demon. Så om du tyckte att första demon sög balle så kan det vara värt att testa den här andra för den ger en bättre bild av spelet.

Ett problem med det här demon var dock att det tog flera minuter att komma in i huvudmenyn, men efter det så gick spelet precis som det skulle, så om du får en svart bild med musik i menyn så är det bara att vänta om du orkar.

Medlem

Spelet såg väl någorlunda ut.. men ja fick gummibandseffekt på styrningen med min joystick.
BLÄ!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Yep, tyvärr är det ju så att man nästan måste ha en 360 kontroller om man vill spela 360 portningar på pc utan att kontrollerna blir förfärliga nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Mushroomcar:

Worst game ever..
Blev väldigt besviken på det här spelet. Bilen stannar ju när man svänger/slutar gasa! Ingen känsla i spelet alls..Det bästa nfs var nfs: hot pursuit.

- Shroom

Håller med överstående här.. vart mycket besviken på det... dom andra Nfs spelen har vart guld.. men detta var inte alls som jag hade hoppas på..

Så tyvärr måste jag säga Detta spel rekomenderar jag inte!

Medlem

Meh! Jag blir åksjuk av den helsvajiga kameran! Känns som den sitter i ett gummiband efter bilen. Helskumt!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Säljer det inte tillräckligt bra eftersom dom ger ut en till demo?

Medlem

Hade redan glömt bort det här. Kanske skulle man ta och testa det här demot och se om sätter sig bättre på minnet.

edit: Det här demot var sämre än det första. Gav det 30 minuter igår och två hela minuter idag. Går bara inte att spela det här förfärliga spelet. Är extremt besviken... men inte förvånad. Redan efter första bling bling flash trailern med ytligt snack gick det att förutspå vad det skulle bli. Givetvis var detta något man vägrade erkänna för sig själv. Det är ju NFS. Men så nu har sanningen hunnit ikapp en. Det är ett snyggt men ospelbart spel. Styrningen är så otroligt fel. 1/5

1
Skriv svar